Kasvomeikki ei pysy - Muoti ja kauneus

heica

Eli ongelmanani on aina muutama tai enemmän kuin muutama näppylä ihossani, eivät ne ole häiritseviä muuten, mutta kun kasvoille plänttää kosteuvoiteen, meikkivoiteen ja puuteria (kohtuudella kaikkia), niin iho näyttää kuivalta, päivän aikaan näppylät turpoavat ja alkavat punoittamaan ja muutenkin kasvomeikki lähtee pois päivän aikana.
Kateellisena sitten saan katsella tyttöja joilla meikki pysyy täydellisenä koko päivän, itselläni jo kolmen tunnin jälkeen iho näyttää huonolta ja väsyneeltä... apua?? Hyviä tuotteita?? itse käytän nyt lumenen läpikuultavaa voidetta ja kivipuuteria.

Kommentit (14)

Rasberry

Kai sä annat kosteusvoiteen kuivua täydellisesti ennen ku lisäät meikkivoiteen?
Kannattaa varmaan kokeilla myös vähän jämäkämpää meikkivoidetta, tuo Lumenen läpikuultava voide on aika kevyt ja voidemainen, sopisikohan mattavoiteet sun iholle?

heica

Joo, pitääpä kokeilla mattavoidetta. Käytän tota kevyttä lumenea siksi, koska paksuhkokin meikkikerros tuntuu inhottavalta :roll:

En kyllä aina anna kosteusvoiteen kuivua täysin, ei oo malttia. Ja myydäänhän jotain meikkivoidetta, jossa tulee samalla painasulla sitä kosteusvoidettakin, joten yritin sitten väittää itselleni että sama asiahan se on jos laittaa erikseen kosteusvoiteen ja suoraan plänttää meikkivoiteen siihen päälle? ei taida ihan mennä sit noin... :?

Emmily_

Se on meikin pohjustusvoidetta mitä niissä joissain meikkivoiteissa tulee mukana.. Kosteusvoiteen pitää aina antaa imeytyä kunnolla ennen meikin levittämistä.

heica
Emmily_
Se on meikin pohjustusvoidetta mitä niissä joissain meikkivoiteissa tulee mukana.. Kosteusvoiteen pitää aina antaa imeytyä kunnolla ennen meikin levittämistä.

no nyt seki arvotus ratkes :lol:

celia

Juu kosteusvoiteen pitää ehdottomasti antaa imeytyä kunnolla (itse annan olla n. puoli tuntia ennen meikkivoiteen laittoa). Muuten kosteusvoide lähtee meikkivoiteen tieltä (ei kosteuta) ja meikkivoidekaan ei levity tasaisesti.

heica

olisiko kellään hyviä mattapohjasia meikkivoide-ehdotuksia? mieluiten sais olla kevyttä eikä mielellään kuivattais ihoa (muutenkin niin kuiva) ja hinnankaan ei tarvitsisi olla kovin suuri :)

Rasberry

Mä kyllä suosittelen ihan Maybellinen Dream Matt Moussea. Itse en kanssa tykkää mistään pakkelikerroksesta, mutta tuon saa levitettyä niin hyvin, että vain vähän voidetta riittää kauniiseen lopputulokseen! Mulla ei kyllä ole kuiva iho, etten voi siitä sanoa sopisiko sulle vai ei?

marika_

Toiset kuivaihoset valittaa, ettei sovi toi Dream Matt Mousse, mut ihan hyvällä menestyksellä oon ite sitä käyttäny. Pitää vaan malttaa kosteuttaa hyvin (ite laitan ihan helosania... mikään kovin vesipohjanen voide ei toimi kovin hyvin, eli aika rasvasta mömmöä saa olla), niin kyllä on mulla ainakin pysyny.

Tsein

Itselläni myös paikoitellen kuiva iho eikä puhettakaan, että tuota Dream Matt Moussea olisi voinut käyttää. Lopputulos oli aivan järkyttävän hirveä, vaikka oli kunnollinen kosteutus alla. Onneksi en siihen mössöön tuhlannut omia rahoja, vaan kokeilin äiskän purkista. Ei siis minun kuivassa ihossani toiminut ollenkaan.

cute
Rasberry
Mä kyllä suosittelen ihan Maybellinen Dream Matt Moussea. Itse en kanssa tykkää mistään pakkelikerroksesta, mutta tuon saa levitettyä niin hyvin, että vain vähän voidetta riittää kauniiseen lopputulokseen! Mulla ei kyllä ole kuiva iho, etten voi siitä sanoa sopisiko sulle vai ei?

mä myös suosittelen! myös kuiva iho.

heica

Jepp, pelkään vaan tossa dream matte moussessa sitä että se tekee mun otsan kuivan ja kamalan näköseksi, kun muutenkin se on vähän näppyläinen ja KUIVA ku mikä... :?

marika_
heica
Jepp, pelkään vaan tossa dream matte moussessa sitä että se tekee mun otsan kuivan ja kamalan näköseksi, kun muutenkin se on vähän näppyläinen ja KUIVA ku mikä... :?

Kaikilla tietenkään ei toimi, mutta kannattaa vaikka käydä kysymässä apteekista mitä rasvaa osaisivat suositella kun on tosi kuiva iho.
Itellä tosiaan käytössä Helosan, joka on kenties yks rasvasimpia perusvoiteita mitä saa, eikä kaikki siitä varmaan tykkää...

Kuivalle iholle vois kokeilla myös esim. Seba Medin anti dry- sarjaa, on pesuemulsiota, päivävoidetta, yövoidetta jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat