Kaunis ihminen? - Muoti ja kauneus

Pennsylvania

Itse ihailen yleensä eniten naisia, joilla on kaunis, persoonallinen kasvojen luusto, herkät ja persoonalliset piirteet. Itseluottamusta, suora ryhti, sisäistä säteilyä. Ei tarvitse olla laiha, yleensä sellaiset "pehmeät" ovat kauneimpia. Tummista naisista tykkään yleensä eniten, ja sileä iho on kaunis. Tyylitaju ja hyvä pukeutuminen auttavat osaltaan. Selma Hayek on minusta ehkä maailman kaunein, suomalaisista Ninja Sarasalo ja viimeaikoina paljon esilläollut Maria Lund. Arkielämässä silmäänpistävimmät ominaisuudet tytöillä ovat nuo persoonalliset kasvonpiirteet, eli hieno nenä, poskiluut, huulet tms.

En oikein ymmärrä noita "hyi sata kiloa puuteria" -kommentteja. En minä ainakaan huomaa, montako mikrogrammaa puuteria kenenkin kasvoilla on, jos se on ihon väristä ja sulautuu kasvoihin. Liian tumman meikkivoiteen ja aurinkopuutereitten kanssa läträäjät sen sijaan näyttävät poikkeuksetta aika kammottavilta.

Sivut

Kommentit (32)

Rasberry

Ihminen joka pitää itsestään huolta ja kantaa (vaikka sitten sen suuren) runkonsa ylpeydellä, on kaunis.
Näin yksinkertaisesti supistettuna :)

marika_

Oon aikalailla sitämieltä, ettei kukaan oo ruma syntyessään. Se mikä ihmisestä myöhemmin tekee ruman/kauniin, riippuu itsestä.

Jos huolehtii itsestään ja on yleisvaikutelmaltaan siisti ja huoliteltu, ei oikein voi olla ruma. Enkä tarkoita itsestään huolehtimisella sitä että pitäisi olla laiha tms., vaan ihan sitä että ei juo jokapäivä pulloa kossua ja polta viittä askia mallua tms ;)

Koska en mä väitä ettei kukaan olis ruma, koska eipä ne joiden posket on kääntyny sauhuttelusta sisäänpäin, joiden naama on viinasta kaksinkertaseks turvonnu, joiden hiukset näyttää öljyllä pestyiltä ja joiden päällä on vähän nuhjunen vuoden 80 adidaksen tuulipuku, voi yleensä näyttää kovin ihanalle.

Mut kukaan ei voi sanoa varsinaisesti olevansa ruman, voi vaan sanoa tehneensä/tekevänsä itsestään ruman.

Tsein

Aivan kamalaa yleistämistä. Läheskään jokainen mies ei ole pinnallinen siinä mielessä, että tyttöystävän pitää olla hoikka ja isotissinen. Katselepa joskus huviksesi ulkona ympärillesi, minkälaisia pariskuntia tulee vastaan. Jos jokainen pariskunnan nainen on isorintainen ja hoikka, niin syön sanani, siihen asti ei voi sanoa muuta kuin että olet totaalisen väärässä.

SunLion
TaskuMyy
[color=red]Tämmönen välikommentti, että esim. Salkkareiden Salla on yllättävän nätti vaikka onkin pyöree :wink: :wink: [/color]
tiedätkös kuule taskumyy että sulla on asenneongelma itselläsi, eikä noilla miehillä ;) totta helvetissä pyöreäkin voi olla kaunis! Ei se ole aina miesten päässä, vaan itseasiassa useimmin naisten omassa päässä tuo "ei laiha=ruma"

viittaan tällä nyt ton toisen ketjun keskusteluun ja tää oli ihan hyvässä hengessä heitetty kommentti ;)

JigglyPuff

mää tykkään vähä sellasista joilla on pikkasen pyöriät posket :D ne on hurmaavat. itelläki on, mut ne ei oo kivat!

ja hymykuopatki on nii mmmmm n___n

meikkauksessa tykkään siitä että kasvoissa ei paljo oo pakkelia, silmissä saa, mutta se jotenki tytön persoonallisuus häipyy jos naamasa on sata kiloa puuteria

ssep

^^ olen samaa mieltä että kauneus on katsojan silmissä, mutta omasta mielestäni luonnollinen on kaunista. "kauniista naisesta" on tehty mielestäni aivan väärä kuva. pitäisi olla langan laiha ja olla syömättä ja kamala treeni päällä 24/7. Mielestäni nainen on kauneimmillaan kun osaa olla omaitsensä, pukeutuu siihen mikä näyttää // tuntuu hyvältä ja se että naisella on itseluottamusta on jo suuri asia! :D

TaskuMyy

Tää kommentti ei tuas kuulu tänne, mutta ko miks sit miehet aina ottaa mielluummin laiha ja isorintasen?
Kuin esim. pyöreetä ja ei isorintasta! Soon vaan ikävä tosi asia, että ulkonäkö myy mualimassa..!!

Jennana

Mun mielestä luonne joko kaunistaa tai rumentaa.
Jos ihminen on perusnätti, ja luonteeltaan mukava, näen hänet mahdollisesti kauniimpana kuin mitä pitäisin hänestä jos en tuntisi.
Jos ihminen taas on perusnätti ja luonteeltaan hirveä, en osaa ajatella häntä kauniina.

Luonnonkauniit ihmiset ovat mielenkiintoisimpia. He ovat nättejä ilman meikkiä ja kampausta, mutta kun nekin laitetaan kuntoon on vastassa kaunotar.
Myös jos ihmisessä on jokin häneen sopiva piirre (kuten oudohko nenä tai suuret huulet) se saattaa kaunistaa myös. Tekee massasta erottuvan näköiseksi mutta ei rumalla tavalla.

Ei meikki kaunista, mutta meikillä voi kaunistaa.

SunLion

luonnonkauneus on musta upeinta...se että jos vaikka joku ripsari riittää ja oot jo nättinä.

myös jos henkilö on meikin kanssa silmiinpistävän kaunis, onhan sekin jo jotain...

kuten joku täällä sano, henkilöä kaunistaa/rumentaa myös luonne ja käytös. Osittain ehkä myös älykkyys.........

Vaatteista kans sen verran et inhoan brändi-keskeisyyttä..se saa mun mielestä ihmisen näyttään vähän mielikuvituksettomalta..sen sijaan et on kaikki viimesen päälle trendien mukaan, on tyylikkäämpää jos lisää pukeutumiseensa omaa touch:ia.

Msuh

[color=red]?[/color] En tykkää ylimeikatuista kasvoista, enkä suosi esimerkiksi ollenkaan rajausta tuossa ripsien tyvessä, niiden yläpuolella siis. Monilla rajaus nimittäin lipsahtaa vähän liian paksuksi ja seurauksena on tunkkaisen näköinen ilme. Joillekin tietysti sopii, mutta itselleni ainakaan ei :D

[color=red]?[/color] Tämä tuli tavallaan jo edellisessä kohdassakin, mutta luonnollisuutta arvostan! Kasvojen iho on kivempi hieman läpikuultavana, kuin kauhealla pakkelikasalla peitettynä

[color=red]?[/color] Terveen punaiset posket ja iloinen ilme.

[color=red]?[/color] Pikkuiset pisamat tekevät minun mielestäni myös paljon, tykkäilen :)

[color=red]?[/color] Kaunis ihminen huolehtii hygieniastaan riittävästi; ei jatkuvasti rasvaisia hiuksia ja hien hajua :?

[color=red]?[/color] Edellisissä viesteissä mainittiinkin jo tuo luonne, joka tekee todella paljon. Jos luonne on miellyttävä, niin on yleensä myös ulkoinenkin olemus.

[color=red]?[/color] Pienet "virheet" saattavat tehdä ihmisestä joskus hyvinkin kauniin, sillä epätäydelliset piirteet erottuvat hyvin massasta. Vinot hampaat, kasvojen luomet ym. saattavat olla vain pelkästään plussaa.

Listasin tähän nyt vain muutamia mieleen tulevia seikkoja, eivät siis mielestäni ole mitään must-juttuja, kyllä ihminen voi olla kaunis ilman edellä mainittuja piirteitäkin :)

viia!

mä oon huomannut että pidän kaikkein kauneimpina niitä, jotka on kauniita ilman meikkiä. ja koska itselläni on niin hankala iho, niin mun mielestä jo hyvä iho tekee kauniiksi.

vanha totuushan on se, että hymy kaunistaa millaiset kasvot tahansa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat