Crocsit (+halpakopiot) - Muoti ja kauneus

marjutti

mulla on kahet feikit, yhteensä varmaan 8 euroa maksanu. toiset on punaset karvalliset ja toiset ihanat limenvihreät kesäkengät :) molempia tuunattu, toisista löytyy auringonkukka ja toisista sydän :lol:

eihän ne nyt mitenkään tyylikkäät ole mutta kyllä minä niitä kehtaan kesällä käyttää esim rannalle mennessä, ja kotona tietenki ympäri vuoden terassi kenkinä.

kaupassa en ole tainnu ikinä crocseilla käydä..

Sivut

Kommentit (197)

marimma

Mä ostin Maxista 2,90 hintaan halpismallit (ilmiselvästi :D) ja voi vitsit että tykkäänkin! Jos noita ois vielä, niin vois vieraskengiksikin hankkia. Tosi kivaa suihkun jälkeenkin sujauttaa jalkaan (meillähän ei kannata paljan jaloin varsinkaan sillon kävellä) toisin kuin ne edelliset nahkaiset "työsandaalit" :)

Lisa

Tänään sain aidot crocsit ja oon niillä tepastellut koko päivän sisällä, koska ulkona sataa vettä enkä halua niitä heti likastaa(okei, ne vois kyllä pestä, mutta silti). Ja aikaisemmin mulla oli siis kopiot ja ne on aikalailla kullutettu puhki, eli nyt niistä saa hyvät mökki kengät ja näillä uusilla AIDOILLA voi tepastella kaupungilla :D

Kepatäti

Ku tuo höpöttely uhkas täyttyä keskustelulla näistä niin tehdään oma keskustelu.

Eli oiskos kellään kokemuksia crocseista ja halpakopioista työkenkinä? Ajavatko halpakopiot saman asian vai kannattaako tosiaan panostaa merkkiin?

Tsein

Yhden päivän tein töitä jaloilla seisten muissa kengissä -> Jalat irtipoikki väsyneet työpäivän jälkeen.
Kaksi päivää tein töitä kevykkäät jalassa -> Jaloissa ei mitään ongelmia.

Minun jaloilleni ainakin aivan täydelliset työkengät, hyvät muutenkin jalassa ja mielestäni eivät myöskään rumat.

Ei ole kokemusta Crocseista, eikä tule hinnoilla, joita kengistä pyytävät. Halpakopiot ajavat täysin saman asian (tosin sitä vertailukohtaa ei ole).

enkelin

itse olen nyt jonkin aikaa työskennellyt ns. halpakopiot jalassa, ja ainakin kaupassa työskentelyyn ne ovat ihanteelliset. mulla ois ollu valmiina edellisestä työstäni perus hollannikkaat, mutta en jaksanut niitä enää alkaa käyttämään, kun ovat niin raskaat ja muutenkin epäkäytännölliset.
aidoista crockseista ei ole kokemuksia, mutta olen huomannut, että halpakopioissakin on eroja. esim siskoni kengät eivät olleet läheskään yhtä kivat jalassa kuin sittarista ostamani kengät.

celia

Marraskuusta 2007 saakka olen työskennellyt Crocsien halpakopiot (19,90e) jalassa eikä ole sen jälkeen olleet jalat kipeät työpäivän jälkeen kun noihin vaihdoin. Aivan loistavat ja voittavat kyllä kalliimmat nahkaiset työkengät. Eihän noita tietenkään kaikilla aloilla voi pitää mutta sosiaali- ja terveysalalle ainakin todella pööfekt :D

-Maya-

Jos olisin seisomatyössä niin varmasti ostaisin nuo kengät.. :D mulla on yhdet kopiot ja ne totesin hyviks niin seuraavaks ostaisin sitten aidot jos olis tarvetta.. :)
eilen illalla googletin vähän crocseista ni niitähän on paljon muunlaisiakin kun vaan ne mihin täällä ollaan totuttu, siis että naisille korkokenkiäkin.. :D

TaskuMyy

Itellä aidot, Lapista ostin ko siellä asuin..
Oranssit vielä :wink:
Pitäs pistää kuvaa.. :lol: ..jossain vaiheessa haluisin pinkit ja vaal.sin. :lol:

shazzer

Pari ensimmäistä työviikkoa jalat meni kipeiksi crockseista (niistä kopioista) mutta sen jälkeen ei enää mitään, tuntuu hyviltä ja keveiltä jaloissa. Olen tottunut käyttämään keittiössä (työpaikassa jossa vaaditaan paljon kävelemistä) kalliita hyväpohjaisia työkenkiä (jotka koulu aikanaan maksoi) joten varmaan sen vuoksi nuo crocksit ei ensin tuntunu hyvältä jaloissa. Nyttemmin ovat tainneet tottua :) Ei ne nyt vedä vertoja kalliille kengille mutta kelpaa!

Ja huom! En olis ihan heti ostamassa niitä kalliita oikeita crockseja. Työkaveri omistaa molemmat (siis aidot sekä kopiot) ja kiroili sitä töissä kun kopiot tuntuu ihan samalta jalassa kuin aidotkin ja ovat kestäneetkin kauan.
Mulla tosin lähti se hihna irti, tai se musta tappi irtos kun sähläilin :lol: mutta liimasin pikaliimalla kiinni ja on pysyny. Se ero noissa on että ne aidot saattaa olla kestävämmät. Kopiot on ihan muuten samanlaiset, kunhan ei hirveästi sähellä niiden kanssa :D

Ja mullon muuten kirkkaankeltaiset :D
En suosittele oikein värikkäitä sellaisessa työpaikassa jossa ne likaantuu helposti. Pitäs itekin ostaa uudet mustat, tai ne keltaiset on melkein menny mustaksi jo :lol:

Edit: Halpakopiot 19,90? Mulla makso 3,90. Enkä valita :wink:

marimma
shazzer
Mulla makso 3,90. Enkä valita :wink:

Täällä on eniten juurikin näitä kopioita liikkeellä :D
Mutta huomaa kyllä että ovat halpoja ja hyviä, ei löydy kun kokoa 44 enää kaupoista :lol:

celia

shazzer: No oli ne halvat verrattuna aitoihin. :wink: Ja kun nuo ostin niin halpakopiot (5e yms.) ei olleet yleisiä. Tuon jälkeen alkoi vasta tulla noita todella halpoja.

Tiny_

Itselläni halpaversiot työkenkinä. Ihan parhaat ! Entisissä sandaaleissa jalat väsy ja tuli kipeeks ja muutenkin oli huono olla. Töissä kun joutuu vaan seisomaan ja kävelemään koko päivän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat