kannattaako ostaa... `? - Muoti ja kauneus

Japanese

.. Valkoisia tekonahkaisia kenkiä ? Menevätkö huonoksi kesällä?
Kokemuksia kaivataan.. kertokaa jos on itellä tai tutulla ollu ni mimmoset oli yms... Kun olen katsonut 60 euron nahkaisia valkoisia kenkiä enkä tiedä kannattaako kuluttaa sitä raha niihin jos menevät heti pilalle ?! :)

Kommentit (6)

Candi

Itse ainakin ostin tänään valkoiset tekonahkaiset avokkaat :D . Onpahan ainakin tekosyy ostaa uudetkengät, jos nuo nyt menevät heti pilalle.

Msuh

Kyllä ne ihan tarpeeksi kauan ovat pysyneet hyvinä :) Olipa ympäripyöreästi sanottu... Sanotaanko vaikka, että sitten kun tekonahkakenkäni ovat alkaneet olla käyttökelvottomat, on jo joka tapauksessa tehnyt mieli / ollut tarve uusille kengille :D

Japanese

Voitte myös kertoa, että kuinka kauan olette käyttäneet valkoisia tekonahka kenkiänne, että kestääkö kauan kun ne ovat jo kuluneet ja huonot?

olematon

kyllä mä luulen että ne ihan kestää, riippuu tietty et mistä ostaa. Ja riippuu ihan et miten usein ja missä niitä käyttää, jos ihan jokapaikkaan niillä kävelee niin itetty valkonen värinä ottaahelposti nokkiinsa jos sadekelillä joutuu kävelemään vaikka jossain hiekkatiellä. Tekonahka varmaan kestää kauemmin hyvän näköisenä kuin esimerkiksi mokka. kyllä mä kans luulen että ne kestää sen aikaa et sit alkaa tehä jo muutenki mieli uusia kenkiä.

Antigone

Ylläpidolle huomio: Voisikohan tän ketjun liittää Japanesen toiseen aloitukseen aiheesta "kummat kevätkengät.."? :) Kyseessä kun taitaa olla ne valkoiset Pumat. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat