Kevyempi meikkivoide kesäksi? - Muoti ja kauneus

griet

Mulla on käytössä tällä hetkellä L'oréalin true mach minerals joka peittää melko hyvin mutta ei tunnu iholla mitenkään tunkkaiselta tms...varmaan käy hyvin kesälläkin eikä puuteria tarvitse erikseen. Hinta on tosin noihin muihin verrattuna aika korkea.

Kommentit (11)

susuki

Elikkäs siis tämä on joka kesä ongelmani, mistä hyvä meikkivoide joka ei ole liian raskas kesäksi? Nuo ' normaalit ' meikkivoiteet tuntuvat liian paksuilta kesällä ja ne valuvat hien mukana ja iho kiiltää. Sävyttävät päivävoiteet eivät ole mua varten, jotenkin suttuisia eivätkä tunnu peittävän tarpeeksi. Vaikka mun ihoni varmaan onkin aivan hyvä nykyään, niin en kuitenkaan osaa olla ilman meikkivoidetta. :)
Pieniä näppyjä tulee jonnekin silloin tällöin ja välillä iho hieman punoittaa. Otsa, nenä ja leuka alkavat kiiltää nopeasti. Mulla on myös aika vaalea iho, ei rusketu sitten millään. Tosin se voi olla ihan sen meikkikerroksen ansiota mitä ilman ei oo voinu olla. Täytyy tänä kesänä tehä poikkeus ja ottaa aurinkoa naamalle enemmän. Tai laittaa itseruskettavia.

Käytän yleensä Lumenen Matt Touch meikkivoidetta.

Oon miettinyt Lumenen Hydra Dropsia (läpikuultava meikkivoide), mutta olis kiva tietää mitä muut naamaansa laittavat.

olematon

Mulla on ollut kesällä maybellinen mousse meikkivoide, sitä kun saa laitettua ihan vähäsenkin. Mulla on ainakin toiminut, mä luulen et jos hikoilee ni sit hikoilee ja melkeen mikä vaan voide lähtee sit hikoillessa valumaan pois.

susuki

Meinaatko sitä vaahtomeikkivoidetta. ?

Hirveen vaikea miettiä mikä olis sopivaa, toisaalta levitystekniikkaki varmaan vaikuttaa aika paljon siihen että kuinka paksu kerros sitä menee.

Toi Hydra Drops on kyllä tosi ohutta, eikä oikein peitä mitään. Sopis varmaan enemmänki vaikkapa rannalle mennessä.

Ametisti

Tuo Lumenen Hydra Drops on todella ihanan kevyt. Ei peitä pahemmin, mutta käytän sitä mieluummin kuin tunkkaisia ja paksuja meikkivoiteita. Sopii varmasti hyvin kesällä käytettäväksi.

miss.

Mää ostin just ton Hydra Dropsin. Epäilin sen peittokyvyn sopivuutta mun iholle, joten sain pieneen purkkiin näytteen myyjältä ja tykästyin kyllä. Mulla ei oo niinkään finnejä mutta mustat silmänaluset + mustapäitä naama täynnä. Noi mustapäät se peittää ihan ok:sti, vähän päivästä riippuen, mut kelpaa mulle. Eli mua ei haittaa, jos ne vähäsen "kuultaa" sieltä toisinaan. Silmien alle oon sit pistäny vanhaa meikkivoidetta + valokynää, mutta niihin tarvii muutenkin vähän jytympää tavaraa, niin en ees miettiny sitä seikkaa meikkivoidetta hommatessa.

Eilen itse asiassa kokeilin tota Hydra Dropsia jopa ilman puuteria.. unohdin kyl tarkkailla naamaa sen kummemmin, mut ainakaan levityksen jälkeen ei naama kiiltäny mitenkään hulluna. Eli toi ois ihan unelma, jos ei tarvis ees puuteria viuhtoa (ainakaan mitenkään kummemmin) siihen päälle. Koska halusin kesäksi just jonku niin ohkasen ku mun iholle vaan voi, koska ilman meikkivoidetta en tätä naamaani kuitenkaan suostu esitteleen.

beastgirl

mulla on kanssa useemman vuoden ollu kesäsin lumenen hydra dropsi ja sävyttävä päivävoide käytössä. ja niin tulee tänäki vuonna olemaan. vaikka mun iho ei oo missään kummosessa kunnossa ni en silti viiti paksua kerrosta kesällä vetää pakkelia ja noi on hyvät kun molemmat kosteuttaa mukavasti.

susuki

Antaako ne kaupoissa jtn näytteitä jos pyytää. ? Ei olis ehkä tullu mieleenkään. Musta kyllä kaikista meikkivoiteista pitäis semmosia olla jaossa ku on toi sen verran haastavaa kun eihän ilman kokeilua voi tietää mitä ostaa. Monta kertaa se tavara onki ollu täyttä roskaa ja sinne meni melkeen kymppi.

Mutta joo, toi Hydra Drops kuulostais jotenki kivalta. Ja kyllähän ne mahd. näpyt voi sit peittää puikolla ja laittaa vähän puuteria niin kyllähän siitä varmaan ihan suhtkoht peittävä tulee.

miss.
susuki
Antaako ne kaupoissa jtn näytteitä jos pyytää. ?

Tottakai. Joistaki tuotteista on ihan näytepakkauksia olemassa ja jos ei oo, niin esim just meikkivoidetta ne voi tursottaa pieneen purkkiin.

EDIT

Ja tosiaan peitepuikon kans tuo Hydra Drops on varmasti tosi hyvä. Sitä myyjäki tarjos mulle, ku epäilin sitä peittävyyttä.

susuki

Hmm. No täytyypä tästä käydä kaupassa kysäsemässä josko saisin näytteen, ettei mee rahat taas ihan turhaan johonkin mikä ei sovi mun iholle sitten yhtään.

Veera

Minen yleensä ees oo kesällä mitään käyttänyt, siis mekkivoidetta, mutta nyt rakauden myötä tän nassun punaisuus on vaan korostunut.
Onko kukaan kokeillu sitä Lumenen Red Neutralizer Peitevoidetta?
Jos tuo pelittäisi niin se riittäisi nenun peittämiseen sopivasti....

Mulla on nyt tuota mousse meikkivoidetta ja en kyllä enää toista osta, kuivattaa ainakin minun ihoa tois paljon ja on huono levittää sienellä ja sormella en tykkää levittää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat