Mitä hiustuotteita käytätte ? - Muoti ja kauneus

Nyan

En ole löytänyt vastaavaa keskustelua niin ajattelin tehdä uuden sellaisen

Eli mitä tuotteita käytätte

Kampaamo vai kaupasta ? miksi ja onko kampaamo tuotteet olleet tehokkaimpia ? :)

Kommentit (14)

Msuh

Schwarzkopf Gliss - shampoo ja hoitoaine käytössä minulla. Ihan perus marketeista saa ja tyytyväinen olen ollut. Kampaaja suositteli ko. tuotetta noista "halpisjutuista". Äitee on joskus minulle tuonut kampaamosta jotain erikoistököttejä, mutta hintaansa suhteutettuna eivät mielestäni ole olleet kovinkaan ihmeellisiä. Jotkut toki suosivat vain kampaamotuotteita, minulle riittää ihan kaupasta ostettu :)

Muotoiluun käytän Cutrinin tuotteita, Chooz multisprayta ja hiuslakkaa. Ne ovat tietääkseni kampaamotuotteita, omani olen ostanut Stockmannilta. Tarpeeksi hyvä pito ja plussana hedelmäinen tuoksu.

Tsein

On tuossa ainakin vähän alempana (tällä hetkellä) tuo keskustelu markettituotteet vs. kampaamotuotteet, jossa on ihan tätä samaa asiaa.

Tsein

Toisesta ketjusta: Kumpia suosit, marketti -vai kampaamotuotteita hiustenhoidossa? Ovatko kampaamotuotteet parempia?

Tästä ketjusta: Kampaamo vai kaupasta ? miksi ja onko kampaamo tuotteet olleet tehokkaimpia ?

Kyllä nuo minusta ovat täsmälleen samaa asiaa, vaikka otsikko onkin eri. Tarkentaisin sinuna ketjun tarkoitusta, jos et halua ihan samasta aiheesta keskustella kuin tuolla toisessa ketjussa.

agarina

Tuotteita löytyy sekä kampaamosta että kaupasta:

- shampoo ja hoitoaine Wella Lifetex -sarjan oranssit tuotteet
- hiusnaamio Wella Lifetex -sarjan vihreä rich intensive mask
- hiuslakka Goldwellin Light kiss
- muotovaahto Goldwelling strong stay
- hoitosuihke on uusin löytöni: Garnier Fructisin Super Fortifying Night Treatment, joka tekee ihmeitä

olematon

mulla on käytössä Doven shampoo ja hoitoaine, oon tykänny myös pantenen shampoosta ja hoitoaineesta, etenkin valeille tarkoitetuista :) Muotoiluun käytän cutrinin chooz-sarjaa tällä hetkellä. Mulla on sitä sarjaa muotovaahto, lakka, multispray (vai mikä lie) ja sray vaha. Tykkään myös Osiksen muotoilutuotteista :) Jos ostan ihan marketista, käytän yleensä shockvawesin lakkaa. Lisäks mulla on Doven hiuksiin jätettävää hoitoainetta, se on ihanaa ? samoin muistaakseni bonacuren latvasuojaa, sekin on ihanata.

celia

- Shampoo ja hoitoaine Tigin Superstar
- Hiuksiinjätettävä hoitoaine Tigin Superstar
- Tuuhentava suihke Tigin Queen For A Day
- Suoristusraudan kanssa Osiksen Flatliner
- Hiuslakka Osiksen Freeze (keskivaha pito)
- Satunnaisesti Osiksen Thrill-kuituvaha

Tuossahan nuo. Kyllä kampaamotuotteet on parempia kuin markettituotteet (tosin tuo Tigin hiuksiinjätettävä hoitoaine on niin ylihinnoiteltu laatuun nähden, XZ:n vastaavalla saa ihan saman tuloksen).

Nyan

Itse käytän

4 system 2 climbazole shampoo
4 system hydro care conditioner
Lanza healing moisture kukui nut conditioner (kiharille hiuksille)
Matthew james clean sweep syväpuhdistava shampoo
bonacure hairtherapy color save conditioner (hiuksiinjätettävä)
bonacure haitherapy repair rescue (latvasuoja)

Catwalk tigi fashionista spritz & shine (suihke ennen suoristusta)
Osis Dust it (hiuspuuteri)
Cutrin Chooz Gripping hair spray
Urban Culture Bling (kiiltosuihke)

kaupasta oon käyttäny
Loreal paris elvital color vive shampoo ja hoitoaine
Body shop nettle oil balance shampoo
ja wella shokwaves power hold hair spray
ollu suht koht hyvii mutta kampaamo kaupasta paljon hoitavempia

Celestia

Tällä hetkellä käytössä (nämä siis vaihtelee ajoittain, mukana sekä market- että kampaamotuotteita) :

- Shampoo : KC Professional 4R Color Save
- Hoitoaine : Pantene Pro-V Radiant Colours
- Suoristusraudan kanssa : Goldwell Trendline straightener tai Avon Superstraight smoothing balm
- Hiuslakka : Wella Shockwaves Power Hold hair spray ja Schwarzkopf Silhouette Superhold Pumpspray ja Herbina Marja Spa Hairspray värj. hiuksille (Matrixin lakkaa myös tulossa postissa pian)
- Kiiltosuihke : PHC Shine Revival spray
- Satunnaisesti käytän lisäksi latvojen muotoiluun ja irtohiusten siloittamiseen Goldwell Trendline Shine Wax-vahaa ja Osis 4-Play Moulding paste:a

Hiuslakkoja- ja suoristusaineitakin on siis useampia, vaihtelen eri päivinä tuotetta :) Hiusnaamiota ei just nyt ole, mutta sellainen on postissa tulossa kohta, merkkiä en just nyt muista. Shampoitakin tuolta kaapista löytyy useampia, mutta nyt tällä hetkellä en käytä niitä kun on vastavärjätyt hiukset ja ne ei oo värjätyille tarkotettuja.

nninu

Tänään kävin ostamassa tigin oatmeal and honey shampoon ja hoitiksen jättikoossa, ja laitoin tilaukseen samalta merkiltä up tightin (kiharoiden tekoon) superstar föönäysnesteen ja fashionista spritz and shinen =)

Suihkuhuoneesta löytyy jo ennestään

Bonacuren ja www:n tehohoitsikat
Sebastianin joku proteiini hiusnaamio tjsp
Sebastianin body double hoitoaine ja shampoo
Wella lifetex rakennepaikkaava shampoo jättikoossa
Cutrinin syväpuhdistava shampoo

+ muotoiluun löytyy

Osiksen muotovaahto (+jotain muita muotovaahtoja, ei jaksa luetella)
Wella high hair muotovaahto ja lakka
Schwarzkopf Silhouett lakka
Bonacuren joku suihkutettava värinsuoja ja samalta merkiltä myös latvasuoja

Carmencita

Kampaamotuotteita pelkästään lukuunottamatta arkishampoota eli:

-Tigin Oatmeal & Honey sh ja ha
-Tigin Fashionista -sh
-Lanzan Hair Repair Protein Plus sh, Leave In Protectant -jätettävä ja Reconstructor
Lanza Anti Age White Tea shampoo ja Manuka Mud ha sekä Neem Plant Silk Serumia
-Joicon Recontructoria, Leave in Protector -jätettävää vaahtoa, Instant Hydrator -tehohoitoa

Arkishampoona markettien silikonittomat eli tällä hetkellä:

-Nivean Straight & Easy sh
-XZ:n Tyrni, Kosteuttava (jota ei enää valmisteta)

Muita markettijutskia:

-Herbinan selvittävä suihke
-Vo5 Miracle Mist -jätettävä suihke

Muotoiluun:

-Tigin Camera Ready (täysturhake)
-Wella SP muotovaahtoa
-Joicon Creme Elixir -muotoilumönjää
-Proffs -vahaa (kiharoihin)

Näitä kaikkia voin lämpimästi suositella (suurin osa tuotteista ihan "perus" eli ei erikoistettu mihinkään tiettyyn hiustyyppiin/-väriin/tms), paitsi toi Tigin "kiiltosuihke" on kuraa.

nomani
celia

Onko nää oikeesti hyviä ja toimivia? Oon miettinyt pitkään niiden ostoa, mutta en sitten oo ostanut, kun oon jämähtänyt Paul Mitchellin tuuheuttaviin shampooseen ja hoitoaineeseen. Nuo tigin pullot on houkuttelivia ja tuoksukin on kiva. :)

celia
nomani
celia

Onko nää oikeesti hyviä ja toimivia? Oon miettinyt pitkään niiden ostoa, mutta en sitten oo ostanut, kun oon jämähtänyt Paul Mitchellin tuuheuttaviin shampooseen ja hoitoaineeseen. Nuo tigin pullot on houkuttelivia ja tuoksukin on kiva. :)

No jaa-a. Enpä nyt tiedä. Ei mitään kovin dramaattista eroa markettishampoisiin verrattuna. Ainakaan tämä Superstar. Aluksi oli outoa kun hiuksista tuli natisevat. :shock: Ei tuo shampoo toimi ainakaan ilman tuota hoitoainetta, muuten on hiukset ihan takussa.

Emmily_

Shampoo: L'oréal Elvital Nutrigloss
Hoitoaine: L'oréal Elvital Nutrigloss
Tehohoito: XZ Tyrniöljyhoito
Hiuslakka: Wellaflex Shiny hold
Muotovaahto: got2be 2 sexy
Kuumuudelta suojaava hoitosuihke: Andrew Collinge Perfect Ending

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat