Mekon ym. vaatteen TEETTÄMINEN ? - Muoti ja kauneus

evaahh

Kokemuksia mekon teettämisestä jollain?
Hinnat?
Ompelimot?
Kannattaako?
Mielipiteitä?
Haluaisin teettää kesäksi yhtiin tärkeisiin juhliin mekon ja haluan siitä juuri omanlaiseni enkä halua muilla olevan samanlaista, ajattelin teettää sen mutta en tiedä siitä hommasta mitään :oops: -> APUA :!: :!: :!: [size=18][/size][color=black][/color]

Kommentit (4)

napalm

Näin ammattilaisena voin sanoa, että teettäminen on aika tyyristä hommaa (riippuu tietysti monista asioista, mutta kyllä se kalliimpaa on kuin tusinamekot tavarataloissa), mutta saatpahan uniikin vaatteen, joka kestää kauan ja istuu juuri niin kuin pitääkin.

Jos raha ei ole ongelma, suosittelen kyllä oikein lämpimästi. Silloin saat prikulleen sellaisen kuin haluat. Ompelimoita löytyy googlettamalla (en osaa neuvoa sen tarkemmin, kun en tiedä missä asustelet) ja kannattaa käydä ihan paikan päällä kyselemässä ja vertailemassa, näissäkin on huimia eroja.

Toisilla vain on se ongelma, että kun mekko on valmistushetkellä juuri sopiva ja täydellisesti istuva, henkilö menee ja lihoo viisi kiloa, jolloin istuvuus ei olekaan enää niin taattu.

zera

Mäkin oon nyt suunnitellut, että teettäisin mekon mun 18-vuotis synttäreille. Kun mistään ei tunnu löytyvän sellaista minkä haluisin. Paljonkohan maksaa sellanen lyhyt mekko. Siihen ei paljoo kangasta tarvitse, niin luulisi, että ei ois kauheen kallista mut en sit tiedä.

Tietääkö kukaan edes suurinpiirtein niitä hintoja?

Ja kuinkahan paljon teettäminen maksaisi Virossa? Onko niin halpaa, että tulee edelleen halvemmaks ku Suomessa kun maksaa muutamat matkatkin sinne.

olematon

Kaikista halvimmalla pääsee jos ostaa kankaat itse ja on joku tuttu joka osaa ommella. Nimimerkillä "teetin vanhojenpuvun". ;) ihan noista oikeista ompelimoista en tiedä.

Kepatäti

Kankaat ei ole iso menoerä ellet halua sen olevan eli jos itse valitset kalliin kankaan. Mun ylioppilas mekkoon tais maksaa pari kymppiä kankaat.

TYÖ on se mikä maksaa. Ylioppilasmekko maksoi 170 euroa + kankaat + muut tykötarpeet

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat