Lushin tuotteet - Muoti ja kauneus

TllNA

En ole koskaan liikkeessä käynyt, mutta olen kuullut tuotteista niin paljon kehuja, että nyt on ihan pakko päästä sinne shoppailemaan, kun kerta Suomeenkin on Lush saatu.

Kokeneemmat kertokaa suosikeistanne. Mitä kannattaa kokeilla?

[size=9][color=red]edit: poistin linkin, täällä ei voi mainostaa... -sunlion-[/color][/size]

Kommentit (6)

sansan

Oi!
Lushin tuotteet ovat SYÖTÄVIÄ! Tai ne näyttävät ja tuoksuvat syötäviltä, mutta saippuaahan se yleensä on... Itse shoppailin Lushilla muutamankin kerran Lontoossa ollessani, ja niiden ihanat kylpykuulat veivät sydämeni!
Esimerkiksi ostin romance-kuulan (halkaisija n.5cm) jonka sisältä paljastui kuivattuja ruusun terälehtiä ja pieni runo! Se oli mahtava!

celia

Ei ole mitään suosikkituotetta vielä mutta myyjän suositusten perusteella ajattelin kokeilla sellaista kuorintapalaa jaloille. Myyjän veljen vaimo oli sanonut että kuulema pala on parempi kuin jalkaraspi. Kenelläkään mulla kokemuksia?

Ja tuoltahan saa myös kivoja joululahjoja. :)

archadia

Näillähän on joku webshopkin nykyisin. Kattelin sieltä valikoimia ja näytti kivoilta. Varsinkin nää shampoopalat! Ja kivasti oli selostettu kaikki tuotteet.

Embo

Mä oon pari kertaa käyny nyt hipelöimässä niitä värikkäitä ja hileisiäkin kosmetiikkapalasia Lushissa. Suomessa taitavat olla tällä hetkellä ainoat liikkeet Espoon Iso Omenassa ja Helsingin City-käytävällä, ja jälkimmäisessä käydessäni myyjä kertoi että se oli avattu joulukuun alussa.

En oikein tarvinnu mitään tuotetta, mutta jotenkin siinä tuoksuhuurussa tunsin tarvitsevani jotakin tuoksuvaa.. Myyjä kertoili tuotteista ja tulin sitten ostaneeksi sellaisen 15e maksavan purnukan, jossa on vartalonpesuun tarkoitettua voidetta. Hyvä tuoksu ja ihan hyvä ostos se on ollut.

Mutta suuremman vaikutuksen muhun teki pieni näytepurkki, jossa oli Karma Kream nimistä vartalovoidetta. Näytettä ei ollu paljon, mutta riittävästi siihen päätökseen että sitä pitää käydä seuraavaksi ostamassa.

nomani

oi. Lushin tuotteet on ihania. Mä käyn aina ihastelemassa ja haistelemassa niitä tuotteita tuolla Ison omenan liikkeessä, kun vanhempien luona vierailen. :)

Itellä on nyt käytössä snow fairy suihkusaippua, joka on ihanan tuoksunen ja jättää ihollekin pesun jälkeen vielä tuoksun. Ja sitten godmother käsisaippua, joka myöskin tuoksuu aika makealle. :D Haluaisin vielä niiltä ainakin jonkun kylpykuulan ja huulirasvan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat