Tämä vanha lumppuko pois, EI, ostin sen silloin kun.. :) - Muoti ja kauneus

saj^

Elikkäs, tuli tässä mieleen, että onkos teillä jotain sellasia tavaroita/vaatteita/koruja mistä ette iki päivänä luopuisi? Itse pistin viime viikolla kirppikselle ison kasan tavaraa ja käteeni sattui yksi totaalisen kulahtanut ja hirveä paita. :shock: Poikaystäväni käski heittää sen pois, mutta pidin pääni ja jätin sen vaatekaappiini sillä.. siihen paitaan jos johonkin liittyy niin paljon. Se oli kesällä -05 mun ihan ykköspaita ja se päällä on tullut koettua niin hyviä kuin huonojakin asioita.

Kertokaa ihmeessä omia tarinoitanne vanhoista tavaroistanne (muiden mielestä ehkä rojuista) :D [color=indigo][/color]

Kommentit (11)

evaahh

mulla housut, ihan oudot ja vanhat... en pysty luopumaan! reikäkin polvessa ja lahkeet paskana mutta mä rakastan niitä enkä oo löytäny veroisia vieläkään!

Tsein

Siivosin juuri viikonloppuna vaatekaappia ja otin sieltä pois kirpparille menevät ja heitin roskiin ne mitä ei kehtaa edes viedä ihmisten ilmoille. Pitkään mietin mitä teen yhden paidan kanssa. 7. luokalla itse tehty punaruudullinen flanellipaita mallia "törkeän ruma ja kohtuu huonosti ommeltu", mutta siitäkin huolimatta en hennonut heittää roskiin. Jääköön sitten kaappiin. Olen sitä kyllä joskus pitänytkin ihan huvikseen ns. kotipaitana. Ja onhan se sentään ainoa vaate, jonka olen itse ommellut ja joka minulla edelleen on tallessa.

enkelin

kyllähän noita löytyy... itselläni on vielä jotain yläasteaikaisia vaatteita, ja kauankos siitä onkaan aikaa, kun yläasteella olin? niinpä... jotku vaatteet vain on sellaisia, ettei niitä halua heittää pois. olisi toisaalta ihana säästää joitain vaatteita lapsilleen, niinkuin oma äiti teki, mutta toisaalta nykyään vaatteiden laatu ei ole ihan samanlainen kuin 70-luvulla...

Vanamo

Löytyyhän tuolta vaatekaapista hame, josta en luopuisi, koska se oli ensimmäinen "erilainen" vaatteeni. Ei siitä voi luopua vaikka se onkin todella, todella, todella pieni jo. Siihen liittyy paljon lämpimiä muistoja.

Rosy

Mä nykyään heitän melkein aina jotain pois kun siivoan kaappeja. Oon hirveen tarkka että kaikki mun vaatteet on siistejä ja ehjiä. :) Ja sellaisia joita oikeasti käytän eikä ne vaan loju siellä ympäriinsä...

cryo

Itellä o paita mikä tilattiin porukkatilauksena amiksen kolmannella ja mistä en hevillä luovu. Sininen T-paita minkä mahan puolella edessä lukee "älä kosketa sähkömiestä kun olet märkä".

Msuh
Rosy
Oon hirveen tarkka että kaikki mun vaatteet on siistejä ja ehjiä. :)

Sama minulla. Minua ahdistaa käyttää ihmisten ilmoilla vaatteita, joissa on reikä tai jotka ovat vähänkään kulahtaneita. Olen ehkä hieman liian pikkutarkka :roll: Tällaiset vaatteet menevät sitten lähinnä kotivaatteiksi, joita minulla taitaakin olla jo puoli vaatekaapillista :lol: Viime aikoina olen ollut aika julma kaikkia riepuja kohtaa :arrow: roskikseen tai kirppikselle.

Mutta aiheeseen: joskus yläasteella minulla oli musta kauluspaita, jonka kanssa käytin kravattia. [size=9](Olin kai olevinani joku rokkimimmi 8))[/size] Sitä en ole raaskinut pois heittää, vaikka se onkin kauhtunut jo melkein valkoiseksi :D Siinä on vain jotain tuulahduksia angstiajoiltani, en keksi muuta selitystä.

esiska

Näitähän löytyy :D Mulla on varmaan maailman hirvein fleece takki johon käärin itteni aina iltaisin, olen tämmöinen vilukissa, se on niin nukkaantunut mutta ihanan lämpöinen
Äitini vanhaa luokkasormusta olen pitäny pikkutytöstä asti, olkoon kuinka mauton vain niin siitä en luovu :)

Msuh

Minulla on ehkä maailman karseimmat korvikset, jotka sain ala-asteella turkkilaiselta kirjeenvaihtokaveriltani. Kertaakaan en ole niitä korviini iskenyt. Tiedän, että kirppikselle vietynä ne saattaisivat olla jollekin todellinen aarre, mutta en vain raaski luopua niistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat