Hyvä käsirasva! - Muoti ja kauneus

-nappi-
susuki
Sain joululahjaksi Dermosilin primo hand cream walnut rasvan. Loistava. ! Ja vielä on paljon tuota jäljellä vaikka laitan käsiin todella usein ja monta kertaa päivässä kun mulla kuivuu kädet tosi herkästi.

Hinnasta ei kyllä ole tietoa, olisko 6-8e. ? Enkä kyllä tiedä saako noita tuotteita muualta kun tilaamalla.

Käytän itse samaa ja todellaki kannatan!

Sivut

Kommentit (19)

bootylicious

]

Mikä on teidän mielestänne paras käsirasva joka kosteuttaa tehokkaasti käsien herkkää ihoa ja kuivuu nopeasti?

Mielestäni monet rasvat jättävät kädet rasvaisen tuntuisiksi tai muodostavat kalvon ihon pinnalle. :? Mikä on siis suosikki käsirasvasi?

TaskuMyy

Ite tykkään Niveasta :wink:
Toki vaihtelen, sitä koska iho käy ''immuuniks'', ainki itellä! Sen yhen purkin verran joku rasva tehoo, mutta sitten pitää vaihtaa toisenlaiseen, koska edell. purkki ei auta 2x peräkkäin :cry:

celia

Sebamedilla on todella hyvä käsirasva. Vaikka muita apteekin ihonhoitotuotteita en käytäkään niin tuo on aivan loistava. Imeytyy nopeasti, ei jätä mitään lähmäistä tunnetta käsiin niinkuin monet rasvat, riittoisa (ei tarvitse laittaa paljon), suht neutraali tuoksu (jotain tuoksua kuitenkin, mutta hyvä sellainen), kosteuttaa hyvin eikä hintakaan päätä huimaa (4e tienoilla).

Kokeilin tuota kun sain työn puolesta apteekin joululahjan missä oli erilaisia rasvoja yms. ja tuohon ihastuin täysin enkä muita olekaan käyttänyt. Suosittelen!

k87

sebamed on tosiaan hyvä.

sit toinen on se vaselin enmuistamitenjatkuu käsivoide. ihan perusmarketista saa. vaaleenpunanen purkki sinisellä korkilla :)

Celestia

Nyt oon tykästynyt Natusan 24 hour moisture-rasvaan, mielettömän hyvän tuoksuista ja jättää kädet tosi sileiksi ja pehmeiksi. Ei jätä tahmeaa pintaa käsiin koska imeytyy melko nopsaa. Kosteuttaa hyvin tosi kuivatkin kädet. Hintaakaan ei perusmarketeissa oo kuin jotain 2-3 euroa :)

-Maya-

piti ihan käydä kattomassa, että mikäs se mun purkki olikaan..se on myös tuo Natusan 24hour moisture, sellanen pinkki tuubi..tosi hyvää mun mielestä..kuivuu nopeesti ihoon eikä jää tahmeeks, tuoksukin on hyvä ja se on riittosaa.. :wink: tykkään siitä..joskus käytin lumenen käsirasvaa, mut tuo on kyl sata kertaa parempaa..ja halvempaa.. :)

Piperr

Vaseline Intensive Care - Healthy Hand&Nail. Se on tommonen vaaleanpunanen shampoopullon kokoinen eikä maksa kuin alle 4 euroa. Imeytyy saman tien eikä muutenkaan tunnu liian rasvaiselta, vaikka vaseliinipohjaista onkin. Tää on ihan ykköstuote mulle. :)

Avani
Body Shopin Hamppu-käsirasva, todella hyvää, eikä jää pinnalle inhottavasti.

Mun sisko osti tätä, kun tuntui kuulemma tosi hyvältä.. Hän ei vaan kuulemma paria päivää kauemmin kestänyt käyttää tätä kun haju oli niin kamala..?

Msuh
Celestia
Nyt oon tykästynyt Natusan 24 hour moisture-rasvaan, mielettömän hyvän tuoksuista ja jättää kädet tosi sileiksi ja pehmeiksi.

Oi, minulla sama suosikki! [size=18][color=violet]?[/color][/size] Se pakkauskin on niin syötävän suloinen :mrgreen: Tällä hetkellä kylläkin pidän tuosta vähän taukoa. Nyt käytössä Dove Protective Hand balm. Ihan hyvää hintaansa nähden, jää mukavan samettiset kädet.

Minulla on aina se ongelma, että aina kun löydän jonkun hyvän käsirasvan tai ihan vaan kosteusvoiteen, joudun kuitenkin vaihtamaan merkkiä ainakin hetkeksi yhden putilon jälkeen, kun se haju alkaa niin nopeasti ällöttämään :x

hepsankeikka
Piperr
Vaseline Intensive Care - Healthy Hand&Nail. Se on tommonen vaaleanpunanen shampoopullon kokoinen eikä maksa kuin alle 4 euroa. Imeytyy saman tien eikä muutenkaan tunnu liian rasvaiselta, vaikka vaseliinipohjaista onkin. Tää on ihan ykköstuote mulle. :)

Viikonloppuna kokeilin äitin luona tätä ja ihastuin. Tänään täytyykin kaupasta ostaa. Kauan oon yrittänyt hyvää käsirasvaa ettiä, Nivea ois hyvä muuten, mutta mulle tulee kamala ihottuma.

rau1

Tuo Vaselinen "Healthy Hand & Nail" on hyvä muuten, mutta tuoksu on vähän liian voimakas mun nenään.. Nivean kans jeppis ja kans toi Lemon Juice & Glyserine 8)

Tsein

Tuosta Lemon Juice & Glycerine -rasvasta pitää olla ehdottomasti se kevytversio. Normiversio on aivan liian rasvainen ainakin minulle, jää vain käsiin valkoisena kalvona pyörimään.

Olen tykännyt itsekin tuosta jo aiemmin mainitusta Natusanin 24hour Moisturesta. Imeytyy hetkessä ja käsistä tulee tosi pehmeät, vieläpä niin kuin purkissakin luvataan eli heti pesun jälkeen.

Rasberry
hepsankeikka
Piperr

Viikonloppuna kokeilin äitin luona tätä ja ihastuin. Tänään täytyykin kaupasta ostaa. Kauan oon yrittänyt hyvää käsirasvaa ettiä, Nivea ois hyvä muuten, mutta mulle tulee kamala ihottuma.

Jeps, hyllystä löytyy myös! :) aivan ihanaa, imeytyy välittömästi ja saa kädet ja kynsinauhat pehmeiksi. Ei voi muuta kuin suositella!

agarina

Meidän perheen naisten vakiotuote on jo kolmannessa sukupolvessa Erisanin käsivoide. Saatavissa sekä hajustettuna että hajustamattomana. Imeytyy nopeasti ja tuntuu kevyeltä.

beckie

Itse olen jo pidemmän aikaa käyttänyt lumenen renewing hand cream-käsivoidetta. Tuntuu hyvältä, imeytyy suht nopeasti ja tuoksuu hyvälle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat