Silikonirinnat ja rinnat yleensä - Muoti ja kauneus

-jameson-

Mitä mieltä muut olette rintojen ulkonäön tärkeydestä?
Minulla oli ennen c- kupin rinnat ja olin aina tosi tyytyväinen niihin varsinkin kun sain palon kehuja miehiltäkin :D

Nyt kahden lapsen ja 10kg laihtumisen jälkeen rinnat ovat muisto vain :(
Ne riippuvat ja ovat muutenkin pienentyneet pari kuppikokoa.
Harmittaa ihan hirveästi vaikka muuten olenkin ulkonäkööni tyytyväinen ja on hienoa että olen saanut tehtyä sen mihin rinnat on tarkoitettu eli pystynyt imettämään lapseni,molemmat 1v asti..ja tietysti hoikistuminenkin on plussaa. Silti masennun kun nään rintani ilman liivejä..

Olen alkanut jopa harkitsemaan silikoneja tai jotain kohotusleikkausta tms.. Ikää on vasta 25v joten siksikin tuntuu ettei rinnat vielä saisi rupsahtaa..

Kertokaa kokemuksia ja mikä onkaan miesten mielipide?

Kommentit (10)

nele

Jos mietit silikonien ja kohotusleikkauksen välillä, niin eikös tuo kohotusleikkaus olisi parempi? Jos olet rintojen kokoon tyytyväinen. Silikonithan pitää vaihtaa tulevaisuudessa. Ja tulos olisi myös aidompi kun rintasi olisivat edelleen täysin omasi.

Länsimaalaisessa kulttuurissa rinnat ovat monelle iso juttu. Välillä niin iso, että muut myöskin seksikkäät ruumiinosat unohdetaan.
Nuorelle naiselle rintojen rupsahtaminen voi olla raskas kantaa. Mutta maailmassa on monia muitakin, joilla ne rinnat ei pieninäkään ole kiinteät, vaikka ikää olisi vähän. Ei tietysti varmaan lohduta. En ole itse tarkemmin miettinyt asiaa, mutta saattaisin minä muutaman lapsen jälkeen mennä kohotusleikkaukseen, jos rintani rupeaisivat häiritsemään elämääni. Kannattaa miettiä tarkkaan kuinka iso haitta riippuvat rintasi sinulle ovat. Mutta mikäli elämänlaatusi kärsii, niin olisiko se niin paha käydä ne leikkauttamassa?
Jostain joskus lukenut hyvän kommentin:
Kumpi on sinulle suurempi häpeä, pienet/riippuvat rinnat vai silikonit?

Fanni

Tietty tissejä voi kohtottaa myös jumppaamalla rintalihaksia? Ei ne kai hirveesti kiinteydy jos ne ihan roikkuu mutta eikai siitä mitään haittaakaan ole. :D

Reo

Tätä oon aina ihmetelly, mutta kukaan ei tunnu tietävän varmasti; voiko silikonien oton jälkeen imettää? :shock: :oops: Luulis nyt ainaki mutta..

TaskuMyy

Ulkomaillahan esim. Virossa/Talllinnassa silikonit ~5000€
Suomessa tuas HKI:ssä ~10 000€.

Kyllä mitä monilta miehiltä kyyny, niin sanovat etteivät tykkää asiasta, mutta en sitten tiedä.
Että jso tuliskin nainen eteen jolla onki silikonit?? :roll:

SunLion

ei ole 10000e tai ees 5000e arvoista hankkia niitä miehiä miellyttääkseen. Puhumattakaan terveyshaitoista...ja ne ei ole ikuisia. Entäs jos ne ei sovikkaan, vaan alkaa vaikka vuotaan tms...

ja monesti miehet tykkää luomuista enemmän.

nele

Niin tietysti ei kannata uusia tissejä ostaa miesten vuoksi. Onhan se kiva, että miehetkin tykkää, mutta kun niilläkin noita makuja on erilaisia. Jotkut eivät tykkää silikoneista yhtään, toisten mielestä ne ovat kauneimpia, kolmannen mielestä niillä ei ole mitään merkitystä ja osalle rintojen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, vaan esim. kasvot/peppu/reidet/LUONNE/jne ovat tärkeämpiä.
Jos itse olet valmis hyväksymään itsesi silikonirintaisena, niin sitten ne sinulle sopivat miehetkin sinut sellaisena hyväksyvät.

Filashi

Joka ikinen mies keneltä olen kysynyt asiasta on sanonut jotain tähän viittaavaa: " En halua ottaa kantaa, mutta tissit on hyvät kun ne on sopusuhteessa vartaloon. " Eli ei mitään stressiä. Kyllä kuule sitä ulkonäköä kehutaan muutenkin kuin tissien ansiosta ;P Itselläni on aina ollut pienet rinnat ja olen kyllä harkinnut silikoneja, mutta tulin siihen tulokseen, että panostan niihin ruumiinosiin joilla oikeasti on merkitystä. esim vatsa, jenkkikset. Jotkut miespuoliset ystäväni suhtautuivat silikonikyseilyihini hiukan naureskellen.
Jos otat silikonit, niin kannattaa varautua sitten niihin juoruilijoihin. Vaikka ystäväpiirisi hyväksyisi ja pitäisi asiaa aivan normaalina, jotkut naiset eivät ajattele samoin.

Karu totuushan on se, että on ehkä helpompi saada parissa kuukaudessa täydelliset rinnat (jotka kohottavat samantien itsetuntoa) kuin kuntoilla puolivuotta (joilloin ei välttämättä itse edes huomaa tuloksia ja täytyy pitää itseään nälkäkuurilla)

Sanon vaan tätä samaa mitä ne kaikki jauhavat. Olet täydellinen sellaisena kuin olet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat