Millä poistat meikin? - Muoti ja kauneus

zera

Mä käytän ihan perusrasvaa vaan (lääkärin suosittelemaa)

Sivut

Kommentit (53)

Annabel

Heippa! Itse käytän meikin puhdistukseen exuviancen tuotteita, samoin rasvat, kasvovedet yms. samaa sarjaa. Hyvin mulla toiminut, itselläni tosin helppohoitoinen iho. Ainoa miinus on kallis hinta.. :)

moisu

Ite en oikein tiiä millä poistaisin meikkini. Käytin ennen garnierin sitä pinkkiä puhdistusmaitoa, mutta se on kyllä aika huonoa ja mulle tuli siitä finnejä. Eli mikä on tiedän mielestänne hyvä tapa poistaa meikki?

cunisex

Olen hurahtanut Lorealin puhdistusliinoihin. Semmoinen musta paketti. Ne poistaa ripsarit ja meikkivoiteet (en tosin käytä kovin massiivista pakkelikerrosta). Ja ne ovat hyviä myös matkoilla tai vaikka festareilla, kun ei ole välttämättä saatavilla kasvojenpesuvettä. Liinojen kanssa ei siis tarvitse läträtä ollenkaan veden kanssa (tai näin olen ainakin ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä).
Niin ja Yves Rocherin puhdistusliinat ovat kanssa hyviä, semmoinen punainen paketti.

Msuh

Silmämeikin poistan Lumenen silmämeikinpoistoaineella (sininen putilo) ja muuten pesen kasvoni Lorealin Dry & Sensitive - puhdistusvaahdolla.

Minullakin oli joskus jotain Garnierin puhdistusjuttuja, mutta eivät ne oikeen minunkaan iholleni sopineet... Sun kannattaa, moisu, kysellä sulle sopivaa tuotetta vaikka apteekista :)

Emmily_

Apteekista ostetulla Neutrogenan herkän ihon puhdistusaineella. On ollu vaikea löytää mitään putsaria (tai muitakaan kasvojen hoitotuotteita), mitkä ei ärsyttäis mun ihoa..

rau1

Dermosil "Kasvopesu". Mun pitäis vaan ehkä käyttää toista koska tuote sopii ehkä enemmän rasvoittuvalle iholle kuin kuivalle iholle, jonka itse omistan. Mutta oon käyttänyt jo monta vuotta sitä niin vaikee lopettaa :)

Ässä
rau1
Dermosil "Kasvopesu". Mun pitäis vaan ehkä käyttää toista koska tuote sopii ehkä enemmän rasvoittuvalle iholle kuin kuivalle iholle, jonka itse omistan. Mutta oon käyttänyt jo monta vuotta sitä niin vaikee lopettaa :)

Ootko rau1 kokeillut Dermosilin puhdistusmaitoa? Se on tarkotettu just kuivalle iholle ja itellä lähtee tosi hyvin meikit sillä, paitsi ripsiväri, jonka poistan vauvaöljyllä.

-Maya-

silmämeikin poistan Anytimen silmämeikinpoistoaineella..se uus on ihan hyvää, mutta enemmän tykkäsin siitä vanhasta geelimäisestä aineesta..tyhmiä kun menivät sen vaihtamaan..

muun meikin poistan herbinan vaaleanpunasella puhdistusmaidolla, lorealin samantyylinen purkki on odottamassa..ja kun oon laiskalla päällä niin pyyhin naaman Dailyn puhdistusliinoilla, oon todennu ne hyviks vaikka onkin tosi halpoja.. :) sit lopuks pyyhin herbinan alkoholittomalla kasvovedellä ja laitan Artistryn kasvorasvaa, se on parasta.. :wink:

rau1
Ässä
rau1

Ootko rau1 kokeillut Dermosilin puhdistusmaitoa? Se on tarkotettu just kuivalle iholle ja itellä lähtee tosi hyvin meikit sillä, paitsi ripsiväri, jonka poistan vauvaöljyllä.

Enpäs ole kokeillut, kiitos vinkistä! Sitä voisi sitten seuraavaksi tilata..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat