XZ tuotteet - Muoti ja kauneus

Mustakirahvi

Eli mitäs mieltä te olette olleet XZ:n tuotteista? Kertokaahan mielipiteitä ja kokemuksia. (:

Mun mielestä ovat parhaimpia markettituotteita. Ovat vielä silikonittomia ja eivät ole hinnallakaan pilattu. Itsellä todella kuivat hiukset ja hilseilevä päänahka ja nämä tuotteet on sopinu aivan loistavasti mun kuontalolle. Itse käytän Tyrni-sarjaa ja oon just testailemassa tätä tyrni öljyhoito systeemiä.

Sivut

Kommentit (17)

olematon

Hmm. Mä en oo kamalasti käyttänyt mutta hyvänä plussana tuo silikonittomuus sitten :) joskus käytin jotain muistaakseni suklaan (?) tuoksuista shampoota xz:lta. Kaipa näitä vois vaikkasta kokeilla seuraavaksi!

Tsein

Miulla oli käytössä tuo suklaa&vanilja hoitosuihke. Tykkäsin siitä kyllä ja tykkään vieläkin. Tullu vaan ostettua sen jälkeen tuotteita, joista tykkään vielä enemmän ja on jääny aika pitkälti käyttämättä.

Sit miulla on ollu käytössä myös joku suihkutettava muotoilutuote (en muista mikä), joka on ollu hyvä esim. kiharoita tehdessä.

orchid

XZ:n shampoot ei jotenkin sovi mulle..saan niistä kuivat hiukset :roll:

Mutta tää muotoiluneste, jossa muistaakseni on jonkinnäkönen lämpösuoja mukana, niin se on toiminut aikas hyvin :) Nimi oli Volume Control tms.. ei mitään hajua.

olematon

Ai oks XZ:lla noita muotoilujuttuloitakin :lol: oon ollu onnellisen pihalla :D en oo seuraillu ku oon käyttäny cutrinin choozzia... :roll:

nomani

Mä olen nyt käyttänyt talvi aikaan tuota suklaa-vanilja shampoota ja hoitosuihketta. Talvella kun mulla tuppaa olemaan kuiva päänahka. Tykkään siitä tuoksusta ja ihan hyvä muutenkin markettituotteeksi, kun nyt ei oikeen noihin kampaamotuotteisiin ole ollu varaa satsata, vaikka yleensä niitä käytänkin.

BabyPhat

tyrnituotteista tykkään tosi paljon! Hoitavat ja tuoksukin ihana! Voisinpa seuraavalla kerralla ostaa taas :)
Olen kokeillut myös jotakin hiusöljyä XZ:lta, mutta siitä on melko kauan, joten en muista toimiko vaiko ei.. Tuskin se mitään parasta oli, koska en ole sitä sen jälkeen enää ostanut.

j.E

Tyrnishampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille löytyy omasta kylppäristä. Oon käyttänyt nyt parisen viikkoa, hiukset on ihan hyvässä kunnossa mutta hoitoaine ei oikein hoida tarpeeksi :( tarvii jonkun jätettävän sen jälkeen. Mutta silikonittomuudesta plussaa :)

_ankka

Siskolle passaa hyvin se öljyhoito. Ite ostin tyrniöljyhoitoa, ei ainakan huonompaan kuntoon oo hiukset menny. Ehkä kiiltoo oon saanut hiuksiin enemmän. :)

Magnolia

XZ:aa käytin monta vuotta tyytyväisenä, ja käytän vieläkin välillä. olen aika pitkälti siirtyny luonnonkosmetiikkaan (Ole Hyvä, Elokuu, Urtekram, Lavera...) ja ne on vielä ihanampia. Mutta tavallisen kaupan tuotteista XZ= <3

Kathry

Mun mielestä xz on parhaimpia marketista löytyviä perus shampoita kun ei sisällä silikoniyhdisteitä ja on hyvä perus shampoo.

Mutta.. suihkutettava hoitoaine on ihan kökkö, jättää hiukset tahmeiksi ja tavallinen hoitoaine ei hoida/suorista ainakaan mun takkupäätä kunnolla ..

TaskuMyy

XZ:n muotovaahto on esim. paljon parempaa kuin Herbinan tms. :) Itse tykkään siittä, ei tee hiuksista semmosia ''könttösen varakanpesännäkösiä'' :lol:

novelty

XZ:n rauhoittava suklaavanilija shampoo on ollut tämän talven päänahkani pelastus. :) Ennen kutisi päänahka todella paljon, kun se oli niin kuiva. Kerran raapisin päänahkani jopa verille mutta onneksi se asia on hoitunut tuolla shapoolla..

Kathry

En tykänny oikein siitä suklaameininki hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta mut ostin kokeilunvuoksi ton lapsille tarkotetun Muumi-hoitosuihkeen ja se on ihan mahtava! Ei jätä hiuksia tahmeiksi, selvittää takut, sähköisyys häviää ja plussana vielä kiva muumimainen tuoksu. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat