Voinko pukea tämän tämän kanssa? - Muoti ja kauneus

Kepatäti

Itse olen melko epävarma pukeutuja ja täälläkin olen usein kysellyt, voinko yhdistellä sitä ja tätä. Ajattelin nyt sitten avata ihan oman ketjunsa aiheelle! :)

Mitäs olette mieltä, voinko yhdistää perusvalkoisen kaulupaidan mustan trikoisen kesämekon paksújen mustin sukkisten kanssa yhdistelmäksi, jossa voi näyttäytyä näin talvellakin? Yhdistelmä omaan silmään näyttää hyvältä, mietityttää vain tuo mekon keveys? Voiko talvella (etenkin nyt kun on plussaa) käyttää kevyitä/ohkasia hameita (ja muitakin vaatteita
), jos yhdistelee niitä juuri esim. paksuihin sukkahousuihin?

Kommentit (4)

olematon

No miksei vois ;) Kyllä toi ainakin mun korvaa kuulostaa ihan kivalta. Etenkin kun ne paksut sukkikset kompensoi sen hameen ohkasuutta. Jotenkin mä kuvittelisin vielä siihen jatkeeks pitkävartiset talvikengät... :D

zera

Mä mietin sellaista, että kun mulla on pinkit korkkarit. Tällaiset: http://www.dinsko.fi/Dam/Modeller/Pumps.aspx?shoe=238813&cnt=32

Mustan mekon laitan myös noiden kanssa, mutta minkälaisen laukun laitan? Kaikki pinkit mitä oon nähny on aika mauttomia, mutta laitanko ihan vaan mustan laukun ja muut asusteet pinkkeinä. Esim joku pinkki koru, huivi tai panta..?? Mitä mieltä?

Ainiin ja Kepatädin kysymykseen oon itse sitä mieltä, että sopii hyvin eli voi laittaa!

Tsein

Itse pistäisin sävysävyyn jonkun korun ja ehkä korvikset, mutta laukussa taas jotain neutraalimpaa. Tietysti jos löytyisi laukku, joka on pääväriltään musta, mutta siinä on koristeena pinkkiä, niin mikä ettei. Huivikin menisi pinkkinä, mutta sitten pitäisi muuttaa korut neutraaleiksi kulta-/hopeakoruiksi.

Pistäisin pinkkiä nimenomaan kropan yläosaan, koska on vaikeampi löytää täsmälleen samaa sävyä ja eri puolilla kroppaa ollessaan häiritsevät sävyerot vähemmän kuin esim. kengät-laukku-erisävy-pari, kun laukkua roikotetaan yleensä lähellä kenkiä ja erot näkyvät selvästi.

Mutta siis kohtuus tuossakin asun pinkittämisessä. Kaikkien asusteiden ei tarvitse olla pinkkejä vain koska kengätkin ovat.

zera
Tsein
Itse pistäisin sävysävyyn jonkun korun ja ehkä korvikset, mutta laukussa taas jotain neutraalimpaa. Tietysti jos löytyisi laukku, joka on pääväriltään musta, mutta siinä on koristeena pinkkiä, niin mikä ettei. Huivikin menisi pinkkinä, mutta sitten pitäisi muuttaa korut neutraaleiksi kulta-/hopeakoruiksi.

Pistäisin pinkkiä nimenomaan kropan yläosaan, koska on vaikeampi löytää täsmälleen samaa sävyä ja eri puolilla kroppaa ollessaan häiritsevät sävyerot vähemmän kuin esim. kengät-laukku-erisävy-pari, kun laukkua roikotetaan yleensä lähellä kenkiä ja erot näkyvät selvästi.

Mutta siis kohtuus tuossakin asun pinkittämisessä. Kaikkien asusteiden ei tarvitse olla pinkkejä vain koska kengätkin ovat.

Kiitos! :) Tosta oli apua. Juu, en ajatellutkaan kaikkia asusteita laittaa pinkeiksi, mutta olisi kiva, että se väri toistuisi jossain muuallakin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat