Huulirasvojen parasta-ennen? - Muoti ja kauneus

tiikeli

Mietityttää kun ostin alennuksesta noita Lip Smackers -huulirasvoja, eikä niissä ole mitään parasta ennen -päiväystä, että pilaantuuko huulirasva? :? :?: Olivat vielä sellaisessa paketissa että on olleet varmasti ilman kanssa tekemisissä jne...

Aloin vaan epäileen ettei kukaan muu järkevä ihminen osta niitä, joten ne on saattaneet olla kauankin jossain hyllyllä. :lol:

(Siirtäkää mineihin kauneuskysymyksiin jos tää sopii paremmin sinne...)

Kommentit (5)

Mimia

Mä en ole koskaan seurannut huulirasvojen parasta ennen -päiväyksiä :?

Kuitenkin, mulla on ollut tuon merkkisiä huulirasvoja (mm.hattaran makuinen, mitä sä makuja ostit?) jotka on kyllä säilynyt vuosia. Ainakin tuo 4-5v sitten ostamani oli vielä ihan samanmakuista/hajuista. Pikkasen se on saattanut kuivettua, mutta ei muuta.

Että jos se haisee ja maistuu sille että voisit sitä käyttää, niin ei huolta. :D Tuskin se niin vaarallista on, vaikka se "vanhentunutta" olisikin.

marimma

Ei se vaarallista ainakaan oo jos se vanhentuu, ehkä siitä häviää se "olomuoto" tai haju joka siinä on ollu ihan uutena :) Eli se voi löystyä tai jähmettyä vähän enemmän mitä ois "tuoreena" tai se voi menettää hajunsa. Mutta jos se haisee eltaantuneelle (vanha väljähtynyt rasva) niin en kyllä ite käyttäis :)

olematon

mä en oo koskaan ees miettiny tollasta, ku aina ne rasvat yleensä kuluu loppuun aika nopsaan... eiks niissä oo yleensä joku sellanen, et sit ku ne avaa ni about vuoden sisällä pitäis käyttää? tai ianakin mulla ois sellanen mielikuva et jossain huulirasvassa olisin nähny sellasen symbolin mis on niinkun avattu purkki ja "12m"... :roll: mutta silti vaikka olis vanhakin rasva, ni kunhan ei ihan törkeelle haise niin kyllä mä voisin käyttää :D

tiikeli

Hmm, niin mä vähän ajattelinkin, eikä noi mitenkään pahalle haise (tosin se esanssi haisee kyllä niin voimakkaalle noissa ettei niistä huomais varmaan vaikka olis kuin vanhaa :lol: ). Noh, eipä sitä tuu kai kovin paljoa vahingossa syötyä... :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat