Meikkejä meille allergisille - Muoti ja kauneus

Essie

Elikkä kärsin itse hajusteallergiasta ja useimmissa meikeissä on hajusteita (kuten meikkivoiteissa, puutereissa, luomareissa jne.) Tänne olis kiva listata tuotteita jotka sopivat allergisille (oli kyse sitten hajusteallergiasta tai jostain muusta kosmetiikka-allergiasta) Meikkaaminen on intohimo, mutta vaikeaahan se on jos siitä seuraa turvonnut naama ja vuotavat silmät. :S

Kommentit (4)

kis22

Mulla alkaa useimmista meikkivoiteista iho punoittamaan ja tulee todella kipeäksi, parhaimmiksi olen todennut Joe Blascon ja Bodyshopin tuotteet.

Kajalista alkaa silmiä kirvelemään, polttamaan ja vuotamaan älyttömästi, Diorin vedenkestävä kajali ei ole tehnyt sitä.

Essie

Kis22: sama mulla, meikkivoide aiheuttaa naaman punotusta ja kirvelyä. Ja ihottuma leviää kaulaan asti. (mulla on siis hajusteallergia) ja kun monissa monissa meikeissä on niitä hajusteita. BodyShopista mulla on puuteri joka on hajusteeton ja se on tosi hyvä!

inini

Eikö kaikki tälläiset mineraalimeikit ole herkälle iholle sopivia..? korjatkaa jos olen väärässä... Mun mielestä apteekissa myydän jonkin sortin meikkivoidetta herkälle iholle... En muista merkkiä...

kis22
inini
Eikö kaikki tälläiset mineraalimeikit ole herkälle iholle sopivia..? korjatkaa jos olen väärässä... Mun mielestä apteekissa myydän jonkin sortin meikkivoidetta herkälle iholle... En muista merkkiä...

se laatu sitten onkin vähän mitä sattuu.. :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat