Voivatko blondit olla enää kauniita/muodinmukaisia? - Muoti ja kauneus

saj^

Kulkiessani kaupungilla huomasin että nykyään lähestulkoon jokainen tai vähintäänkin jokatoinen oli musta/ruskea hiuksinen. Muutenkin tuntuu, että ei parturi osaa suositella blondeille vain "Jos vähän pätkitään joka puolelta"-tyyliä :shock: En tiedä tuntuuko vaan, mutta ihan kun kaupoissakin olisi vain tummaan tukkaan sopivia asusteita ja vaatteita.

Auttakaa blondia pulassa, miten uudistaa tyyliä, ettei olisi niin "perustylsän näköinen"

Kommentit (7)

mila_

Eihän se hiustenväri siihen muodinmukaisuuteen vaikuta,kyllähän blondeilleki sopii hirveen monet värit. En nyt oikein ymmärtäny että miten muka kaikki vaatteet ois nykyisin suunniteltu tummahiuksisille,selventäisitkö hiukan?
Itsellä ainakaan vaaleat hiukset ei estä pukeutumista millään tavalla ja en koe olevani jotenkin muita tylsemmän näköinen. Eiköhän se oo lähinnä nyt siitä kiinni sulla ettet oo löytäny sellasta kivaa, omaa tyyliä. Kaupoissa on nimittäin vaikka minkä tyylisuunnan vaatteita,voi olla glam, rokkari, klassinen tai esim. 80-lukulainen. Ota mallia vaikka julkkiksilta..Hyvä tyyli on esim. Kate Mossilla, Sienna Millerillä, Gwen Stefanilla, Viivi Avellanilla, Jessica Simpsonilla, noin niinku muutaman mainitakseni.

olematon

En mäkään oo tuntenu olevani mitenkään kauhean out vaikka edustanki tätä vaaleempaa osapuolta hiusvärini puolesta... ehkä nyt vaan alkaa taas se sesonki hiusväreissä kun ruskea/tumma on in.

Tiny_

No enpä ole ikinä ajatellutkaan että kummallekohan tämä paita sopis paremmin.. itsekin siis blondi olen. Paitsi että punanen on mun mielestä ainaki sellanen väri mikä ei blondeille sovi mutta bruneteille kyllä.

En kyllä sesongin mukaan ala hiuksia värjäämään tummaksi. Joskus on ollut tummat hiukset ja se juurikasvu oli aina yhtä törkeä.. luonnonstaan blondi kun olen.

Cadillac
Tiny_
No enpä ole ikinä ajatellutkaan että kummallekohan tämä paita sopis paremmin.. itsekin siis blondi olen. Paitsi että punanen on mun mielestä ainaki sellanen väri mikä ei blondeille sovi mutta bruneteille kyllä.

Aika paljon ihon sävy vaikuttaa, mulle esim (blondi of course) punanen sopii hyvin. Sinistä taas ei voi kuvitellakaan laittavansa päälle muuten ku farkkuina. Mut naaman lähelle ei missään nimessä, tekee sairaan näköiseksi. Joillekin ruskeatukkaiselle ei taas sovi ruskea lainkaan (=liikaa ruskeaa).

Msuh
saj^
Kulkiessani kaupungilla huomasin että nykyään lähestulkoon jokainen tai vähintäänkin jokatoinen oli musta/ruskea hiuksinen.

Olen huomioinut saman asian. Itse olen luonnostani melko vaalea. Tuntuu, että se on ollut muotiväri hiuksissa jo pitkään. Ellen nyt ihan väärin ole käsittänyt, "vetyperoksidiblondi" oli joitakin vuosia sitten se in-juttu :-k Nyt monet tummatukkaiset julkkisnaiset ovat olleet paljon esillä, joten se saattaa vaikuttaa hiusten väriin ainakin joidenkin kohdalla :roll:

Mielestäni vaalea/vaaleahko tukka näyttää kuitenkin jotenkin raikkaammalta ja pirteämmältä kuin tumma. (Riippuu tietysti täysin ihmisestä, en yleistä! :)) Itse olen piristänyt vaaleaa tukkaani vielä vaaleammilla raidoilla siellä täällä. Kerro kampaajalle, että haluaisit jotain juuri sinulle sopivaa. Ei se kauneus ole hiusten väristä kiinni! :wink:

Rasberry

Nyt on syksy :wink: se kertoo miksi kaikilla on suklaanruskeat hiukset. Voin luvata että kevättä ja kesää kohti nekin saavat sekaan vaaleita raitoja tms.

Jensu

No johan nyt ongelman löysit! :) Ei niitä vaatteita tummille suunnitella.. Itse olen kanssa sen kannalla, että jokainen väri sopii jokaiselle, kunhan sävy on oikea. Ja se ihonväri vaikuttaa paljon siihen, esim.minkälainen vaalea sinulle sopii. Itse tykkään yhdistellä vaaleisiin hiuksiini ruskeita vaatteita ja kultaisia koruja. Valkoisesta tykkään kanssa kovasti, mutta se näyttää vielä raikkaammalta tummahiuksisilla :roll: Mustaa pyrin välttämään. Vaatteiden värityksestä vielä sen verran, että mun mielestä maanläheiset värit sopii hyvin vaaleille. Ja keltainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat