Hopeashampoo - Muoti ja kauneus

des

Siis hopeashamppoon päätehtävä on poistaa hiuksista keltaisuutta. Jos on jo valmiiksi todella vaalea tukka, niin kyllä ahkerasti käytettynä ja pitkään päässä pidettynä se vähän vaalentaa, tai oikeastaan vetää väriä harmaan vivahtavaan suuntaan. Mutta siis vähänkään tumman vaaleaa tukkaa on turha alkaa hopeashamppoolla yrittää vaalentaa, korkeintaan voi kirkastaa väriä vähän.

Kommentit (14)

celestine

Kuulin vasta äskettäin tällaisesta. Kuinka aine toimii ja vaalentaako se todellakin hiusväriä? voisiko joku asiasta tietävämpi hieman valaista minua :D ? Tahtoisin vaalentaa pari astetta värjättyjä vaaleita hiuksiani, mutta ei taas raaskisi pistää kestoväriä :x

Nyytikki

Olen saanut hyviä tuloksia hopashampoolla, taittaa keltaisuuden harmaaseen päin tosi hyvin. Ostin samaan syssyyn vielä sellaisen hopeavaahdon, mikä on vähän tujumpaa kamaa ja se vaahto kestää noin 8 käyttökertaa, näiden yhdistelmä oli kyllä nopea ja tehokas.

Nyytikki

Hairstorella piipahdin moista mössöä ostamassa :P muistaakseni oli tuo setti yhteensä 25e tai vähän alle, olisikohan tuon shampoon osuus ollut 12e tai jotain.

riinaF

Eilen tuli ostettua BC Bonacuren hopeashampoo-puteli :) Ens viikolla värjään hiukset ja joskus sen jälkeen sitten alan käyttää, mielenkiinnolla odotan tuloksia. Oli yllättävän halpaa tavaraa, 10,90e Hairlekiinista.

marjutti

käytin aika säännölliseti hopeashamppoota ja hoitoainetta, kyllä se aivan huomattavasti vaikutti ja hiuksista tuli ihanan puhtaan vaaleat, ei ollenkaan keltaset. harmi vain ne on nytte loppu, pitäs ostaa lisää, on ne vain kuitenki aika hintavia, kampaamosta ostin nuo edelliset. tais olla lifetex.

d&c

Hopeashampoo on mun mielestä aivan ehdoton juttu blondeille hiuksille! :)
Itselläni oli aluksi Bonacuren Silver Shampoo. Sitten ostin Matthew Jamesin hopeashampoota ja -hoitoainetta, jotka ovat huomattavasti parempia vielä. Viimeksi ostin HairStorelta tarjouksesta yhtä uutta merkkiä (en muista nimeä), mutta sitä en ole vielä kokeillut. Joka pesukerralla ei kannata ehkä käyttää hopeashampoota, vaan välillä tavallistakin. Itse pesen noin joka toinen kerta pelkällä hoitoaineella (kosteuttava tms.), johon saatan sekoittaa hiukan hopeahoitoainetta.

whiiz

Joo kyllä tehoaa! Sain heti toisella käyttökerralla jo huomattavaa eroa hiuksen väriin! Ei kannata vaan liian usein käyttää, ettei mene hiusten väri harmahtavan elottomaksi, niinku itselläni kävi... Käytän muutaman kerran viikossa nykyään ja auttaa keltaisuuden poistamiseen!

Filashi

Eli hopeashampoohan poistaa keltaisuutta, niinkuin tässä onkin jo tullut esille :D.

Hopeashampoon liikakäytöstä voi tulla todella rumannäköiset hiukset. Hopeashampoohan on violettia ja sinipigmentit tarttuvat hiuksissa parhaiten huokoisiin osiin (esim vaaleammat raidat). Hiuksista tulee sinertävät homehtuneen näköiset ja kulahtaneet. Kauheaa katsottavaa :D
LOREALin hopeashampoo on tehokkainta. Suosittelisin sitä tehokkainta ainoastaan niille jotka haluavat pitää harmaan sävytteen vaikutuksen hiuksissa. Jos kuitenkin käytätte hopeashampoota jokapäivä niin varmistakaa, että se on tasaisesti hiuksissa. Vaikutusajan lyhentäminenkin on tehokas keino estää hiuksien sinertymistä.
Omasta kokemuksestani puhun, mutta kaikillahan on erilaiset hiukset.

Aina ei välttämättä itse huomaa, että hiukset ovat kamalan siniset.

zinella

Onko kukaan kokeillu wellan lifetex color reflex hopea shampoota? haluaisin keltaisuutta vähän pois ja puhtaamman värin, mutta pullossa lukee että syventää platinan sävyä, ei kai siitä tule hopeita tai harmahtavia hiuksia, jos käyttää kohtuudella?

Ginger

Ei se shampoo kerrasta hiuksia siniseksi vedä. Lähinnä hoitoaineella oon itte saanu sinertävää/hopeista sävyä, ja sekin vain niihin kohtiin missä mulla on ihan vitivalkoiset raidat.
Suosittelen aluksi käyttämään hopeashampoota vain kerran viikossa, jos tulosta ei näy niin lisää sitä käyttötiheyttä.
Riippuu tietty shampoosta ja hiuksista. Ite käytän nykyään Keunen hopeshampoota joka toisella pesulla. Oon kokeillu Lorealin mutta sitä sai lätkiä tukkaan vaikka joka pesulla eikä mitään tapahtunut.

Nyytikki
zinella
Onko kukaan kokeillu wellan lifetex color reflex hopea shampoota? haluaisin keltaisuutta vähän pois ja puhtaamman värin, mutta pullossa lukee että syventää platinan sävyä, ei kai siitä tule hopeita tai harmahtavia hiuksia, jos käyttää kohtuudella?

Minulla taitaa olla juuri tätä, jos se on sellainen lila pullo. Ei tule hopeita tai harmahtavia todellakaan, jos kohtuudella käyttää :) Minusta on ollut ihan hyvää kamaa. Ei liian tujua.

marjutti
Nyytikki
zinella

Minulla taitaa olla juuri tätä, jos se on sellainen lila pullo. Ei tule hopeita tai harmahtavia todellakaan, jos kohtuudella käyttää :) Minusta on ollut ihan hyvää kamaa. Ei liian tujua.

mulla just tota, violetti pullo. ei ole tosiaan tujuimmasta päästä hopeasamppoota, ihan huoletta voi käyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat