Vaatteidenkierrätys"bileet" - Muoti ja kauneus

Schneesturm

Jossain lehdissä tällaisesta on ollut juttua, kuulemma jossain ulkomailla ainakin hittijuttu. Eli kutsutaan ystäväpiiri kylään, jokainen saa tuoda itselleen tarpeettomia vaatteita, ja niitä sitten vaihdellaan. Toki samalla voisi vaihtaa vaikka kirjoja ja sisustuskrääsää. Kiinnostaisi kovasti, mutta mietinpä vaan, että pitääkö kaikki kaverit mua ihan friikkinä, jos niille tälläistä ehdotan :D

Kommentit (10)

Mimia

Hei aika hauska idea!

Tuollaista vois koittaa kavereiden kanssa, ainakin niiden jotka on suunnilleen samaa kokoa.. Jos mulle joku ehdottas tuollasta, olisin ainakin ihan innoissani :D Että anna mennä vaan, ellei sun kaverit ole vain uusissa merkkivaatteissa kulkevia tyyppejä. :wink:

Msuh

Aika jännä idea. Hih, tulee mieleen joku vähän kuin joku tarrakirja-meininki ala-asteella: matkalaukku täynnä erilaisia vaatteita, joita sitten vaihdellaan ja yksi hillittömän tyylikäs vaatekappale vaihdetaan kahteen vaatteeseen :wink:
Harmi vain, että suurin osa ystävistäni on kamalan isoja minuun itseeni verrattuna :?

Niiskuneiti*

Jooh, oon kans kuullu tollasista "bileistä" aikasemmin ja se on kyl ihan tosi hyvä idea jos vaan kaikki kaverit on suht samaa kokoa! Meillä vaan kaveripiirissä on niiiin monen kokosta ja muotosta et haaveeks taitaa jäädä.. :)

Faunastic

Kuulostaa hyvältä. Ei meistä Cosmoilijoista sais tehtyy vaikka paikkakunnan mukaan tällasii bileitä..? Esim Helsingissä vois pitää parit bileet, aina ihmisten kokojen mukaan =) Hehe, tää alkaa kuulostaa jo rasismilta. "Bileet naisille, joiden vaatekoko on 36-40" ja toinen kutsu "Bileet naisille, joiden vaatekoko on 42-46" ... Hmm... Kaveripiiristä ehkä löytyis kaks saman kokoista kaveria.

Libitina

Olen ollut jo yksillä vaatteidenkierrätys iltamilla.. Tänään on tiedossa toinen, johon saa myös viedä sisustustarvikkeita ja koruja.

Ekoilta kierrätysiltamilta jäi hyvä maku suuhun. Itse vein tilaisuuteen jätesäkillisen vaatteita plus muutamat kengät. Mukaan lähti kaksi muovipussillista vaatteita ja yhdet tossut.

Tänään oon viemässä vain yhden muovipussillisen vaatteita ja laatikollisen jotai pientä sisustushärpäkettä.

Libitina

Noniin, kerrotaanpas nyt sitten miten meni loppiaisen kierrätyspirskeet.

Väkeä oli niin paljon, että emäntä joutui hieman jakamaan porukkaa ryhmiin ja ryhmissä sitten kuljettiin pisteestä toiseen... Olohuoneessa oli kaksi vaaterekkiä, eteisessä lipaston päällinen täynnä pientä sisustustavaraa, makuuhuoneessa kaksi rekkiä lisää vaatteita ja lasten huoneessa sänky täynnä mattoja, verhoja ym...

Näistä pirskeistä jäi lähinnä ahdas fiilis. Ehdin napata ensiminuuteilla hyviä paitoja ja yhden ihanan laukun ja vyön... Sitten menin keittiöön nauttimaan tarjottavista ja kun porukkaa oli hieman kadonnut, niin menin penkomaan koruja ja lisää vaatteita. Sain vihdoinkin valkoiset helmet kaulaan, jee!

Emännälle jäi vain viisi pussia vietäväksi UFF:lle, seuraavana päivänä oli kuulemma jokunen ihminen vielä käynyt hakemassa vaatteita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat