Hiusten irtoaminen tukistaessa ja niiden takaisinkasvu - Muoti ja kauneus

miss.
kis22
Tottakai värjääminen vaikuttaa hiusten laatuun! Myös kova värjääminen aiheuttaa hiusten irtilähtöä ja vanhempana voi kaljuuntua kokoaan värjäämisen takia.

Oman kokemukseni myötä olen vähentänyt värjäämistä. (vuodessa hiukset oheni yli puolella!)

Toiki on varmaan ihan hiuslaadusta riippuvaa. Mun tämän hetkiseen tukkaan on tehty varmaan kaks tai kolme värinpoistoa ja värjään tukkaa ihan säännöllisesti, ja silti on hiukset hyvässä kunnossa. Mulla oli tukassa aikoinaan jopa rastat, jotka avasin ja silloinkin tukka oli huonokuntoinen ainoastaan latvoista.

Kommentit (4)

GretaH

Eli, minua tukistettiin viikonloppuna baari-illan päätteeksi pitkistä hiuksistani. Kotona huomasin, että tukistetuista hiuksista oli jäänyt muihin hiuksiin kiinni iso tukko irtilähteneitä hiuksia. Nyt minulla on ohimon kohdalla tukistetusta kohdasta hyvin ohuen näköiset hiukset, jotka olen peittänyt vetämällä edestä hiuksia siihen päälle. Ajattelin kysyä kasvavatko tukistetut hiukset ylipäänsä kunnolla takaisin ja jos kasvavat, kuinka kauan tähän voi mennä? *Itkee* :(

Vaikuttaako värjääminen hiusten takaisin kasvuun?

Kaikenlainen apu otetaan vastaan, kiitos!

miss.

Kyllähän tukistetut hiukset kasvaa takaisin samanlain ku muullakin tapaa irronneet, mutta jos ne on irronnu ihan juuriaan myöten, niin kyllähän siihen kauan menee, että ne kasvaa takaisin.. Eikä siihen kasvamisvauhtiin oo oikeen mitään poppaskonsteja, pidät vaan huolta, että saat tarpeeksi vitamiineja yms. et perusterveys on hyvä.

Ite kyllä tekisin varmaan jonku rikosilmotuksen tommosesta :(.

kis22

Tottakai värjääminen vaikuttaa hiusten laatuun! Myös kova värjääminen aiheuttaa hiusten irtilähtöä ja vanhempana voi kaljuuntua kokoaan värjäämisen takia.

Oman kokemukseni myötä olen vähentänyt värjäämistä. (vuodessa hiukset oheni yli puolella!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat