Me maatuskanmalliset ja biletysvaatteet - Muoti ja kauneus

ilah

tota takkia voisin kyllä käydä kokeilemassa ja katselemassa:D

joo kunnon bilevaatteet, uudeksi vuodeksi vasta etin :D

Kommentit (4)

ilah

Nyt on tosi kyseessä! :D Eli siis mihin ihmeeseen tälläinen "maatuskamallinen" tyttönen voi pukeutua jättipirskeisiin, kun tavoitteena on hurmata lopullisesti eräs seksikkyyden ruumiillistuma.

MAATUSKAMALLISUUS on siis tämmöistä tukevuutta, ei niinkään ylipainoa vaan ihan sitä, ettei ole oikein siro, lyhyitä töpöjalkoja ja leveydessä aika tasapaksua, ei selvää tiimalasia.

:roll:

Rasberry

Tunikat vaan korostavat lantion seutua :? ja sitä jos on omasta mielestä liikaa, kannattaa tunika jättää kaappiin lojumaan!

Jos saa olla juhlavaa vaatetusta, niin maatuskalle saattaisi sopia lyhytmallinen takki (siis aivan rintavarustuksen alle ulottuva) ja hieman ylipolvipituinen mekko ja upeat korkeat korkokengät.

Jos saa olla enemmän casual-tyylistä, niin mun silmää saattaisi miellyttää esim. se sama lyhyt (farkku)takki kauniilla topilla ja farkuilla. Korkokengät ohentavan aina jalkoja! :wink:

tinttatyttö

Jos sulle vaan sopii niin tummat pillifarkut ja päälle joku kiva tunika. voi vaikka ettii vähän juhlavamman. sit vaan jotain kivoja koruja luomaan yksityiskohtia ei kuitenkaan liikaa. Sellanen yksinkertanen mut tyylikäs. :)

tinttatyttö

ite oon pikkasen pläski, ja kaikki on sanoneet et tunikat näyttää hyvältä päällä riippuu tietenkin tunikasta! niitäki on monenmallisia-pitusia ja värisiä.
Ei ole ehkä kaikkien mielestä paras vaihtoehto, itse oon todennu hyväks.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat