Ruskeasilmäisten kauneus - Muoti ja kauneus

omaruru

Minun ruskeat silmät ovat niin tummat, ettei tunnu edes tarpeelliselta käyttää meikkiä. Mutta onhan minulla kyllä tummat hiuksetkin, ja sen myötä tummat kulmat ja ripset (vaikka pienet).

Kommentit (11)

Essie

joo tuo vaatetuskin tosiaan vaikuttaa siihen mitä luomiväriä pistää.. musta vaan aina tuntuu ku laitan luomiväriä et se on liian tumma ja näyttää sotkuselta. :S sit jos en pistä olleskaa tai laitan jtn vaaleeta nii se on kuin arkimeikki. arghh, en tiiä miten saisin meikin näyttämään juhlavammalta :D

prash

[size=9]heissan :)

ite en kato esim. hiusväriä pelkkien silmien perusteella, hiusväreissä tulee ottaa huomioon myös ihon väri.. itelläni on ruskeat silmät ja sellane iha "normi" väri kasvoissa (ei aivan vaalee, eikä mikää tumma [ei todellakaa xD]) ja on ollu mustaa, punasta, kuparia, ruskeeta, vaaleeta, mahonkia ja kaikenlaisia shokki värejä (isoja raitoja ym ym).. ja kaikki o ollu iha kivoja :D

ite käytän arkimeikkinä jtn vaaleita värejä (luonnon vaal, vaal.beige, vaal.rusk..yms.. ) ja yleensä vielä niin että laitan vaaleaa koko liikkuvalle luomelle ja sit tummempaa luomivakoon varjostamaan silmiä.
ja sit juhliin tai johonki ku lähtee ni kattelen vähä mitä laitan päälle ym.. ni sit sellane vaatteisiin sopiva meikki :)
arkimeikki kannattaa olla "huomattavasti" hillitympi kun juhlameikki.
"vastavärejä" on hyvä käyttää jos haluaa räväkkyyttä jne. [color=blue](mutta ei välttämättä esim. punanen ja sininen luomissa x) )[/color]
[color=red]kannattaa katella ja kokeilla, niin ne mieluiset systeemit löytyy[/color] :)[/size]

Essie

Mulla kanssa nuo silmät on hirveen tummat.. ettei arkisin meikkiä tuu edes paljoa käytettyä. mutta juhliin ois kiva saada jotain "näyttävää" vaihatisin kyllä mieluisasti sinisiin silmiin :cry:

Essie

hei nappisilmät! :D tänne ois kiva pistellä vinkkejä ruskeasilmäisille. miten saada silmiin sointuva juhlameikki, entäpä arkimeikki? keskustelua hiusväreistä, jotka sointuvat hyvin kyseiseen silmien väriin yms. ruskesilmäisten kauneutta tänne! ja toki myös vinkkejä ihan kaikilta, jotka haluavat niitä antaa! :)

shazzer
omaruru
Minun ruskeat silmät ovat niin tummat, ettei tunnu edes tarpeelliselta käyttää meikkiä. Mutta onhan minulla kyllä tummat hiuksetkin, ja sen myötä tummat kulmat ja ripset (vaikka pienet).

Tämä on kyllä totta!
Itse olen sinisilmäinen (siis mulla on siniset silmät :wink: ) ja olen kyllä kateellinen ruskeasilmäisille. Ne on niin kauniit luonnostaan ettei välttämättä tarvi meikkiä. Ruskeasilmäinen ystäväni ei käytä myöskään.
Ja jos käyttää meikkiä, siitä saa helposti todela kauniin näköisen :)

prash

[size=9]meikistä "juhlavamman" tekee "hileet".. mattaiset värit siis "kieltoon" juhlameikeis :lol: helmiäis luomivärit o hyviä.
*** oma mielipide*** :D [/size]

angeliikka

[color=violet]No mulla on sellaset ruskeen vihreet silmät, mut enemmänkin ruskeet. Ainaki arkisin käytän ihan tavallisesti ripsaria ja kajalia.. mut pilemeikistä teen aika vahvan, laitan yleensä vaaleta (keltaista tai valkoista kimaltelevaa) koko luomelle ja sit vähän alaripsien alle. Sit kulmiin joko ruskeeta kimaltelevaa, tavallista harmaata tai ihan mustaa kimaltelevaa.. tuo on ihan tuollainen perus silmiin minkä laitan pilettäessä. Joskus vaatteiden mukaan laitan vaikka keltaista, se sopii myös hyvin tai violettia. Sinistä en yleensäkkään käytä, enkä mitään vihreetä tai pinkkiä. sit ripsaria paljon, mulla on aika suuret silmät, sit joskus kajalia alaluomelle. Tulee oikeastaan todella juhlavaa. Huulikiiltoa tai tuollaisia en käytä jos on tummaa meikkiä, joskus harvoin ihan vaaleta. Tulee muuten ihan liian tällätty olo. Minulla on se hyväpuoli ku on isot silmät ja huulet, niin saa aika näyttävän näköisen jos haluaa..[/color] :D

yannah

Mulla on itella tosi ruskeet silmat ja kun oon muutenkin tumma,niin myos ripset on tummat. Silti yleensa tulee laitettua ripsaria vaikkei valttamatta tarvis? :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat