H&M - Muoti ja kauneus

leijonatyttö

Minä ostelen sieltä joskus paitoja, mutta monissakin paidoissa on ollut se huono puoli et hihat ovat kutistuneet pesussa :?
Mut kyl H&M:ltä löytyy paljon hienoja vaatteita :)

Sivut

Kommentit (1019)

Ambrel

Itse ostan aika paljonkin H&M:stä. Yleensä ostan paitoja, talvi asusteita (huivit, lapaset), joskus koruja, alusvaatteita. Housuja ei niinkään tule ostettua, löystyvät meinaan melkeen heti!
Mutta paidoissa on ainakin mielestäni tosi laajat valikoimat, ei valittamista.
:wink:

Tsein

Jei, tänään tuli viimeisetkin tilauksen tavarat eli viimeisimpänä ja erillisenä lähetyksenä musta laukku, jollainen miulla on kyllä jo pinkkinä. Mutta tuo sopii sitten talvemmalla ja useampien vaatteiden kanssa kuin pinkki, joka on enempi kesälaukku ja sellanen väriläiskäasuste, jos sellaista tarvitaan.

Ei tarvinnu palauttaa muuten mitään, mitä tilasin. Sieltä tuli aiemmin joku 5 paitaa, parit rannerenkaat, ripsi-/kulmakarvaharja ja kaikki oli hyvät! Tosin lähinnä siks, että miulla oli ennestään samanlaisia paitoja erivärisenä mitä nyt tilasin, joten sopivat koot tiesin. Jee, kesävaatteita!

JJEMMY

Jee osa vaatteista on tullu, pitää käydä maanantaina hakemassa! Harmittaa kyl vietävästi jos osaa ei tuu ollenkaa, saa nähä mitä siellä postissa kerrotaan.

amnika

Hei te, jotka olette nimenomaan tilannu vaatteita hennesiltä, niin onko teille tullut ne yleensä ihan ajallaan? Mulla meinaa lukee omilla sivuilla et paketti olis toimitettu jo, mutta ei mitään ilmotusta ole tullut, ja enhän voi saada sitä pakettia ilman sitä ilmotusta? Tilasin R-kioskille, koska se lähempänä ku posti. Kummallisinta on se, että tällä viikolla vaatteet piti tulla, mutta tänään on jo sunnuntai ja mitään ei kuulu :o

Ploppi

Mie tilasin ton bile-topin, fuksian värisenä. Ei oo vielä tullut mut uskon kyllä tykkääväni. Lisäksi on mummo samassa syssyssä tilannut mulle ihanan yöpuvun.

Tänää kävin ihan liikkeessä ja ostin ihan "joululahjaksi" murulle ja itelleni stay-upit ja ne härvelit, mitkä ne nyt on apua. Kuitenkin :D

heica

Mäpä tossa kun bikineitä kattelin, niin tuli mieleen, että aivan varmasti bongaan biitsillä tytön, jolla on samanlaiset hennesin bikinit kuin mulla. Joka kerta on tapahtunu näin, uimahalleissa näkee pariinkin otteeseen samanlaisia rintsikoita omistavia naisia (hennesiltä nekin)... Ne vaatteet on niin _ihania_ , mutta kaikilta tuntuu löytyvän just se sama rätti mikä multakin löytyy :lol:

Tsein

Ensimmäisen kerran moneen kuukauteen, miulla ei ole yhtään pakettia odottamassa saapumista. Seuraavasta paketista joutuukin taas maksamaan postikulut. Tässä tuli aika monta pakettia samoilla postikuluilla, kun aina vaan lisäsin tilaukseen uutta ja sit ne tuli eri toimitusajoilla :lol:

Odottelen jo alennusmyyntejä (liikkeeseen), että pääsee penkomaan ja menettämään hermonsa muiden ihmisten kanssa ja tuskastumaan kuumuuteen joulun jälkeen.

Emmily_

Mulle on tullu ihan ajallaan.

Juuh! Hain sen paketin sit sillon, siellä oli neuletakki, yömekko, kahet bikinit + yks yläosa, varvassandaalit ja aurinkolasit. Kaikki oli aivan täydellisen kokosia ja näkösiä! Ihanaa! :)

-Maya-

^Jos sama tilaus menee moniin eriin niin on vaan yhdet postimaksut.. :) Mutta uudelleen tehdystä tilauksesta menee aina uus tottakai..Vanhaan tilaukseen lisätyt tuotteet menee samoilla maksuilla.. :)

Tsein

Hatutti minuakin. Meinasin kans että perun kaiken (voiko senkin tekeminen olla yhtään vaikeampaa???), mutta en siitten viitsinyt 10% alennuksen takia ja koska näytti, että ensimmäisestä paidasta joka omassa tilauksessa oli, kaikki omat koot oli jo menneet eli ei mitään takeita, että saisin tarjouksella kaikki samat vaatteet mitä jo ehdin tilata.

Kepatäti

Hahaa! Kaikki aina kattoo mua ihan kieroon kun puhun homosta, mutta hyvä etten oo ainut! :D

mun vaatteet on pääasiallisesti sieltä, lukuunottamatta housuja, joita en vaan löydä homosta. Ihan sama, mitkä housut, ne ei vaan istu mulle oikein.

Emmily_
heica
Mäpä tossa kun bikineitä kattelin, niin tuli mieleen, että aivan varmasti bongaan biitsillä tytön, jolla on samanlaiset hennesin bikinit kuin mulla. Joka kerta on tapahtunu näin, uimahalleissa näkee pariinkin otteeseen samanlaisia rintsikoita omistavia naisia (hennesiltä nekin)... Ne vaatteet on niin _ihania_ , mutta kaikilta tuntuu löytyvän just se sama rätti mikä multakin löytyy :lol:

Tämä on kyllä valitettava varjopuoli.. :?

Candi

Kuopion henkkamaukalla ei käy enää ameksit maksuvälineenä :shock: . Aika kummallista mielestäni, koska kyseessä on kansainvälinenketju ja toisekseen olen ymmärtänyt, että näitä kortteja on yllättävän paljon. Just wondering.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat