ginatricot - Muoti ja kauneus

JJEMMY

Tästä oli mainos uusimmassa cosmossa, vaikuttaa ihan näkemisen arvoiselta liikkeeltä :)

Sivut

Kommentit (185)

Msuh

Sama kuin Celestialla, toivon laajennusta ainakin Seinäjoen suunnalle. Itse en kokoepävarmuuden (mikä sana) vuoksi tilaa vaatteita netistä, vaan mieluummin menen kertaheitolla paikan päälle :P Enkä kyllä omista luottokorttiakaan.

celia

Emmily_: Serkkuni oli vuosia kultasepänliikkeessä töissä ja sai törkeän hyvät alennukset kaikista koruista. Siis tyyliin sillä hinnalla millä liikkeet ne ostaa. :shock:

dee

Itse kävin tukholmassa ginatricossa. En yhtään tykänny. Miksi muutenkin tämän hetkisen muodin pitää olla niin älyttömän neon/kirkkaan väristä ja kauheen laskeutuvista kankaista? En löytänyt biletoppia itselleni kotikaupungistani, enkä edes tukholmasta tai Helsingistä :(

camomilla

Jooo ihanaa että tulee suomeen! Shoppailin siellä todella paljon kun olin vaihtarina ruotsissa vuonna 2005. Toivottavasti on vielä yhtä kivoja vaatteita. Farkut oli ainakin todella hyvät jotka ostin sieltä, pysyi kuosissa.

Rasberry

Ihan kivoja vaatteita, mut harvoille tuollaiset sopii.
Henkilökohtaisesti en pidä tästä vellovasta 20-luku/50-luku-tyylistä ollenkaan :roll:

eLLu

Ai tulee tampereelle vai? Minneköhän päin treeta? Kiva kiva :) luulin että vain helsinkiin :shock: Juu kyllä tykkään Gina Tricotin vaatteista ja on kyllä sopiva hintaluokkakin :)

enkelin

luin juuri tämän päivän lehdestä, että ginatricot avaa ensimmäiset liikkeensä suomeen!!! olin shoppailemassa tukholmassa kesäkuussa ja rakastuin täysin kyseiseen liikkeeseen. mietinkin, että pitäisi kohta lähteä päivittämään vaatekaappia pohjalahden tuolle puolen, mutta ei tarvitse enää :D niin ja liikkeet tulee siis marraskuussa helsinkiin ja tampereelle.
onkos muilla kokemuksia kyseisen puljun vaatteista? omasta mielestäni ne ovat paljon kivempia kuin esim henkkamaukan vaatteet eivätkä maksa liikaa. oli hassua huomata töissä, että työkaveri oli myös käynyt shoppailemassa päiväristeilyllä tukholmassa kyseisiä vaatteita, hänkin ylisti ne taivaisiin.

Tsein

Nyt kun verkkokauppa on auki, on aika sama montako liikettä Suomessa on, kun kuka tahansa, missä tahansa, voi tilata GT:n vaatteita, kunhan vaan on se luottokortti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat