Marimekko-H&M - Muoti ja kauneus

celia

Mitä mieltä olet Marimekon ja H&M:n tulevasta yhteistyöstä? Pilaako H&M Marimekon maineen laadukkaana design-yrityksenä?

Itse olen hieman kahden vaiheilla. Toisaalta odotan innolla tulevan kesän H&M:n mallistoa mutta pelkään että Marimekon arvostus romahtaa (jo muutenkin uuden omistajan myötä, jos pelkkää bisnestä ajattelee > massatuotanto).

Sivut

Kommentit (23)

jenson

Sainpa kuulla juuri että H&M käyttäisi lapsityövoimalla kerättyä (muistaakseni) puuvillaa. Että toivottavasti marimekko ei nyt mene tähän mukaan.

olivia p
jenson
Sainpa kuulla juuri että H&M käyttäisi lapsityövoimalla kerättyä (muistaakseni) puuvillaa. Että toivottavasti marimekko ei nyt mene tähän mukaan.

Ekai ne nyt enää..? Eikös ne lopettanut noi hommat aikaa sitten. :o Korjatkaa jos oon väärässä.

celia

Tänään luin lehdestä että H&M:n alihankkijat Bangladeshista ostavat puuvillan Uzbekistanista jossa sadattuhannet lapset joutuvat keskeyttämään koulunkäynnin sadonkorjuun ajaksi ja työskentelemään pitkiä päiviä pelloilla vajaan 2 euron päiväpalkalla.

JJEMMY

Marimekko on ihan samalla tavalla käyttänyt sitä samaa lapsityövoimalla hankittua puuvillaa. Että tuskinpa yhteistyöhön vaikuttaa mitenkään.

enkelin

itse ajattelin ekaksi, että ei tämä tästä vielä puuttui, ei marimekon kannattaisi mainettaan pilata. mutta toisaalta, H&M:n avulla marimekko voi saada paljon lisää näkyvyyttä maailman laajuisesti ja lisätä myyntiään. et ei toi vältisti ole ainoastaan huono asia.

Emmily_

Tiesittekös että Marimekko tulee olemaan yhteistyössä myös Manolo Blahnikin kanssa?! :) Unikko-kuosia tullaan siis näkemään herran kuuluisissa kengissä!

Emmily_
JJEMMY
^ Joo luin tästä cosmosta, ja siinä olikin vielä jotenkin et nähdäänköhän marimekko kuosia tulevassa Sinkkuelämää leffassa ;)

Sitähän on muuten kerran näkynyt sarjassa! Oletkos huomannut? :)

Emmily_
celia
Carriellahan on vaaleanpunaiset Tantsu-kankaasta olevat verhot ja yhdessä jaksossa jossain juhlissa oli sininen Unikko-pöytäliina :wink:

Jep! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat