Meikki Wanhojen tansseihin - Muoti ja kauneus

sparkle

Pirita_, toi kuulostaa kyllä hyvältä :)
ei liian ylimeikattu, mutta kumminkin juhlava !

Kommentit (15)

Pirita_

Joo :) Itsekin ajattelin samaan tapaan. Löysin maybellineltä aika täydelliset luomivärit (en tosin vielä ostanut) meikkiin. Ajattelin että banaanivarjostus tai silmän ulkonurkkaan luomiväri on sellaista tummanharmaata, melkein mustaa ja vaaleampi väri on todella vaalea vaaleanpunainen, melkein valkoinen. Nestemäinen musta rajaus ja tekoripset. Poskiin vähän jotain hennon vaaleanpunaista ja huuliin melko nudesävyistä huulikiiltoa.

sparkle
Pirita_
Minun pukuni on mustavalkoinen, valkea yläosa, musta alaosa. Onko ideoita mitä värejä voisin meikissäni käyttää ? siis silmämeikissä..Ajattelin silmiin panostaa, vahva huulimeikki ei vain ole minun juttuni. Ihoni on melko vaalea ja hiukseni mustanruskeat..

Mulla oli itselläni aika klassinen meikki, joka sopii mun mielestä ihan kenelle vaan.
Vaaleaa/valkoista luomiväriä koko luomelle, nestemäinen rajaus yläluomelle ja tummempaa tai mustaa luomiväriä silmän ulkonurkkaan. Mulla oli myös irtoripset, koska omat ripset on niin lyhyet ja halusin vähän näyttävyyttä. Ei siis mitkään megapitkät tekoripset vaan sellaset luonnolliset mutta kumminkin antoivat runsautta ripsiin. :)
silmämeikki oli siis aika tumma joten laitoin vaan sellasta ihan vaaleaa huulikiiltoa ja vähän hennon pinkkiä poskipunaa.

k87
ranskalainen leppäkerttu
J

Ja btw, on ne naiset sillon ennenvanhaankin juhliin meikanneet! Et voi mun mielestä ihan hyvin tehdä näyttävänkin meikin halutessaan vaikka olisi jokin vanhahtava puku.

en mä tarkottanu ettei sais/pitäis meikata vaan sitä, että ne puvut ei oo enää wanhojen pukuja vaan iltapukuja :)

Rasberry

Mä kävin wanhojen tansseihin ihan meikkaajalla. Teki todella luonnollisen, mutta silti kauniin ja klassisen meikin, joka pysyi aamunäytöksistä iltaan virheettömänä.

agarina

Meillä oli esityksiä sekä päivällä että illalla. Päivän koululaistanssiaisissa pidin luonnollisen, kevyen meikin, jota korostin sitten illalla, kun sali oli valaistu kynttilöin ja pienin tuikkuvaloin. Eli tekee vaikkapa banaanivarjostukset himmeiksi ja hyvin häivytetyiksi, käyttää ihonläheisiä sävyjä, ja lisää sitten illalla tummemmat sävyt. Toimi mulla ainakin tosin hyvin.

Svenna

Sellanen normaalista arkimeikistä poikkeava, siis en tarkoita mitään räväkkää ja sellasta. Tärkein on että meikki sopii asuun. Ja että se on luonnollinen :)

Heijdi

Niinpä. Mitä oon katsonu wanhojen tansseja monen vuoden ajan, niin nykyään ne on tosiaanki menny vähän höpöksi..ne ei oo enää nimenomaan wanhojen tanssit vaan enemmänki iltapukuhömppää. :P Mutta nooh..ite ainaki aion pukeutua vanhemmanmalliseen mekkoon, se on selvä.

k87

mulla oli ihan luonnollinen. silmissä ripsaria vaan ja huulissa mekkoon mätsäävä puna.

mä oon sitä mieltä, ettei wanhojen tansseihin semmonen meikkipelleily sovi!

[size=9](ja muutenkin wanhojen tanssit on muuttunu semmosiks iltapukujuhliks :roll:)[/size]

Heijdi

Yksinkertaisuushan taitaa olla kaikkein kauneinta. Ja kun en mikään mestari tuon luomivärin laittamisen kanssa ole, joten täytyy miettiä laittaakko vaiko ei. Pitää toki harjoitella ennemmin, eikä vasta tanssien aamuna ekaa kertaa..

amethystine

Meikin väritys ainakin puvun värin mukaan, ja tyylikin pukuun sopivaksi. Eli suositeltavaa olis että meikkikin olisi hieman vanhahtava, ei ihan sellanen mitä arkimeikkinä tai bilemeikkinäkään käytetään, juhlava ja aikuinen tyyli mielellään. Mulla oli silmissä rajaukset+ripsari, kulmat kynällä, huulipuna ja kynsilakka hyvin lähellä puvun punaista väriä.

Heijdi

...aivan. Minäkään en käytä normaalisti mitään erikoisempaa tai kamalan raskasta meikkiä, joten voisi tuoda vaihtelua jos esim. laittaa jotain kivaa luomiväriä, mikä sointuu asuun. Hmm, täytyypi pohtia. :roll:

mimuli

Ite ajattelin jotain juhlallisempaa ja erilaisempaa, mitä käytän ihan arkena. Ja arkena käytän siis luonnollista ja kevyttä. En kuitenkaan mitään raskasta ja paksua halua, mutta jonkun vähän näyttävämmän ja juhlallisemman.
Ja riippuuhan se paljon puvusta ja kampauksestakin, millaisen meikin tekee.

Pirita_

Minun pukuni on mustavalkoinen, valkea yläosa, musta alaosa. Onko ideoita mitä värejä voisin meikissäni käyttää ? siis silmämeikissä..Ajattelin silmiin panostaa, vahva huulimeikki ei vain ole minun juttuni. Ihoni on melko vaalea ja hiukseni mustanruskeat..

ranskalainen leppäkerttu

Jep, varmaan tärkeintä on tosiaan että sopii puvun tyyliin.

Ja btw, on ne naiset sillon ennenvanhaankin juhliin meikanneet! Et voi mun mielestä ihan hyvin tehdä näyttävänkin meikin halutessaan vaikka olisi jokin vanhahtava puku. Mulla oli semmonen suht vanhan mallinen, sit meikki mulla oli jonkin verran tummempi ja näkyvämpi kuin yleensä, ja myös vähän eri tyylinen kuin normaalisti, jotta sopi pukuun. Tein vaan semmosen meikin mikä sopi mun mielestä siihen pukuun ja tilaisuuteen :) Ei ollu mikään hirveän ihmeellinen meikki kuitenkaan, tosiaan vaan ehkä jonkin verran näkyvämpi meikki kun mitä yleensä käytän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat