OSTOPAIKKATIEDUSTELUJA- Mistä voisin löytää/ostaa...? - Muoti ja kauneus

ilah

Minä kaipailisin Svean tupsupipoa ;oooo <3

Sivut

Kommentit (328)

geishatar

Olen pidemmän aikaa etsiskellyt kultaista jakkua, johon mielellään kuuluisi myös hame. Mutta myös pelkkä jakku riittäisi. Onko kukaan siis törmännyt kohtuuhinnoissa olevaan kultaiseen?

Suzana

Mistä voisin löytää yo-juhlaani ns. neckband- tyylisen mekon, tunikan tai nätin paidan? Siis vaate, jossa kangaspala kiertäisi kaulaa, tökerösti sanottuna.. Haluaisin ei-niin-muodollisen asun, joka ei paljastaisi niskaani tai rintaani.

Onko kukaan nähnyt käsityölehdissä ohjetta vastaavaan?

Talvella onnistuin löytämään mustan tämäntyylisen juhlapaidan abiristeilylle, Lindexiltä. Kesällä en samaa paitaa kuitenkaan uskalla pistää, koska olen niin vaaleaihoinen ja haluaisin mieluiten jonkun mekon.

jukurttirusina

hei eilen selailin netistä kaikenlaisia sivuja millä myytiin kenkiä ja unohdin ottaa yhden osoitteen ylös elikkä siis sivu on hukassa.. se oli suomenkielinen pystyi maksamaan postiennakoilla ja vaikka millä korteilla. mun muistaakseni niitten osote oli jossain turussa jos oikein muistan. halpoja ja hienoja kenkiä.. kyllä muutkin kaupat käy Smile

Rahel
jukurttirusina
hei eilen selailin netistä kaikenlaisia sivuja millä myytiin kenkiä ja unohdin ottaa yhden osoitteen ylös elikkä siis sivu on hukassa.. se oli suomenkielinen pystyi maksamaan postiennakoilla ja vaikka millä korteilla. mun muistaakseni niitten osote oli jossain turussa jos oikein muistan. halpoja ja hienoja kenkiä.. kyllä muutkin kaupat käy Smile

Et sitten Click Shoesia tarkoita? Tää toimii kyl muillakin paikkakunnilla kuin Turussa...
http://www.clickshoes.fi/fi/index.asp

JJEMMY
Cinderella92
Niin,eli uusimmassa Miss mixissä oli "äänestä paras juttu ja voita" palkintona Catepillar saappaat ja olen miettinyt että mistä näitä voisi ostaa,onko jollakin tämmötteet saappaat ja tietääkö joku jotain kauppaa josta näitä löytyisi? plliike auttakaa!!

Onko lehden viimesillä sivuilla lisätieto listaa tuotteista? Andiamossa on ainakin joskus ollut kyseistä merkkiä. Ja luulis löytyvän melkein joka kenkäkaupasta, niin yleinen/tunnettu merkki. Muuten en osaa neuvoa. Ainiin, ja voithan lähettää Miss Mixin toimitukseen viestiä asiasta jos et sitä lisätieto listaa löydä :)

olematon
Cinderella92
Niin,eli uusimmassa Miss mixissä oli "äänestä paras juttu ja voita" palkintona Catepillar saappaat ja olen miettinyt että mistä näitä voisi ostaa,onko jollakin tämmötteet saappaat ja tietääkö joku jotain kauppaa josta näitä löytyisi? plliike auttakaa!!

eiköhän niitä ihn kunnon kenkäkaupasta..?

isomassu

hei tietäiskö kukaan että mistä saisi sellaisia naisten alushousuja mitkä laitetaan sivuilta naruilla kiinni..samalla tavalla kuin narubikinit? oon joskus kuullu että sellasia ois olemassa, mut en oo ikinä nähny semmosia missään.. :O

Cinderella92

marimma
jukurttirusina
tottahan toki oon, mutta tää kone poistaa joka kerta kun sulkee netin niin sivuhistorian..käytän siis työpaikan konetta tai siis käytin kun niitä kenkiä katselin : )

Selasitko evästeet :) ?
Sieltä joskus saa vinkkiä ainakin siitä sivusta millä on käynyt. Useat sivustot kun tallentaa sivustonnimisen evästeen koneelle (jollon tää sivu aukeaa nopeammin uudelleen kun sinne mennään) :)

jukurttirusina

tottahan toki oon, mutta tää kone poistaa joka kerta kun sulkee netin niin sivuhistorian..käytän siis työpaikan konetta tai siis käytin kun niitä kenkiä katselin : )

jukurttirusina

ugg kengät!
Saako niitä suomesta, tai saako suomesta jostain edes vastaavanlaisia?
tänä syksynä iski kauhia himo noihin kenkiin..tuun näemmä vähän jälkijunassa näissä muotiasioissa, mutta nyt on niin karmean näkösiä osa kengistä että tuntuis turvallisesta turvautua noin yksinkertaisiin kenkiin Very Happy jos noita ei saa mistään niin olisiko kellään antaa vinkkiä joistakin muista kengistä jotka soveltuisivat niin syys kuin talvikeleillekkin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat