Miltä sinä näytät? - Muoti ja kauneus

simpukka

Juu, mä oon tällai 162 pitkä ja 57 kiloo.. ööh Sporttisen näköseks usein kuvailtu. Mul on musta tukka ja sinivihreenharmaat mimmut..

Käytän yleensä "lökö" housuja, tennareita, ja rentoo paitaa.. Mutta pukeudun aina tilanteen mukaan..

huh.. Olipa vaikee.. :o

Sivut

Kommentit (97)

shazzer

Minä olen 170senttinen pyöreähkö tyttö joka kuitenkin nauttii lenkkeilystä :) Mulla on vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät ja tykkään pukeutua rennosti. Farkut ja t-paita paras vaihtoehto :)
Musta vaatteissa paras väri (koska näyttää parhaimmalta ja "pienentää") :wink:
Meikkaan yleensa vaan silmät etten ole oikein puuteri-meikkivoide ihmisiä :? Ainakaan vielä, ehkä joskus vois kokeilla... Ja harvemmin tulee muutenkaan nykyään meikattua. Baariin jos lähden niin silloin, tai jos jaksaa niin meikkaan ihan huvikseni :P
Mie olen aika perussettiä :lol: Korvissa ainoastaan reiät ja tatuointeja en omista.
Kengännumero on 39.. Ja mitäs muuta.. Hiuksia tykkään laittaa siloin tällöin, etenkin kun menee baariin.
Itseäni en ole ikinä pitänyt kauniina, mutta kauneus on katsojan silmissä ja ihan hyvää palautetta olen saanut hih :oops: :roll:

plastic

158/47. Hiukset pitkät ja vaaleat, joskus värjäämisen jälkeen muutaman päivän ajan melkeinpä valkoiset. Vartalo sopusuhtainen. Mulla on pienoinen solarium-pakkomielle, eli olen jonkin verran normaalia tummempi-ihoinen. Sellainen lämpimän värinen :D .

Pyrin pukeutumaan melko klassisesti, ajattomiin vaatteisiin.Rakastan kaikenlaisia murrettuja maanläheisiä värejä. Käytän korkokenkiä niin usein kuin jalat sallii. Kengänkoko 36-37.

Lävistyksiä ei ole, enkä niitä haluaisikaan, musta ne on jotenkin niin.. likaisen näköisiä :D .

Tigerheart

Kaipa sitä uskaltaa paljastaa :D

Olen 170 cm pitkä ja painan 46 kg. Tällä hetkellä minulla on puolipitkät vaaleat hiukset, joissa on muotileikkaus. :lol: Silmäni ovat ruskeat, joissa on myös sinivihreää. Olen siro ruumiinrakenteeltani. Olen tyypillinen suomalainen nainen. Lempivaatteeni ovat farkut ja joku kiva paita. En omista kovin monia kenkiä, mutta nekin on valittu huolella. :) Tykkään meikata, koska sillon olen tietty nätimpi kuin ilman. :wink: Parasta minussa on silmäni. Ja varmaan hymy. :D

Anee

Lyhyt, hoikka ja siro tytto loytyy taalta. Pituutta 157,5, paino jotain vahan paalle neljankymmenen. Lihaskunto talla hetkella paassyt liian huonoksi, kun vuoteen en ole ratsastanut aktiivisesti niin kuin ennen, mutta nyt taas olisi tarkoituksena aloittaa karate - puolentoista tunnin treeni kolmesti viikossa saattaisi olla aikas jees juttu.

Jokatapauksessa talla hetkella hiukset ovat lyhyet, oikea puoli varjattuna kirkuvan punaiseksi, vasen mustaksi. Voguen suhteellisen vahvasankaiset silmalasit aina paassa, yleensa silmissa niiden alla melko vahva meikki. Silmat itsessaan ovat jotain sinisen ja harmaan valilta, joskus vihertavatkin. Iho on suomalaiseksikin hyvin vaalea, ei kuitenkaan suoranaisesti kalpea.

Vaatteet ovat lahes poikkeuksetta mustat tai mustaa yhdistettyna punaiseen, valkoiseen tai vihreaan. Paidoissa saattaa hyvinkin lukea jotain punkiin liittyvaa, kaulassa saattaa roikkua kolmekin korua samaan aikaan - kaikki mieluiten eri materiaaleja (kulta, hopea, pronssi).

Garmenita

Täältä löytyy suht pieni ja hoikka tyttö suht isoilla rinnoilla varustettu :p

Pituutta on pienet 165cm ja painoa noin 53kg, omistan tummanruskeat vaalehtavilla raidoilla värjätyt pitkät hiukset ja suht tummat kulmat. Tällä kertaa minulla on silmissäni siniset piilolinssit, mutta oikealta väriltäni silmäni ovat viherruskeat.
Minua on kuvailtu timmiksi ja muodokkaaksi, ja pidänkin vartalostani mahdollisimman hyvää huolta.
Meikkaa en muulloin kun kouluun tai jos lähden ulos johonkin. Muuten olen aika laittamattoman näköinen rennoissa vetimissä (collegevaatteet). =D
Rakastan vaatteita ja pukeutumista ja tuntomerkkini ovat korkokengät ja nahkalaukut. :p nam.

jenson

Täälläpäin asustelee 165 senttiä pitkä ja 57-58 kiloa painava tyttö. Tällä hetkellä olkapäille asti ylettyvät, etuhiuksilla varustetut, hieman kerroksittain leikatut tummanruskeat hiukset, joita pyrin kovasti kasvattelemaan taas pitkiksi. Siniset silmät, joita korostaa melkein mustat kulmakarvat (aina kaikki kyselee olenko värjänny ne.:D)

Massaa enempi pyllyssä ja reisissä, joten olen varmaan tälläinen päärynämallinen. Tissit on pienet 70-75 A riippuen tietenkin tissiliiveistä, mutta pienehköt ovat. Lihaksia alkaa löytyä liikunnan ansiosta!

Käytän meikkiä todella harvoin eli vain sillon kun on kyseessä bilettäminen tai muu juhlava tilaisuus. Joten olen aina koulussa/kotona/muissa paikoissa täysin naturelli. :>

Aradia

kai sitä vois vähän itteensä kuvailla tähän..
Elikkäs pituutta on 175cm ja painoa 65-70kiloa. Jotenki se aina pomppii tolla välillä, vaikka en yritä laihduttaa :roll: Vartaloni on "päärynämallinen". Kuppikoko 75c, joskus myös b. Hiukset on takamukseen asti pitkät, kirkkaanpunaiset.Omaväri on tylsä maantienharmaa :roll: Vaatteissa suosin mustaa väriä, muuten ne ovat aika normaaleja. en keksi muuta, olen tylsä :lol:

terry

Olen 169 cm pitkä ja painan 55 kiloa. Hiukset on lyhyet ja platinanvaaleiksi blondatut, ja silmät on vihreät. Reisissä, vatsassa ja takapuolessa on vähän ylimääräistä, mutta muuten olen ihan tyytyväinen. Rinnat on täydellisen kokoiset: juuri ja juuri B-kuppi. Isommilla näyttäisin ihan dorkalta.
Käytän ihan perusvaatteita: farkkuja tai hametta ja t-paitoja. Jalasta löytyy yleensä Converset, mutta tälläytyessäni pistän korkkarit.
En kauheasti pidä kasvoistani, vaikka hymyni onkin saanut positiivista palautetta. Nenä on ihan omituinen, ja leukaa minulla ei ole ollenkaan. :?
Mulla ei ole mitään lävistyksiä tai tatuointeja, vaikka tatuoinnin haluaisinkin.

Nyytikki

Jaa, osallistutaas :)

Täältä löytyy noin 168cm pitkä, 54kg painava tyttö/nainen (20v). Tissit 80C. Olen tällä hetkellä tyytyväinen, maha on suht litteä verrattuna aikaisempaan (+4kg) ainakin jos ei ole hiilareita syönyt.

Minulle tulee toiseen poskeen hymykuoppa. Kasvojani kehutaan usein, siis 'haukutaan' kauniiksi. Lyhyet ripset, suora nenä, punaiset ei kapeat mutta ei pulleatkaan huulet, vihreät silmät, korkeat poskipäät, hyvä iho. En varsinaisesti tarvitse meikkivoidetta kuin baariin, jossa tulee hypittyä niin paljon, että iho punoittaa. Meikkaan yleensäkin kevyesti, eli vain ripsaria ja kajalia.

Hiukset ovat tällä hetkellä vähän olkapäiden alle, erittäin rikotusti leikattu ja paljon kerrostetut. Otsatukka, ohut ja rikottu, löytyy myös. Otsatukassa menee muutama tummanruskea raita ja hiukseni ovat takaa tummanruskealla altavärjätyt. Muu väri on tuhkanvaalea, jossa hunajanvaaleita raitoja.

Pitkät jalat löytyy täältä, samaten leveä lantio.

Yksi tatuointi löytyy yläselästä, korvikset ja napakoru ja vakaa aikomukseni on ottaa pian kielikoru ja toinen (varmaan sitten kolmaskin 8-[ ) tatuointi tulee varmasti vielä tähän kehoon, myös korvarustoon koru.

Pukeudun aika tavallisesti, tykkään pitää suht avokaula-aukkoisia toppeja, poolot sun muut ahdistavat. Topin päälle sitten jokin napitettava/vetoketjullinen villatakki. Tummat farkut, erilaisia hameita tykkään myös pitää. Pukeudun melko naisellisesti siis.

celestine

Ei mullakaan ole pokkaa laittaa omaa kuvaa :lol: . Lähinnä sen takia, että tuntis menettävän oman yksityisyytensä jos täällä käviski joku joka tietää mut :? . Kiva sitten tietämättään olla täys pöllö ku kyseinen henkilö on lukenu susta ties mitä :oops: .

k87
Taistelukääpiö
Miksette kaikki laita omia kuvianne tähän? Eiks ois helpoin tapa vastata tähän aiheeseen? :P
emmää uskalla :oops: ja tällä tavalla voitte kuvitella mut paremman näköseks mitä oikeesti oon :lol:

Miss Blood
Taistelukääpiö
Miksette kaikki laita omia kuvianne tähän? Eiks ois helpoin tapa vastata tähän aiheeseen? :P

Täällä on jo ketju, olikohan se otsikoltaan Omia kuvia :) En muista missä valikossa se on :-k

Svenna

Mie kans..eli olen 160cm pitkä ja painan 43 kiloa ja Bkuppi on. Mulla on tummanruskeat hiukset olkapäihin asti, kerroksittain leikattu hiukkasen..ja silmien väri on tummanruskeat.

Pukeudun suhteellisen normaalisti :lol: Miten sen nyt käsittää..eli farkut ja huppari/t-paita/swetari..ja sitten mulla on korvissa 3 reikää plus 1 joka ehkä on jo ummessa ;) Meikkaan kyllä joka päivä melkeen, mutta asiallisesti :D

No täydennän jos tulee jotain mieleen.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat