mitä yhdistät punaisiin kenkiin? - Muoti ja kauneus

Rahel

Mä yhdistäisin tumman denimin kanssa... Esmes jotkut tiukat farkut ja sit musta yläosa + ehkis punainen laukku tai vyö?

Kommentit (9)

SunLion

Musta olis ehdottomasti paras vaikkapa yhdistettynä punasiin asusteisiin taikka esim musta alaosa ja punanen yläosa....valkonen menis myös. Voisin myös harkita tietyn sävyistä vaaleanpunaista.

Yummy

Mullakin on yhet ihanat punaset kiiltonahkakorkkarit. Niitä on tosin tullut käytettyä vaan kerran, kun ei ne oikein sovi jokapäiväiseen menoon. Niiden kanssa mulla on ihana punanen hiuspanta, punanen kukkakaulakoru ja tietty punaset kynnet. :)
Mustavalkosen mekon kanssa käytin silloin niitä.

celestine

des: Se on hyvä et on rohkeutta ostaa niitä kukallisiakin kenkiä :lol: . Mäki menin kerran ostaan maastokuviolliset tennarit, ihan hetkenmielijohteesta, mutta kivat oli :wink: . Tosin ehkä hiukka teinit mun ikään :lol: . Yh..parit semmoset tosi hyväkuntoset saapikkaat löytyy mustina..ongelma vaan, että niissä on tämmöset tosi paksut palkkikorot joita ei enää pahemmin nää katukuvissa.. Virosta sain tosi siistit vihreet saappaat 12 eurolla :)

des

Joo kyllä vaaleenharmaakin varmasti käy!

Mulla ei taida olla kun yhet mustat korkkarit, eikä muita mustia sitten ollenkaan :shock: Joutuu aika usein kyllä miettii oikeesti että mikä käy minkäkin kanssa, kun kaapista löytyy kaikkea muuta kun mustaa kukallisista tennareista ja kultasiin sandaaleihin :lol:

celestine

ei oo kauaa ku menin tilaamaan pari harmaata paitaa. Ovat tosin pikemminkin vaalean harmaita, mutta luulen niiden käyvä myös :roll: ? Tummaa oliiviakin löytyy :) . Pitää kotona kokeilla kaikkea. Halusin kerranki jotain rohkeeta, ku tuntuu et suomessa on joku mustat kengät must asenne 8) . Löytyy toki itseltäkin useita.

celestine

se on just semmonen perus punainen. ei kirkkaan punainen, ei vadelma jne. Miten sitä nyt sanois! ei tosi kirkas punainen, muttei ihan tummanpunainenkaan :lol: . Nuo asusteet on kyllä ehdottomasti must :wink: . vyö tai hiussomisteet hakusessa!

Nyytikki

Kenkien lisäksi olisi sitten vau, jos olisi jokin upea punainen asuste, esim. ohut vyö, iso (kukka)klipsi hiuksissa, kaulakoru, rannekoru. Musta sopii hyvin minustakin. Ja sitten punaista kynsilakkaa ;)

Riippuu aika paljolti nuo yhdistämiset siitä, minkä sävyinen punainen on kyseessä :P

celestine

ostin semmoset hieman löysävartiset punaista nahkaa olevat matalakorkoiset nilkkurit..ihanat :) . Ite aattelin että punainen vois olla vaikee väri yhdistää, mutta onko kuitenkaan! Ainakin musta ja valkoinen sopivat mainioisti. Mielestäni myös eri hiekan sävyt(ruskea, beige,vihertävä jne). Mitäs mieltä te olette? Mitä sinä yhdistäisit :lol: ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat