Vaatteiden "tuunaus" - Muoti ja kauneus

Sammakkoinen

Tykkään tuunailla kenkiä. Ostan jotkut halvat simppelit kangastossut johon liimailen pikaliimalla strasseja nappeja tms. tai kirjailen kangasvärituubeilla kuvioita :)

Kommentit (4)

marimma

Entäs jos ompelette helmiä hihansuihin tai kaulukseen :) ?
Helmet maksaa hirvittävän vähän kuitenkin, ainakin jos paljon innostutte niin netistä saa vaikka mitä jo parilla eurolla :)

Teette housuista hameen joka näyttää äkkiä edestä kuitenkin housuilta (sivusaumoihin ehkä lisälevennys kaitale)?

Värjätkää vaatteita pyykkikoneessa (kaupoissa on niitä värejä) Värjätkää osa vaatteesta, esim jos teillä on keltanen paita ja siitä haluatte vaikka mekon ja lisäätte perään toisesta paidasta pätkän, niin käyttäkää jompikumpi koneessa ja värjätkää vaikka punaseks :) moniväri paitoja siistillä tavalla :)

Kaihokielo

Mie oon myös kovasti kiinnostunut, ja haluaisin saada uusia ideoita. Vois kokeilla jotakin uutta kivaa. Ite oon tehnyt ainoastaan yhestä vanhasta t-paidasta bilepaidan ompelemalla paljetteja ja leikkaamalla toisen hihan pois kaartaen. Se on hieno. Muut vaatteet, joita on muuteltu on sitten tehty äidin neuvojen tai avun avulla.

olematon

mä oon lähinnä poistellu hihoja va nhoista pitkähhaisista ja tehny sellaset "kääntämättömät" saumat.. sit oon kangastussilla kirjotellu ja piirtäny.. vanhoista farkuista myös tehty hame.

cunisex

En löytänyt tällaista topikkia ennestään, poistelkaa ihmeessä jos sellainen on.

Eli, oletteko ihmiset harrastaneet vaatteiden muokkausta, koristelua jne? Itse olen kovasti kiinnostunut aiheesta. Esimerkiksi hameenhelmaan on kiva laittaa vähän pitsiä tai tylliä.

Kirpparilta löytyy varmasti jotain kivoja kankaita, joista voisi ompelukoneella loihtia omannäköisiä vaatteita ilman kaavojen kanssa sähläystä ja rautaista ammattitaitoakin. Miten te muut cosmolaiset siis olette vaatteiden modausta harjoittaneet? Nappeja ja paljetteja vanhaan paitaan vai?

Ärsyttää muuten kauheasti tuo tuunata -sana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat