Toimitus kysyy: Mihin muotioikkuun tuhlaat eniten rahaa? - Muoti ja kauneus

Carmencita

Vastasin kampaajalle.

Sivut

Kommentit (35)

Jecca

Kyllä se taitaa olla kengät.
Kenkiä rakastan ihan hulluna, olis ihanaa vaan jos sais kaikki mahdolliset mieluisat kengät :)

Vaatteet on sitten toinen. Ostaisin niitäkin koko ajan jos vaan olis rahaa :)

terry

Vastasin "kampaajalle", vaikka nyt kun aloin laskeskella, kyllä mulla menee vaatteisiinkin aika paljon rahaa.

Kaikkiin hiusjuttuihin on vaan tänä vuonna mennyt päälle 400 euroa, vasta syyskuussa mennään, ja pää näyttää taas siltä, että sille pitäis tehdä jotain, vaikka kaksi viikkoa sitten kävin viimeksi kampaajalla. :oops:

sadButterfly

Eniten rahaa menee varmasti vaatteisiin, sitten hiustenhoitoon ja viimeiseksi kenkiin. En vain ikinä löydä hyvännäköisiä kenkiä, jotka sopisivat jalkaani eivätkä hankaisi. Niinpä niitä ei tule sitten ostettua, melkein ikinä. Vaatteisiin sen sijaan menee rahaa, kun en hyväksy mitään halpoja rättejä, vaan kaiken pitää mukamas olla laatutavaraa. Saatan myös haksahtaa päähänpisto-ostoksiin, jotka jäävät usein käyttämättä. Viimeisinpänä ostin aurinkolasit (yli 100€), joita olenkin sitten pitänyt urakalla kun ne maksoi niin paljon.

Pirpana

Meikkeihin ja kaikenlaisiin voiteisiin ja tuoksuihin :oops:
Ostan uuden "meikkisatsin" aina kerralla kun entiset alkaa tyhjentyä. Niihin saan uppoamaan n. 50-70 euroa. Ja aina vaan kerääntyy lisää sellaisia tavaroita mitä on aina hyvä löytyä hyllystä kaiken varalta. Kohta minusta tulee sellainenkin meikkipelle että varokaa vain! :lol: No ei, pitäisi jo pian herätä siihen etten välttämättä aina tarvitse uutta vartalotuoksua jos se vain sattuu tuoksumaan niin vastustamattomalta.. :lol:

Dunny

Kenkiin tai vaatteisiin. Vastasin kuitenkin, että kenkiin, koska niitä ostan USEIN ja LIIKAA. Aina löytyy ihanat kengät ja ne onkin sitten ihan pakko saada. Bianco on mun pahin lankeamispaikka :D Tosin kulutan kaikki kengät aika nopeesti koska astun aika pahasti vinoon. Ja terävät kärjet kuluu nopeesti kun niillä ajelee autoa :/

Vaatteet on iiiihania, voisin ostaa niitä jopa lisää. Jos lompakon nyörit antaisivat enemmän periksi :D

Embo

Vastasin laukkuihin,

vaikka vaatteisiin menee varmasti enemmän rahaa mutta en pidä niitä "muotioikkuna" sillä suurin osa vaatteista tulee tarpeeseen tai pääsee muuten vain hyötykäyttöön ja kulutukseen.

Laukkujen ostamisessa mulla on jotenkin tainnut välillä sen sijaan kadota järki! Ostan hetken ihastuksessa ihanannäköisen laukun, joka ei välttämättä pääse ostohetken jälkeen enää ikinä uudestaan kaupungille käymään. Sikäli sanoisin laukkujen osteluni olevan "muotioikkuihin tuhlaamista".
ps. Osaan myös ostaa käyttökelpoisia veskoja. :D

Saapasjalka

Vaatteisiin. Niitä tulee osteltua, vaikka välillä ei olisi oikein varaakaan. :oops:
Ja silti tuntuu jatkuvasti ihmisten ilmoille lähtiessä, ettei ole mitään sopivia vaatteita. Ostan kai sitten liikaa melko epäkäytännöllisiä (tai vain biletykseen soveltuvia) vaatteita, kunhan ovat kauniita. :roll:

-Maya-

kengät..mun heikko kohta..omistan niin monet parit, etten osaa ees laskee.. :oops: eikä kulta anna ostaa lisää..tosin oon nyt osannu hillitä itteni, ettei oo tarttunu mitään mukaan..yleensä, jos sattuu kenkäkaupassa tai muualla hyvät ja suht halvat olemaan niin ne lähtee mukaan..sillähän niitä onkin kertyny.. :? vaatteisiin menee vähemmän rahaa, mutta silti ihan liikaa.. :lol:

millie

Aika tasasesti noihin kaikkiin , mutta ehottomasti vaatteisiin eniten. Etenkin nyt kun oon laihtunu jonki verran, nii on kiva ostella istuvampia vaatteita :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat