kesätreffivaatteet? - Muoti ja kauneus

SunLion

vaihtoehto A kuulostaa paljon paremmalle :)

Kommentit (12)

Smix

Oon menossa treffeille erään miehen kanssa jonka tapasin netissä, ollaan tutustuttu jo aika pitkään ja tullaan hienosti juttuun. Ei mitään hetken panoa haeta kumpikaan.

Mutta mitä ihmettä voi laittaa päälle kuumana kesäpäivänä olematta mikään paljastelija tms? :D Tykkään pitää kesäisin minihameita, lyhyitä shortseja ja toppeja mutta en halua antaa mitään halpaa kuvaa itestäni. Farkut on ihan liian kuumat. Varmaan tarkotus olis ihan vaan tuolla joen rannassa jutella :wink:

Mulla on ihana keltainen minihame (ei mikään roiskeläppä), mitä siihen voisi yhdistää etten näytä turhan helpolta?
Jotain kesäisen seksikästä joka näyttää pitkän ja hoikan päällä hyvältä mutta joka ei paljasta kaikkea. Olisin tosi kiitollinen vinkeistä :)

mika

Ihmettelen monen muun miehen tavoin, miksi minihame mielletään lutkamaiseksi, halvaksi, huorien vaatteksi??
Melko tyypillistä suomalaisen naisen asennetta, valitettavasti...
Yleensäkin rohkeampi pukeutuminen mielletään huoramaiseksi. Vierestä olen kuullut, miten naiset arvostelevat toisiaan....

SunLion

mä en laittais minihametta kyl...eikö sul ole jotain vaikka pellavakangashousuja jotka on kesällä viileet...tai onko jonkinnäköset caprit poissuljetut? entä hieman pidempi hame?

madmax

Vaikka tunika ja jotkut kivat kesäiset housut? Ei vaan, mun mielestä kesällä ei voi pukeutua liian paljastavasti varsinkin jos olette johonkin jokirantaan menossa! :D

Maaria

Eikös se mene niin, että jos alaosa on niukka, niin yläosa pitäisi olla peittävämpi ja jos yläosa on niukka, niin sitten alaosa peittävämpi. Eli minihameen kanssa ei mitään paljastelevaa toppia.

Rasavilli

Menee nyt aiheen ohi,mutta minkäs teet
eli yhdyn täysin mikan kirjoitukseen.. Kai se johtuu jonkin näköisestä kateudesta tjn.. Tai että erottuu liikaa joukosta kun on pukeutunut paljastavasti. Vaikka en nyt sanoisi että minihame edes on paljastava. Tosin riippuu paljon hameestakin :D Ja mitä sen alle laittaa yms...

Ja Smixin kysymykseen: omasta mielestäni A kuullostaa paremmalta,tosin lähentelee omaa värimaailmaa niin tykkään sen takia enemmän :lol:

Ja kerro kumpaan vaatetukseen päädyit kun treffien aika koittaa..

jonna

Mun mielestä vaihtoehto A kuulostaa kivemmalle. Tosin johtuu lähinnä siitä etten keltaisesta hameissa itse tykkää, joten mun mielipide on vähän liian puolueellinen :D

Smix

Treffit vähän siirtyi kun oli kiireitä, ens viikolla ois tarkotus treffailla :)

Auttakaa kiltit ihmiset, kummat vaatteet pistän päälleni! Lämmintä keliä lupailee ja ulkona on siis tarkoitus istuskella.

Vaihtoehdot:

A) Vaalea, vähän "revitty" ja melkein polveen yltävä hame, tummanvihreä printtitoppi jonka alle tummanruskea toppi, tummanruskeat nyöriballeriinat ja ruskean/metallin värinen vyö ja kaulakoru. Ja vielä vihreä laukku. Aika sähäkkä maastonvärinen yhdistelmä, käy omiin väreihin hienosti :)

B) Se mainittu siisti, keltainen farkkuhame (vähän lyhyempi kuin tuo edellä mainittu), valkoinen, peittävä t-paita hauskalla kuvalla varustettuna, musta vyö ja mustat kärjestä avonaiset kengät. Semmoinen kesäinen ja pirteämpi kokonaisuus joka kylläkin korostaa muotoja vähän enemmän...

Mitäs siis olette mieltä? :D Molemmat näyttää loistavalta päällä ja niissä on kiva olla, omaa tyyliäni...
Jomman kumman pistän kuitenkin mutku ei osaa päättää :P

Nannerl

Mun mielestä on tärkeetä, että treffeillekin pukeutuu oman persoonallisuuden mukaan. Eli jos tykkää käyttää minihametta, niin siitä vaan! Kyllä sen ajattelisi käytöksestä ilmenevän, ettet ole liian helppo nakki :wink:

Smix

Ei siinä mitään, ihan jännä kulla kommentteja tuohon toiseenkin aiheeseen, antaa tulla vaan!

Noh, laitoin sit kuitenkin nuo B-vaatteet :wink:
Ja hyvältä näytti ja tuntui myös... Treffit meni itse asiassa niin täydellisesti perseelleen että en ois voinut ikinä kuvitella, luulin että tuollaista voi sattua vaan jossain surkeissa elokuvissa :D Mulle kävi siis pikku onnettomuus juuri ennen kuin piti tavata..
Mutta tuo mieheke oli aivan ihana ja tultiin loistavasti juttuun, nyt se on kysellyt että josko nähtäis kohta uudestaan vähän paremmalla tuurilla. :wink:
Ihan varmasti nähdäänkin! Koukkuun jäi :twisted:

SunLion
mika
Ihmettelen monen muun miehen tavoin, miksi minihame mielletään lutkamaiseksi, halvaksi, **** vaatteksi??
Melko tyypillistä suomalaisen naisen asennetta, valitettavasti...
Yleensäkin rohkeampi pukeutuminen mielletään ****. Vierestä olen kuullut, miten naiset arvostelevat toisiaan....
tää on sinänsä offtopiccia ja kai tästä vois vaik alottaa oman keskustelunsa....mutta kommentoin nyt vähän. Musta kaikki vaatteet jota pitää koko ajan repiä paikalleen ettei vilauttele on aika tökeröitä..hameet jonka alta näkyy istuessa normaalisti hätäsesti pikkarit ja paidat jotka levähtää niin et nännipihat vilahtaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat