Suoristusraudalla kiharat? - Muoti ja kauneus

ilah

pitää täälläkin päin kokeilla ! :D 8)

Sivut

Kommentit (17)

miss.

Mun käsittääkseni torpedona eli ensin laitat raudan hiuksen juureen ja sit samalla pyörittäen vedät sitä rautaa alaspäin. Eli pyörität rautaa, ei hiusta. Kokeilisin ite ja selittäsin mut ku ohut rauta on äitillä (toisella puolen Suomee :)) ja kotona vaan tommonen levee.

-Maya-

BB:ssä martina teki suoristusraudalla tiinalle kiharoita jos joku huomas.. :roll: jos oikein muistan ni se ensin otti osion ja juureen sitten sen suoristusraudan, sit alko pyörittämään sitä rautaa ja samalla veti latvaan päin..korjatkaa, jos muistin väärin..
tekis mieli itekin ostaa rauta ku kampaaja sai sillä noi mun pintapörröt suoriks..

Rasberry
reallivething
juu, muistakaa että rautaa täytyy pyörittää koko matkan tyvestä latvaan asti, samalla kun vetää. ohuella hiusosiolla onnistuu parhaiten, mutta itselläni ainakin rauta tuppaa jäämään "jumiin" aina jossain vaiheessa.

nimim. päänahka hellänä :)

Siis ihan varmistukseksi, tuleeko rautaa pyörittää hiuksen ympäri kuin torpedona, vai pitääkö itse rautaa pyörittää ns. paikallaan olevan hiustupsun sisällä? :?

Jos joku tästä mitään ymmärsi :lol:

jonna

Kiharat saa myös niin, että kieputtaa hiusosion parin sormen ympärille ja sitten sujauttaa tuon "kiepin" hetkeksi raudan väliin. (Varovasti, koska tuossa polttaa helposti sormensa pienellä virheliikkeellä!) Mulla toi on ainoa toimiva keino, tulee kivat kiharat!

kaneli

Saahan sillä kiharat kun vetää sillai hitaasti tyvestä alkaen joko kääntäen rautaa sisään- tai ulospäin. Onnistuu ainakin kapealla suoristusraudalla.

JJEMMY

Mikä juttu tää tämmönen on? :o Siis onks tossa otsikossa virhe, tarkoitatteko suoristusrautaa? Voiks sillä tehä kiharoita? :shock:

:lol:

marimma
parsakaali
eipä tollai toimi. jotenki hiukset piti laittaa oikeeseen kulmaan ja sit vaan vetästä siitä läpi

Eli samalla tavalla kun lahjapaperinarut joulupaketeissa?
Eli saksilla silleen "ziirrrrp" ja sitten ne on sykkyrällä?

marimma
parsakaali
Elikkäs miten suosistusraudalla saa kiharat? Kampaaja näytti mulle kerran, mut on päässy unohtumaan. Näytti kyl tosi yksinkertaselta, mut en ei kyl muistu mieleen miten tapahtu :D

eikö se melkein vaan mene niin että nappaat kiinni tyvestä ja pyörität ne hiukses sen raudan ympäri, tai siihen raudan väliin alakautta ympäri?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat