Oriflamen tuotteista mielipiteitä? - Muoti ja kauneus

costarica

Mitä pidettä oriflamen tuotteista? Itse olen täysin hurahtanut niihin, sillä ystäväni toimii "välittäjänä" ja joka kuukausi melkeinpä tulee tilailtua :lol: . Elikkäs suositelkaa, kertokaa mielipiteitänne jne. Omia ykkössuosikkejani ovat milk & honey vartalorasva sekä mustikka sarja :D

Sivut

Kommentit (22)

kikkilä

Täällä myös yksi yhteyshenkilö! :) Tykkään todella paljon Oriflamen tuotteista, en paljoa muita kauneus- ja kosmetiikkatuotteita omistakaan. Lemppareitani ovat kasvonaamiot (Yoghurt & Blackcurrant Cream Mask &
Orange Peel Off Mask) sekä tuo mustikka- sarja. Varsinkin tuon appelsiinikalvonaamion repiminen kasvoilta on jotenkin niiiin tyydyttävää. :D

PinkPanther

Ne kuulat on tosiaankin loistavat, ja niitä voi käyttää myös luomivärinä. Nyt on tullu ne uudet poski-/huulimeikki bubbles, eli kun sen pallon kiertää auki, toisella puolella on poskille voidemainen poskipuna ja toisella puolella huulikiilto :)

Sinsemilla

Ne poskipunakuulat on tosi mahtavat!! Kestää suurinpiirtein äidiltä tyttärelle (tai niin niitä miulle mainostettiin :oops: ).

Yks kamu tykkää tosi paljon siitä voiteesta mikä peittää tummat silmän aluset, mut ittellä se ärsytti silmiä, on vissiin niin herkät ja siinä oli sit jotain kemikaalia mikä ärsytti... :(

PinkPanther

Täällä yksi Oriflamen yhteyshenkilö :D On ne tuotteet kyllä ihania, jotkut on aika kalliitakin, mutta monia halpoja ja laadukkaita tuotteita on, niillä miekin oon saanu ihoani ties kuinka paljon parempikuntoiseksi. Tykkäilen :)
Luomivärit ja ripsarit on ihania, samoin käsivoiteet ja saippuat, ihania tuoksuja on myös... ah.. :)

celia

Täällä myös yksi yhteyshenkilö! :) Itse tykkään Oriflamen tuotteista, Stretch&Curl ripsari on ihan ykkönen, Body&Mind vartaloemulsio, vihreässä tuubissa oleva käsirasva, huulipunat, luomivärit.. ah. Postikulut on vaan ikävät jos tilaa vain muutama henkilö :( Yksi hajuvesikin löytyy, Together Her (jota tosin ei enää myydä), ihana tuoksu. Vähän Tommy Girlin tyylinen.

ella

Mä on melkein kasvanut oriflamen kanssa, mummo "välitti" (oli vissii aluevastaava tai jotain) ja äiti on "välittäjä". :)
Tällä hetkellä ei oo kauheesti tuotteita kaapissa; Stretch & Curl Mascara, Rose Hand & Body Cream ja tietenkin Tender Care! Taitaa sielt lyötyä muutama kynsilakka, visions tuotteita jne. :) Mutta Tender Care on kyllä huippu tuote!

steffy
PinkPanther
Täällä yksi Oriflamen yhteyshenkilö :D On ne tuotteet kyllä ihania, jotkut on aika kalliitakin, mutta monia halpoja ja laadukkaita tuotteita on, niillä miekin oon saanu ihoani ties kuinka paljon parempikuntoiseksi. Tykkäilen :)
Luomivärit ja ripsarit on ihania, samoin käsivoiteet ja saippuat, ihania tuoksuja on myös... ah.. :)

mitä tuotteita oot käyttäny että oot saanu ihosi parempi kuntoiseksi?

Nyytikki

Olen rakastunut varsinkin niihin jalkatuotteisiin. Jalkakuorinta(eukalyptyksen tuoksuinen) on tosi hyvä ja jalkadeodorantti on hyvä kesällä (myös miehelle :P).

-Maya-
steffy
PinkPanther

mitä tuotteita oot käyttäny että oot saanu ihosi parempi kuntoiseksi?

kyseinen henkilö ei enää aikoihin oo tänne kirjotellu, mutta pyys mua vastaamaan puolestaan, että kokeilemalla löytyy omalle iholle se paras tuote ja että mm. Optimals-sarjasta löytyy jokaiselle jotain, samoin Aloe-sarjasta.. :)

Faunastic

Joskus aikoinaan yritin myydä Oriflamen tavaraa. Muttei oikein minua niin suuresti vakuuttanut. Viime vuoden puolella löysin Avonin ja niihin sitten hurahdinkin ja tilaan joka kuukaus sieltä hirveesti kamaa. Nyt kai pitäis lopettaa, ku kaapit täynnä rasvaa ynnä muuta :D
Onko täällä vielä joku, joka myy Oriflamen tuotteita?

Celestia

En oo aikoihin tilannut mitään Oriflamelta, koska tuttavapiirissä ei oo nykyään yhtään kyseisten tuotteiden myyjää. Joskus kuitenkin sieltä tilailin, ja kokeilin mm. jalkojen kuorinta-ainetta, parfymoitua vartalotalkkia, Midsummer-hajuvettä ja -suihkugeeliä ja mahdollisesti jotain muutakin, en muista enää. Ihan hyviä tuotteita, mutta Faunasticin tavoin oon enemmän kuitenkin mieltyny Avoniin.
Oriflamelta saatavat hajuvedet on kyllä pääsääntöisesti ihania, tuosta Midsummeristakin tykkäsin kovasti. Meikeistä ei oo muistikuvaa, vaikka todennäköisesti oonkin joskus jotain luomiväriä tms. testannut.
Hinta-taso on hitusen korkeampi kuin Avonilla, mutta voisin kyllä jotain pitkästä aikaa tilaillakin jos tulisi mahdollisuus.

Jesssi-

Miulla on oriflamelta ostettu kasvojenpuhdistus aine ja rasva sekä kasvovesi.Kyllä ne on ollu ihan toimivia sillon ku niitä käytin.Sit on yks ripsiväri mutta se on aika onnetonta,leviää ja suttaa kauheasti (toki sy voi olla miun ripsarin laittotavoissakin...) Miusta se hinta-laatu suhde on näissä tuotteissa kuitenkin ihan kohdallaan

Avonin tuotteet on kyllä kanssa tosi hyviä.Sieltä miulla on luomiväri ja vartalotuoksu.

Draconella

Oriflamen irtopuuteri on minusta oikein hyvää,samoin lime-ginger suihkugeeli.

Meikkivoiteista en pidä koska heillä vaaleinkin sävy on minulle liian tumma.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat