Värinpoisto!! - Muoti ja kauneus

des

Älä ihmeessä ainakaan koko tukkaan värinpoistoa tee. Tulos on valkoinen, jos alla on jo muuten vaalea tukka. Levität värinpoiston ainoastaan niihin raitoihin, vaikutusajan ei tarvitse olla ohjeen mukainen jos ovat ihan vaaleanruskeita.

Kommentit (9)

beep-

Minun kaverillani oli punertavat värjätyt hiukset, hänen luonnollinen hiusten väri on ruskea... No hän sitten osti kapuasta värinpoistoaineen ja hänen hiuksista tuli ihan porkkananväriset, ylhäältä oli ihan ihan vaaleeta ja sitten loput porkkanan väriset.. :s oli kyllä kauheen näköistä joten hän värjasi ne heti uudestaan..

parsakaali

Mulla on siis tosi vaalean ruskeiksi haalistuneita raitoja muuten erittäin vaaleassa tukassani. Onko kellään kokemuksia itse tehdystä värinpoistosta tämän tapaiseen tukkaan? tuleeko kellertävä tai valkoinen? hiukseni ovat aidot vaalat :D. Ja kampaaja pelotteli että kaupan väripoistoissa ei ole pigmenttiä ja tuloksesta tulisi kuulemma kamala. onko tämä totta? en viitsisi maksaa lähes 100 euroa kampaajalla jos pystyn tekemään värinpoiston kotonakin :))

olematon

värinpoisto poistaa hiuksista mun mielestä sen pigmentin, tai ainakin yrittää, eli tummista hiuksista tulee siis kusipääefekti helpolla... saattaapi olla että luonnollisesti vaaleita hiuksista tulee "värjätyn" oloset, että niissä näkyy sitten tyvikasvu hetken päästä. Kannattaa miettiä ennenku käyttää. Mut esim. jos tahtoo värjätä tummasta vaaleaksi kannattaa käyttää ensin värinpoisto ja sitten vaalentaa.

JigglyPuff

AAAAARGHHHAHHAHHHAH Mää vihaan värinpostoja! Heti huomaa kuin paljo hiukset menee huonoksi jo yhestä kerrasta!

Lainaus:
No hän sitten osti kapuasta värinpoistoaineen ja hänen hiuksista tuli ihan porkkananväriset, ylhäältä oli ihan ihan vaaleeta ja sitten loput porkkanan väriset.. :s oli kyllä kauheen näköistä joten hän värjasi ne heti uudestaan.

En muista mistä kuulin mutta värit; punane, musta ja ruskea ainakin muuttuu __aina__ oranssiksi yhdellä värinpoistolla
.
Esim. Mustiin hiuksiin tarvitaan useampi värinpoisto jos halutaan saada blondi ja oikiastaa blondia ei saa mistää muusta väristä yhellä värinpoistolla kokonaan, jollei väri ole muuten vaalea.

En jaksa kirjottaa selvemmin hehe :D

Emmily_

Mulla oli ruskeaksi värjätyt hiukset, jotka itse blondasin. Kyllähän siihen useamman värinpoiston sai laittaa ennen kuin näytti hyvältä. Ensimmäisellä kerralla tottakai näytti kelta-oranssilta! :)

Mirve

Haluaisin vaihtaa päätäni vaaleemmaksi. Nyt pää on tummanruskea ja haluisin vaaleenruskeeksi. Miettisin vaan että uskaltaisko kaupan värinpoistoon koskea, koska kampaaja veis köyhän opiskelijan rahat.

mansikka_

Itselläni oli mustat hiukset, joita sitten yritin itse vaalennella. Lopulta kyllästyin tähän (ei vaalentunut) ja menin kampaajalle. Maksoi paljon (100€), mutta olin tyytyväinen tulokseen! Uskon että kannattaa mennä suoraan kampaajalle tekemään värinpoistoa, loppujen lopuksi ei se tule hirvittävän paljon kalliimmaksi, sillä kotikonstein joutuu usein laittamaan monta purkkia päähän väriä väripoiston jälkeen.. Kertamaksu voi tuntua kalliilta, mutta mielestäni ainakin se on sen arvoista, ei tarvitse kuljeskella kusenkeltaisilla hiuksilla kaupungilla :D

Mirve

Se just itteäki askarruttaa, että kuinka monta purkkia päähänsä joutuukaa laittaa jos ei ihan ekalla kerralla onnistukkaan, ja samalla tukkakin kärsii. Eikun rahaa syrjään ja kampaajalle :)

kirahveli

Laitoin joskus tummiin hiuksiin värinpoiston kun halusin ne vaaleiksi. Tulos oli hiukan oranssihtava, mutta värjäsin ne sen päälle tavallisella värillä jolloin tuloksesta tuli hyvä. Tosin hiukset olivat pitkään kamalan kuivat ja huonokuntoiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat