Miellyttävimmät hiukset miehillä? - Muoti ja kauneus

Sann

Mieluiten tummat, tai ihan mustat ovat parhaat. Irokeesi mielyttää minun silmääni :) (Siisti ja hillitty irokeesi, ei siis mikään punk-tyyppinen!)

Sivut

Kommentit (86)

miccis

No hei....
Mulla oli hiukset (vallaton luonnonkihara...keskiruskee) ennen seurustelua, mutta en ollut ihan tyytyväinen tyyliin... Lady pyysi kokeileen 9 mm sänkee ja siihen oon jäänyt...
Musta se on hiukan typerän näkönen mutta kuntoinen vakuuttelee että se on just sellanen mistä se tykkää...
Mut enää en oo ihan varma... se kun näyttää baarissa tykkäävän ihan millasista hiuksista vaan... Voiko se vaan tosiaan haluta mun näyttävän vähän pällohukkaselta että olisin helpompi hallita ???
Ainakin muiden ladyjen suosio on laskenut ja ite nään sen kyllä maskuliisen, mut en hyvä näköisenä.... ehkä joskus jopa pallohukkasena...

Miccis

Niitu

...malli sitten riippuu todella paljon kasvojen mallista ja ihmisestä. Itse pidän blondeista, omalla miehelläni on puolipitkä blondi tyyliin Duff McKagan ja se näyttää pirun hyvälle. :twisted: Tosin hän on myös pitkä, hoikka, kapeakasvoinen ja särmikäs tyyppi, joten jostain syystä malli osuu kohdalleen! :wink:

En voi sietää selkä/rintakarvoja tai kamalia villahuosuja, joten blondi on aika luonnollinen valinta. Sileä, treenattu kroppa ilman ylimääräisiä rasvoja on minun makuuni!

Caffeina

Parhaat hiukset on kantajalleen sopivat. Omalle miehelle sopii kalju tai pieni sänki. Hänellä on ollu pitkät hiukset, mutta ne eivät oikein sopineet. Väristä sen verran, että olkoon mikä on, kunhan ei ole luonnostaan punainen (traumoja)...

Joku mainitsi natsikampauksesta. Kaverilla on sellanen. :)

Pirpana

Pitkätukkaset hylkään oitis. Minun mieheni täytyy olla miehekäs, siis lyhyet hiukset. Ns. http://www.niata.net/cropshop/faux_hawk/fauxhawk6.jpg fauxhawk saa sukat pyörimään jaloissa :wink:

Minut sytyttää myös sotilaiden hiustyylit kuten http://happycarpenter.blogs.com/photos/uncategorized/soldiers_grass_in_t... jenkkisiili ja jotain viehkoa näen myös http://www.dererstezug.com/GermanHaircut.htm natsikampauksessa jonka tyylisiä ei taida enää nykyään näkyä. On mullaki fetissit.. :shock:

cute

Mua oksettaa sellaset miehet jotka laittaa joka päivä hiuksiaan peilin edessä...!
Tai semmoset mitkä menee yli korvien YÄÄÄK!!

Miehillä kuuluu olla mahd helppohoitoset hiukset, eli niinku oma mies tekee suihkussa, hieroo sitä mitä ikinä käteen löytää saippuaks (shamppoo tai suihkugeeli) ja sillä pesee kaiken.
Mä itseasiassa leikkaankin oman miehen hiukset tollasel kotiparturikoneella, ja näin kesällä se on lyhyt:)
ehkä talvella jätetää muutama milli pidemmäks, well see.

Fanni

Ehdottomasti tumma tänne!! ;) Tällä hetkellä oma poikaystävä on armeijassa, joten hiukset ovat tosi lyhyet. Mitään totaalista skin headia en kelpuuttaisi (:D) mutta noi poikaystävän hiukset on kyllä aivan ihanat :) Saa pitää noin niitä intin jälkeenkin ;)

En myöskään tykkää pitkistä hiuksista pojilla. On muuten poikia joille sopii pitkät, esim tämän vuoden idols-voittaja ;) Mutta näin yleensä pojalle ehdottomasti lyhyet! 8)

k87
bananab
Kalju sen olla pitää, kalju on seksikäs.
ei vaan sovi kaikille :) mun mies näyttää ihan avaruusoliolta kaljuna :lol: mutta niille keille sopii niin nam :P *muistelee kaiholla koulun kaljua urosta*

leben

[color=red]Noop.. Värillä ei niin väliä, mutta niiden pitää olla hyväkuntoiset ja pitkät TAI sitten kalju.. EI MITÄÄN SILTÄ VÄLILTÄ :!: :lol: ( Tai no, on niitä poikkeuksiakin tehty..) O:) [/color]

Emilie

Sellaiset kuin minun kullallani on elikkä tummat, pitkät ja laineikkaat. Aivan älyttömän ihanat, rakastan niitä. Tosin pian ne pitää pätkiä, koska hän lähtee inttiin ihan piakkoin : (

Reza

kalju (jos se käy ihmiselle), mun kulta ainaki näytti kaljuna tosi "isolle" ja semmoselle turvalliselle :D
sit semmone että on tummat niiku sivuilta ja siinä keskellä semmone "irokeesi". jotkut sanoo sitä fruittari tyyliks :shock:
ja tummat/vaaleet aika kiharat (luonnonkiharat) semmoset että otsa ja korvat melkein peittyy.

Kessia

moon sitä mieltä että pitkät hiukset rumentaa miehiä. hyvännäköset pitkätukat on aina olleet komeampia kunnon parturoinnin jälkeen! :) monesti oon suunitellu ottavani esim. baariin sakset mukaan ja leikkaisin kaikkien pitkätukkien ponnarit veks ;D

Hilavitkutin

Eeei ainakaan kaljua. Tai harmaata väriä. Melkein mikä vaan siltä väliltä menee. Paitsi ei siili.

Pitkä tukka on hyvin jees. Paitse ehtona on edes pieni kiharuus, suoraa liimalettiä en kattelisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat