Isot korkkarit - Muoti ja kauneus

Hmph

Heipä hei!

Olisiko kenelläkään vinkkejä kuinka saisi hieman liian isot korkkarit pysymään jalassa :D Kokeilin kaupassa kokoa 36, se oli juuri liian pieni. Myyjä tilasi toisesta liikkeestä koon 37. Kun menin hakemaan ko. kengät, olin kiireinen enkä ehtinyt kokeilla niitä. Ajattelin, että toki ne ovat sopivat kun 36 oli pieni ja monet muutkin kenkäni ovat numeroa 37. Väärin meni. Kengät "lonksuvat" jalassa, eli kantapää lähteee kengästä, kun kävelen. Minulla on ensi kuussa valmistujaiset ja uusiin ei ole varaa. Mikä siis neuvoksi? :roll:

Kommentit (8)

Piperr

Kunnon pohjallinen.
Mulla on kahdetkin korkkarit, jotka kokeiluista huolimatta osoittautuivat about puolta numeroa liian isoiksi ja nahkapohjallinen on auttanut. Eivät lonksu enää :) Ja mun käsittääkseeni on olemassa myös jotain semmosia tarrajuttuja, mitkä laitetaan siihen kantapäähän estämään lonksumista..?

Hmph

Mulla on joku kangaspohjallinen mut se ei oikein auta, nii millaista tarkkaan ottaen meinaat? Oisko sanoa merkkiä? :D
Se kantapäähän laitettava tarrajuttu ois kiva, mut en oo koskaa kuullukaa moisesta :roll: :)

Piperr

Emmä merkistä tiedä, mut ei kai sillä niin väliäkä.. kunhan se materiaali on ihan nahkaa. Varmaan ainakin kaikista kenkäkaupoista löytyy semmosia, luulis ainaki :)
Tuosta tarrajutusta mäkään en tiä sen tarkemmin, viime kesänä vaan muistan että mun tuttu oli hommannut kenkiinsä jotkut semmoset. Mut sunhan varmaan kannattaa mennä ihan kenkäkauppaan ja kysyä sieltä neuvoa asiaan? (:

napitin

Eeeeeeeeei! Jos oisin älynnyt hommata kunnon pohjalliset tai tiennyt näistä tarrajutuista (tauno!!! ](*,) ), niin mullakin ois nyt muutamat aivan ihanat kengät! No, ainain oon säästänyt rahaa (muka)... Harmittaa silti!

Oon just sitä ihmetellyt, että miten ihmeessä jotkut on niin, että liian pienestä koosta seuraava koko onkin jättimäinen jalassa.
:-k

Hmph
napitin
Oon just sitä ihmetellyt, että miten ihmeessä jotkut on niin, että liian pienestä koosta seuraava koko onkin jättimäinen jalassa.

No sano muuta, ihan outoa. Pitää äidille sanoa, jos se vaikka kustantais jotkut hyvät pohjalliset O:)

Piperr Hyvä idea, taidanpa tänään samalla, kun käyn työhaastattelussa, käydä kenkäliikkeessä kysäisemässä. En varmaan kuitenkaan viitti siihen liikkeeseen mennä, josta kengät ostin, kun myyjä kehotti kokeilemaan ennen ostamista ja mä en kokeillu :roll: :oops: #-o

celia
napitin

Nimenomaan! Minulla ei mitkään korkkarit tai avokkaat (mitkä on sellaista "kovaa" matskua) pysy jalassa. :( Pohjallista kokeilin muttei auttanut.

ruusu
Piperr
Emmä merkistä tiedä, mut ei kai sillä niin väliäkä.. kunhan se materiaali on ihan nahkaa. Varmaan ainakin kaikista kenkäkaupoista löytyy semmosia, luulis ainaki :)

Varmaan kaikista kenkäkaupoista löytyy, eikä mulla ainakaan maksanu ku jotai 5e tms. Et ei kallis investointi, jos vertaa uusien kenkien hintaan!

Nyytikki

Pohjalliset ja sen lisäksi geelityynyt varpaiden alle, tämä toimi minulla! :D Sain niin halvalla ihanat kengät, että oli pakko keksiä jotain :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat