Hiuksiin jätettävä voide - Muoti ja kauneus

MKH

Mitä hiuksiin jätettäviä voiteta käytätte? Olen itse etsinyt ihan partureista mutta aina olen saanut jonkun suiheen tai muoto vaahdon tyylisen putelon kun olen yrittänyt jotain etsiä. Onko sellaisia voiteta sit edes parturi kampaamois? Minkä merkkistä ja hintasta ja löytyykö kaikista parturi liikkeistä? Itse olen käyttänyt Glissin

Sivut

Kommentit (18)

MKH

Een kun siis ihan hiuksiin jätettäviä hoitovoiteta. Kaikki maailman marketit pursuaa niitä. Se on sellaista hoitoaineen tyylistä, mutta ei pestä vaan pois

marimma
MKH
Een kun siis ihan hiuksiin jätettäviä hoitovoiteta. Kaikki maailman marketit pursuaa niitä. Se on sellaista hoitoaineen tyylistä, mutta ei pestä vaan pois

Niin noita hoitovoiteita.

Mä en tykkää. Ei sovi mun hiuksille. Siitä tulee jotenkin p*skanen olo samantien kun tuntuu että hiukset on heti likaset vaikka oot ne just pessy ja sitten mäiskässy tuota päähäs :?

olematon

tuo dove löytyy täältäkin! Hyvä on. Samoin mulla on ollut elvitalin se keltanen, onks se nyt anti breacage? sekin oli hyvää, ja sellanen ihan kevyt, ei tuu "paskapää" efektiä, eli ei mitätöi pesutulosta samantien :D

k87

varmaan riippuu ihan hiuslaadusta tuleeko sitä efektiä vai ei. itellä on aika karheet hiukset niin aika paljon sais tunkee ennenkun näyttäs himorasvaselta :) latvoihin käytän enemmän kun juuriin kuitenkin.

hampiainen

Siis mä käytän hiuksiin jätettävää hoitoainetta tavis hoitoaineen lisäksi ja sitten vielä muotoiluvoidetta, jonka olis tarkotus kai vähän tuuheuden tuntua tuoda..

Hiuksiin jätettävä hoitoaine mulla on Tigin catwalk sarjasta, se on kyllä hyvä tuote.

Rasberry

Itse käytän kampaajalta ostettavaa Goldwellin "Kerasilk - instant silk fluid"- hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Voi lisätä niin kosteisiin kuin kuivinkiin hiuksiin. Itse lisään yleensä suihkun jälkeen, koska voide parantaa hiusten käsiteltävyyttä aivan mielettömästi, ja sitten kuiviin hiuksiin saatan laittaa hieman päällihiuksiin sekä latvoihin. Tuoksuu hyvälle ja todellakin toimii, sekä on riittoisa! Suosittelen :)

JJEMMY

Mie käytän kampaamosta ostettua hiuksiin jätettävää hoitoainetta tavallisen lisäks. Tää on Goldwellin Brilliance fluid intense. Hyvää on :)

coquelicot

Sunsilkin ruskeiden hiusten sarjan hoitovoide on ollut ihan toimivaa ja kohtuullisesti käytettynä ei tee hiuksia likaisen oloisiksi vaan jotenkin ryhdikkäämmiksi. Pyyhekuiviin hiuksiin on vaan niin ärsyttävää alkaa levitellä mitään. :?

xaz

Mää oon joskus käyttäny.. mitähän se oli, ettei menis valehtelemaan.. no, jotenki muistelisin et se ois ollu jonnimmoista dovea. Niistä tuli just sellanen et näyttää ja tuntuu kauheen rasvaselle letille.

Mut nyt ihan vasta käytin sunsilkin tummanpunasessa törpössä olevaa, ja harmikseni en koskaan muistanu mennä tarkistaan asiaa, joten osaako joku kertoa kuvittelinko mää vai onko siinä aineessa jtn hilettä!? :shock:
No ei se minua haittaa vaikka oiski, oon silti ajatellu ostaa sitä itelleki (vieraissa kun sitä käytin) koska siitä ei tullu ollenkaan tota rasvaletti-fiilistä :D

Rasberry

... kai kaikki on myös tajunnut että hiuksiin jätettäviä voiteita ei kuulu levittää tyveen lainkaan? Ihmettelen vaan, että kuinka voi tulla rasvaletti-efektejä, jos voidetta on vaan n. 10cm tyvestä latvaan päin... :roll:

JJEMMY

Mie saan ainaki läträtä hoitoaineiden kanssa niin paljon kun tahdon eikä tuu rasvaletti efektiä juuri sen takia ettei hoitoaineita kuulu levittää tyveen saakka ;)

mystify

Mä kans mietin että mikä hiuksiin jätettävä voide, niitä kun löytyy kaikkea hoitoaineista muotoilutuotteisiin, mutta tarkoitettiinkin näemmä tosiaan jätettävää hoitoainetta :)

Itse kysymykseen; Käytän lähes aina. Sen lisäksi saatan käyttää vielä erikseen latvasuojaa (joka sisältää enemmän silikonia ym. eli ei ole niin hoitavaa kuin varsinaiset hoitoaineet mutta suojaa hiusta) tai jos tiedän että olen föönaamassa tai muotoilemassa hiuksia pesun jälkeen niin lämpösuojallista muotoiluvoidetta joka suojaa hiusta kuumalta vielä erikseen.

Lähes kaikki käyttämäni aineet on kampaamotuotteita, jätettävistä on tällä hetkellä Loreal Professionel absolut repair-sarjan jätettävä ja latvasuojana Bonacuren sealed ends. Suihkutettavista tukan virkistykseen löytyy ihan marketeista loistotuote, VO5 Miracle mist. Glissillä on pari tuotetta jotka meinaan kokeilumielessä hankkia, vielä vaan en ole saanut aikaiseksi ja odotan että entiset loppuu.

Veera

Mulla on nyt bedheadin hiuksiin jätettävää hoitsua ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ei mullakaan koskaan tulee rasvaset hiukset, kun en tunge sitä tyveen vaan ihan latvoihin ja kohtuudella.

Mun hiukset huutaisin hoosiannaa jos alkaisin harjata niitä ilman hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Tämä bedheadin hoitsu onkin nyt sellaista mikä selvittelee takut ja estää hiusten katkeilua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat