Mitä uusia kevät- /kesävaatteita meinaatte hankkia? - Muoti ja kauneus

Rixuliini

Mä olen ostanut jo melko lailla kaikkea mitä tarvisin, tosin kokojan on himo hankkia lisää... 8)
Mulla on nyt:
- monta erilista mekkoa joita voi pitää joko esim. farkkujen tai legginssien kanssa tai sitten ihan muuten vaan.
- muutama kiva toppi
- ballerinoja melkein joka lähtöön
- parit caprit
- muutama hame
- noin miljoona erilaista laukkua/kassia
- parit korkkarit
- korkeet ja matalat sandaalit
- paljon koruja

Vielä pitäisi ostaa
- uudet bikinit
- värikäs t-paita
- pari toppia
- uudet juoksulenkkarit
- uudet aurinkolasit
- ehkä farkut

Sivut

Kommentit (74)

liljankukka
jonna
Liljankukka:
Indiskassa (ainakin täällä Jyväskylässä) on valkoisia legginsejä. Samassa telineessä olevia muita värejä oli sekä pohje- että nilkkapituisina, joten varmaan valkoisiakin.

Voi vitsi, harmi kun täällä ei oo Indiskaa. :(

Kumma juttu kyllä etten oo mistään semmosia löytänyt, kun etukäteen ajattelin että niitähän löytyis vaikka mistä! Noo.. huomenna taas uus yritys.

k87

tilasin viis paitaa netistä ja tänään ostin ihanat punaiset sandaalit. pitää vaan kävellä niillä ensin jalat rakoille ennenkun ne ei hierrä :)

salsahameen ostin ja topin aiemmin keväällä. vielä pitäs löytää housuja. lähinnä capri/puuvillahousuja. ei oo farkut kivat kesähelteellä :)

Vahvero

Minäpäs olen jo kerennyt ostaa vaikka mitä kesää varten :lol: . Lähinnä piti ostaa uutuutta, koska ensiviikolla on reissuun lähtö eikä kaapista löytynyt kuin ankeita mustia vaatteita. Tämä oli ostoslista:

- punaiset sandaalit, H&M
- valkoiset korkkarit, Esprit
- mustat ballerinat, Indiska
- punavalkoraitainen "marianne" tunika, Esprit
- musta iltamekko, H&M
- siniset farkkucaprit, EDC
- valkoinen farkkuminari, EDC
- valkoiset farkut, EDC
- Keltainen kesämekko, Vero Moda
- Valkoinen kätsy kassi, Seppälä
- Tietysti legginssejä! Lindexiltä
- Bikinit, Lindex
- Aurinkolasit, Glitter

Vielä haluaisin pari halppiskorua minkä pilaantuminen ei haittaisi. Toisaalta loput voikin ostaa Kreikasta!
:lol: :lol:

-oAsis

olkaimettomia toppeja, minareita, ja sit hankin semmoset ihanat pinkit korkkikset<3 15 cm korot...on sit 175 cm :D

ja vöitä pitää, ja semmoset mökkiläpykkäätt....ja meikkipussi pitää pistää uusiks...saan rahaa nyt kesäl vaik en kyl vitus mee kesätöihi :lol:

mä juhlin ja juhlin ja ehkä vielä sen päälle juhlin 8)

jonna

Liljankukka:
Indiskassa (ainakin täällä Jyväskylässä) on valkoisia legginsejä. Samassa telineessä olevia muita värejä oli sekä pohje- että nilkkapituisina, joten varmaan valkoisiakin.

Svenna

jotain toppeja..niskalenkki ym. Kunhan ne on väriltään vaaleita/kirkkaita tai että kivempi olla ku on ruskettunut...
Bikinit, laukku..hmm..

Daniina

Onko siis jotain erityistä, mitä ehdottomasti aiotte ostaa?

Itse ostan ainakin jotkut suloiset ballerinat! Ja kauniin kesämekon..

Ostin juuri uuden kevättakin ja kivannäköiset housut :P

Miffy

* jonkunnäköinen takki
* Clarksin nahkaiset kengät, semmoset lapsekkaat; niissä on pyöree kärki ja solki tossa päällä, äh vaikea selittää :roll:
* jonkunnäköiset tossut, ei toivottavasti ihan perus converse-kamaa
* trikoopaitoja, joihin aattelin painaa ite kuvioita ja muutenkin tuunailla

Ainakin nää :)

*Sandy*

Tää lista aivan varmasti paisuu ja paisuu ja loppujen lopuks ostan kaikkee muuta kuin mitä täs listas lukee..

-farkkucaprit olis kivat
-punainen kaulahuvi (siis ihan kevyt sellanen)
-joku kesäinen mekko
-nätit saappaat
-biletyspaitoja olis kiva löytää, niistä on nyt ollut puutetta

Norma Jean

-läjä erilaisia t-paitoja printeillä ja ilman, eri kaula-aukoilla ja niin bile-kuin arkikäyttöön

-jonkun rennon muhkean hamosen, joka päällä on hyvä kirmailla

-kesätepsukat ja flip flopit (varmaan sellaset Hawanakset) ja tosiaan, tennarit myös!

-pari rentoa mekkoa, oon nyt innostunu niistä

-biksut

-itseni tuntien tuun hamstraamaan kaikennäköstä asustetta; huiveja, korviksia, käsirenkaita jne.

antagonismi

kenkiä(ballerinat, tennarit, avokkaat, parit high-heelit), laukkuja(pieni baarilaukku ja iso "muutenvaanlaukku"), kesäisiä toppeja miljoona tsipaletta, pari biletoppia, mekon tai kaksi, pari hametta(ei minejä) ja bikinit.

Niin ja huiveja+koruja, mut niitä on ennestäänkin liikaa. Ne vaan on ihania.

aesthesis

kaikenlaisia ajatuksia on ollut mielessä ja muutama hankintakin on jo tehty:
olen jo pitkään haaveillut uusien maastohousujen ostamisesta ja viimeviikolla kävinkin kauppoja kiertelemässä. löytyi sitten miestenosastolta komeat seksikkäästi kuluneet pökät, joissa on reisitaskua ja vaikka millaista solkea. saa myös kiristettyä ja nostettua lahkeita, mikä on kätevää etenkin kesäaikaan.
itse en pahemmin naistenosastoilta löydä vaatteita, siellä kun törmää pääasiassa s-kokoisiin vaaleanpunaisiin pikkutoppeihin ja röyhelöisiin minihameisiin, enkä todellakaan tunne oloani kotoisaksi sellaisissa hepenissä. sentään on nämä miespuolisten nurkkaukset, kirpputorit, kaikenlaiset ug-putiikit ja tietysti omat kädet. :wink:

Miffy

* trikoopaitoja, joihin aattelin painaa ite kuvioita ja muutenkin tuunailla

samanlainen ajatus on pyörinyt omassakin päässäni. jotain halpoja yksinkertaisia paitoja jostain ja vähän omaa mielikuvitusta peliin.

toinen hankinta, minkä olen melko vasta tehnyt, on lyhythihainen edestänapitettava musta/valkopalloinen satiinipaita. tykkään kamalasti kun hihat ovat myös hieman puhvimaiset.
sitten olen myös ajatellut hankkia uudet kengät, luultavasti jotain doc martens -tyylistä. toisaalta myös kiinnostaisi kovasti ostaatäräyttää jotkut http://www.rivithead.com/product_info.php/products_id/247 törkeän kalliit mustat fetissibuutsit. eivät nuo vielä pahimmasta päästä hinnassa ole, mutta ihan tarpeeksi minulle kun en erityisemmin tuhlausta harrasta. että saapa nähdä saako tässä säästettyä tarpeeksi. [-o<

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat