Vanhoille hajuvesi(pulloille) uusiokäyttöä! - Muoti ja kauneus

Suolavesi

Elikkä mulla jotain vanhoja tuoksuja, ei siis pilalla ole vielä, muttei enää vaan ole ajassa mukana ne.

Miten käyttäisitte ne loput niistä?

Mietin itse tällasta normaalia vessanraikastinkäyttöä, mutta sain myös sellasen idean että jos säästäisin ne, ja joskus muutettuani omaan kämppään, tekisin itselleni hajuvesibaarin :D Ajatus on aika keskeneränen mut voishan sen jopa kehittää eteenpäin. Paitsi että siinä vaiheessa taitaa olla ne itse hajuvedet jo pilalla. :)

Elikkä tällanen pienimuotoinen aivoriihi jos vaan kiinnostaa ;)

Kommentit (4)

Lizzie

Pidä kavereidesi kanssa "menneiden hajuvesien bileet", jonne tuotte omia keskeneräisiä ja käytöstä poistuneita, ja vaihtelette :lol: (en oo ikinä siis kokeillu)

Mä oon antanu pari kertaa hajuvesiä pois, siis niin että oon käyttäny tyyliin puolet ja joskus vähemmänkin, mutta en enää käytä. Ne on tapahtunu tyylii niin että "ihana, mikset sä käytä tätä?" "ota se, en siedä sitä enää". :)

Lizzie

Joo, pitäs säilyttää aina pimeessä ja viileessä. :? Jos ovat huoneessa ihan jossain pöydällä niin varmasti haju muuttuu vuodenkin jälkeen jo.

Suolavesi

Hajuvesibaarilla meinaan semmosta jotain söpöä hyllyä mistä voi valita mieleisensä hajuveden. Toisaalta se ois luultavasti just joku lasikaappi luulen? Eli ei ne hajuvedet siitä tykkäis :) Mut se ois ihana :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat