Kampaamotarinoita - Muoti ja kauneus

Rahel

Mitä hassua tai ihmeellistä muistat kampaamoreissulta? Heittikö kampaaja hauskan kommentin? Oliko hiusten lopputulos järkytys vai ihana yllätys?

Ite tulin just äsken kampaajalta. Oon aikaisemminkin käynyt samassa paikassa ja lopputulos on aina yllättänyt positiivisesti. Tällä kertaa kampaaja ehdotti, että leikattaisiin mun pitkät ja luonnonkiharat hiukset niin, että päällä olisi voimakasta kerrostusta. Olin hiukka skeptinen ja mielessä oli kauhukuvia sellaisista kasari-kiharapehkoista, mutta tästä tuli oikeesti ihan mielettömän hyvännäköinen. :D Tää malli muistuttaa aika paljon Saimi Nousiaisen tyyliä, tosin pidempänä. Funteerasin just, et vois vaiks tässä lähiaikoina värjätäkin tän tukan. En kylläkään mitään shokkipunaista ajatellut, mutta punaista kuitenkin.

Eli aika lähellä tuommoista oli lopputulos:
[img]http://www.mallitweb.com/image/saimi1.jpg[/img]

Kommentit (8)

PinkPanther

Kyllä tää liittyy kampaamoreissuun:

Käydessäni keväällä 2005 kampajalla, totesin leikkauksen jälkeen että tukasta tuli aivan liian lyhyt (olkapäille asti juuri ja juuri..) No, siitähän se kasvaa, ajattelin, ja menin nypityttämään kulmia. Kulmat nypityään kampaaja ehdotti kulmien ja ripsien värjäystä. okei, jee, ei tarvii meikkailla ripsiä. Värjäys kirveli silmiä, mutta kestin sen kuin nainen. Lopputulos oli kamala. Kulmat olivat aivan liian tummat, näytin drag-queenilta! Ja silmiä kutitti. No, lähdin sitten itkua nieleskellen maksettuani pois, ja kävelin katua alaspäin. Yhtäkkiä sain niskaani lämmintä vettä. silmiin meni saippuaa ja katsoin ylös, niin sieltä tuli lisää vettä. Joku täti pesi ikkunoita ja olipa sitten heittänyt fairyvedet suoraan niskaani kadulle kerrostalon ylimmästä kerroksesta :(
Saippuaa silmissä menin autolle, edelleen itkua nieleskellen ja ärräpäitä päästellen. Saippuaa silmissä nöin jotain valkoista ikkunassa, ja kas kummaa, parkkipaikka oli muuttunut maksulliseksi edellisenä päivänä, eikä pelkkä parkkikiekko enää riittänyt.. Tuossa vaiheessa repesin jo hysteeriseen itkuun ja lähdin kaahaamaan autolla kotiin, kyttäillen matkan varrella kaduille, olisiko parkkipirkkoa siellä näkynyt. Oli ihan kamala kampaamoreissu :(

ynnej

Mä kävin viime syksynä jossain kampaamokoulussa kampaajalla, koska siellä oli niin halpaa. Yleensä mun hiusten leikkaaminen kestää n. 45 minsaa, mut tää täti jakso leikkaa 2,5 tuntii! Sit aina välillä se opettaja tuli neuvomaan ja korjailemaan. Vaikka tulikin hienot ja oli halpa niin en kyl enää menis! Kesti sen verran kauan...

Abigail

Ihmeellistä minun jokaikisessä kampaamokäynnissä on se, että vaikka kuinka menen sinne sillä asenteella, että nyt jotain räväkkää, hurjaa, seksikästä, fantsua juttua mun tukkaan, niin kuitenkin tulen joka kerta kampaamosta ulos se sama vanha (mutta hitusen lyhyempi) ruskea letti päässäni kuin aina ennenkin.

*Sandy*

Pinkkis, voi mikä tarina! Ainaki jäin ikuisesti muistoihin se kampaamoreissu!

--

Mun on pakko kertoo äidin pari kampaamoreissua. Yks oli sellanen et parturi sitten harjasi äitin pitkiä hiuksia ja stten yhtäkkiä repäisikin äitin korvakorun irti niin että veri vain lensi! Ei oo äiti sen jälkeen korvakoruja käyttäny..

Toinen äitin reissu oli kans kamala. Se meni ottamaan raitoja ja sille laitettiin ihan normisti se raidoitusaine jne. Sitten odoteltiin se tietty aika ja kun sitä piti lähtee pesemään pois, niin eihän se lähtenytkään! Se oli jotenki palanut kiinni äidin hiuksiin. Parturi yritti sit selvitellä sitä auki, mut se oli ihan hullun vaikeeta. Sit se ehdotti et leikkais äidin pitkät hiukset sentin pituisiksi kun niitä ei oikein olisi muuten saanut auki. Äiti ei suostunut siihen vaan vaati että ne hiuksethan harjataan auki. Siinä Oli sitten kulunut neljä tuntia. Äiti oli itku kurkussa sitten lähtenut parturista kun oli päänahka niin kipeä ja tukka huonossa kunnossa.

Mä en tajua miten äiti uskaltaa enää nykyään käydä parturissa :shock:

bananab

Joskus kävin parturissa "tasaamassa" hiuksiani kun kasvatin niitä. Sanoin kampaajalle että yritän kasvattaa ja ettei ottaisi kamalasti, mutta niin se vaan tukka lyheni puolella :? Se oli kyllä hyvän näkönen kun lähdin parturista, mutta kotona en sitten osannut sitä mallia laittaa. Onneks se malli kasvo nopeesti pois!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat