Mistä ostat alusvaatteesi? - Muoti ja kauneus

Seitti

Mä ostan kanssa suurimman osan alusvaatteistani h&m:ltä. Hinta/laatu suhde on niissä mulle sopiva ja useimmiten siellä on paljon mistä valita :) Erityisesti olen tykästynyt yhteen push-up mallistoon, ne istuu päälle tosi hyvin! ( itseasiassa kaapista löytyy tällä hetkellä neljät eri väriset :)) Ainoa huono puoli näissä vain on että ne joutuu pestä käsin, sillä materiaali on päältä pitsiä.

Noudatatteko näitä ohjeita yleensä, vai sujautatteko koneeseen vaikka olisi kyseinen merkintä? Joskus on kyllä tehnyt nimittäin mieli kokeilla, kun ei se käsinpesu ole aina niin hauskaa :oops:

Sivut

Kommentit (155)

TuoTyttö

Ennen ostin lindeksistä ja h&m: stä. En yleensä löytäny mitään mitkä olis istunu oikeen kunnolla.

Yks kerta sit päätin et nyt haen kunnon liivit maksoi mitä maksoi ja menin changen liikkeeseen. Siellä täti neuvoi mulle oikean koon (tätä kokoa en ole löytänyt mistään lindeksistä tai vastaavasta), eikä hintakaan ollut lopulta paha 60e liivit ja housut josta housut oli jotain 25e (siis ihan sika hintaiset stringeiksi!!)

Nyt olen ostanut pelkästään sieltä eli change: sta ostan.

Ja maku on aika kirjava näiden suhteen.

olematon

vähän mistä sattuu.. yleensä suht halpoja ostene, H&M, yms liivejä löytyy... ihan sittaristakin oon ostellu. Hmm, mulla ei kyllä oo alkanu narisemaan mitkään liivit, ku joku tossa mainitsi siitä... :D

bananab

Minäkin ostelen yleensä tuolta seppälästä, lindeksistä tai sitten hooämmästä.

Alusvaatteet on mulle oikeen pakkomielle, ostelen niitä koko ajan lisää ja lisää ja kaikenlaisia löytyykin. Nyt uusi suosikkiliivini on sloggimerkkiä jonka ostin ihan tavaratalosta ja ne on ehket parhaat jotka mulla on ikinä ollu, tosi ihanat päällä mutta mitkään erityisen hienon näköset ne ei ole.

Nepe

Hmm. Mä ostan yleensä Triumphin tai Sloggin alusvaatteita. Joitain liivejä on Lindexiltä. H&M yms. on mun mielestä huonolaatuisia, tai mulla ne vaan kulahtaa heti. Ja mun koko (70d) on niin outo, että sitä löytyy harvoin. Muutoin alusvaateliikkeestä ostan liivini. Urheilurintsikat tietty urheiluliikkeestä.

Dancing

Seppälä ja H&M pääosin. Eipä oikein oo varaa kalliimpiin. Oon kyllä ihan tyytyväinen näihin ollut, nättejä löytyy paljon. Rintsikat vaan alkaa tosi usein melko piankin "narisemaan" :lol: Mistähän tuo johtuu? Ehkä pitäisi vaan jaksaa aina pestä ne käsin...Huvittaa joskus kun liikkuu niin kauhea narina..mies aina jaksaa huomautella.

Lukretia

Itse ostan ihan vaan H&M:ltä. Opiskelijahintaisia ja perusnättejä. Joskus olisi kiva ostaa jotkut tosi kauniit ja laadukkaat, mutta ei ole kyllä ihan sataa euroa rahaa panostaa yksiin alusvaatteisiin.

Mutta siis, ostatko omasi H&M-, Lindex-, KappAhl- yms. liikkeistä, alusvaateliikkeistä, erotiikkaliikkeistä? Minkälaisista alusvaatteista pidät?

mamelukki
Lukretia
Mä pesen kaikki koneessa. :D Eipä näytä olevan haittaa.

[color=darkred]apua! olen pessyt (tai äiti ne ennen pesi) monta vuotta rintaliivejä pesukoneessa, kaarituet tuppasi irtoilemaan.. :cry:
nyt virheistä oppineena pesen aina käsin.[/color]

dyingbride

periaatteen takia en yleensä osta mitään vaatetta henkka maukasta, seppälästä ym. liikkeestä. viime aikoina oon itseasiassa löytänyt UUSIA merkkirintsikoita kirpparilta, ihan pilkka hintaan. joskus alusvaatteita ostan korkeintaan anttilasta tai muusta tavaratalosta. mut nyt on kyllä kaapit niin pullollaan alusvaatteita, että taidan jättää sen puolen shoppailun hetkeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat