Koruja netistä *BlingBling* - Muoti ja kauneus

taizu

Olen tykästynyt kaikkiin koruihin! Tulee miltei joka shoppailureissulta ostettua jotakin korukrääsää, yleensä korvarenkaita.

Nyt ajattelin kuitenkin panostaa vähän kalliimpaan ja uniikkiseen, kun löysin puolituttuni korukauppasivut:

http://www.netikka.net/liikuntarinki/info.htm Paulan Korukauppa

Tässä lottovoittoa odotellessa vain kuolaan noillekin koruille.

Kohta menen käymään taas krääsäkoruja ostelemassa ;)

[size=9][color=red]EDIT: korjasin otsikkoa.. -sunlion-[/color][/size]

Kommentit (10)

taizu

Mä muuten unohdin katsoa, onko joku koruketju jo olemassa.. :oops:

Mä tilaan kesäksi jonkun aivan uniikin korusarjan. Silloin on toivottavasti varaa maksaa isommasta satsista.

Kannattaa tilata. Niitä ei ole kuin yks kipale per kuva. Uniikkituotteita. <3

SunLion

muutamat oli tosi kauniita...ja noihan oli ihan puoli-ilmasiakin! kiitoksia vinkistä!

korut on ihania...iskin silmäni tuohon tummanturkoosiin helmikaulakoruun...mulla on nimittäin samanvärisistä helmistä rannekoru. Oon haksahtanu värjättyihin makeanvedenhelmiin..mulla on vaaleanvihree, tummanvihree, vaaleansininen, turkoosi, vaaleanpunainen, sekavärinen, ruskea, luonnonvalkoinen, valkoinen....aina pitää ostaa kun löytyy uusi väri :D

Sinsemilla

oi, tuolla olis ihan miun korviksiin sopiva rannekoru...

onko noista vaan myytävänä nuo mitkä on ON-SALE osiossa? harmi, niitä no niin vähän ja tuolla galleriassa oli niin paljon kaikkia hienompia vielä... :)

*Sandy*

Mä tykkään kans hirveesti kaikista erilaisista koruista!
Niillä on kiva vähän muokata vaatetusta ja niillä saa jonku tavallisenki paidan tuntumaan hienommalta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat