Hyvä jalkarasva! - Muoti ja kauneus

Ässä

Dermosilin Extra-voide :D

Kommentit (15)

lily

Kesä ja sandaalikausi lähestyy hyvää vauhtia ja pitäisi jo ajoissa aloittaa jalkojen kunnostus sitä varten. Vinkkejä hyvistä jalkarasvoista otetaan vastaan, sillä kantapäät ovat ihan koppuralla :(

catrine

Mä käytän superkuiviin kantapäihini Erisanin käsivoidetta. Kosteuttaa ja pehmentää ihanasti, eikä tarttee olla niin montaa eri purnukkaakaan kun käytän samaa myös käsille.

mystify

Mä olen löytänyt kivan uuden tuttavuuden jostain halpisrasvasta mikä on nimeltään Emännän jalkavoide tms. On suht paksua, imeytyy hyvin ja auttaa turvotukseen kun siinä on viilentävä ominaisuus. On niitä varmasti parempiakin mutta kyllä tuo asiansa ajaa ja hinta-laatusuhde on erinomainen.

JJEMMY

Miun olis tarkotus ostaa jalkarasva ja köyhänä opiskelijana taidankin kokeilla mystifyn vinkkiä :) Mistä sie oot ostanu tota? Saako marketeista?

catrine

Mua ärsyttää kun melkeen kaikki jalkarasva on hajustettuja, ja itse en tykkää hajusteista enkä varsinkaan jaloissa... Musta on kummallista jos varpaat tuoksuu sitruunalle tai mintulle :D

Celestia
SunLion
oisko sen nimi boreas tai joku sinne päin. Turkoosi, pyöreä purkki.

Tää on hyvää. Otin pari näytepussia risteilyllä yhdestä kaupasta ja kokeiltuani tykkäsin kyllä :) Täytynee joskus ostaa ihan koko purkkikin, sen verran hyvää rasvaa oli. Virkistää lisäksi mukavasti väsyneitä jalkoja.

Pennsylvania

Mulla on välillä ollut vähän ongelmalliset jalat, ja sitten toisaalta taas tosi vähän energiaa olla joka päivä raspaamassa ja rasvaamassa ja liottamassa ja pehmittämässä. Joku miljoona rasvaa testattu, mutta ainoa, joka oikeasti on tehokas, ja oikeasti pehmittää kovat kantapäät, on ACOn valkopunapurkkinen special care - tehovoide kuiville jaloille. Tekee minkä lupaa, eli pehmittää kovettumat ja halkeamat kantapäissä, mihin mikään muu rasva ei ole oikeasti pystynyt. Apteekkituote, en muista hintaa, ei mikään halvin mahdollinen varmasti, mutta toisaalta, köyhän ei kannata ostaa halpaa.

celia

Schollin jalkarasvat on loistavia. Joku Smoothing Foot Lotion tms. ja Protecting Balm (on rasvaisempaa ja itse käytän ainakin täsmähoitona erityisen kuiviin kohtiin/kovettumiin). Hintaa n. 5,50e/kpl.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat