banaanivarjotus? - Muoti ja kauneus

Maikki85

mikä tämmönen on ja miten se tehän?

Kommentit (6)

antagonismi

Banaanivarjostus? Siis se luomiväri"temppu"? :D
Juuh, mä tein joskus sillai.. En kyl osaa selittää miten se tehään.. Kuiteski, tummemmalla värillä banaanin muotoinen varjostus sen vaaleamman luomivärin(joka liikkuvalla luomella) yläpuolelle :) Toivottavasti joku muu selittää vähä paremmin :lol:

Maruchka

Luomivakoon tummemmalla luomivärillä varjostus.
Häivytät sen ulkonurkkiin hyvin.

Se ei saa kuitenkaan olla liian tumma muuhun luomiväriin verrattuna, muuten näyttää suttuselta.

Mymmeli80

^ Mielestäni varjostusväri saa olla tummempi muihin sävyihin verrattuna, kunhan muistaa häivyttää hyvin. Tähän paras työkalu on häivytyssivellin. Minä käytän esim. 3 värin palettia niin, että laitan vaaleinta sävyä silmien sisänurkasta keskiosaan asti (liikkuvalle luomelle), toiseksi vaaleinta sävyä silmän ulkonurkkaan. Tummimmalla sävyllä hahmottelen banskun muotoisen varjostuksen silmän ulkonurkasta silmän keskiosaan. Varjostus tehdään ohuella aplikaattorilla luomivakoon, niin ettei se näy kun pidät silmiä auki. Tästä lähden häivyttämään banskua ylöspäin kulmaluuta kohti. Häivytän myös kaksi vaaleinta sävyä, niin että kaikki sävyt "sulautuvat" yhteen. Toivottavasti tästä sekavasta selostuksesta oli jotain apua :)

Deni

mä en ymmärtänyt tätä varjostusta ollenkaan :? :D mutta, kertoisiko joku mulle kuinka tehdä joku hieno ja tumma silmämeikki joka pysyy? ja minkälaista ja väristä luomiväriä ostaisin tähän tarkoitukseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat