Trendiks + muut tollaset :D - Muoti ja kauneus

örmelö

Mulla ainakin tällänen epänormaali kroppa: housut 38 ja paidat kokoa 36... niin ei pylly näytä niin leveältä, kun on vähän kulutetut housut (mutta ei kuitenkaan liikaa kulunutta) tai sitten olen vain niin pissis, etten halua käyttää denim-sinisiä normi-farkkuja :D

Sivut

Kommentit (54)

k87

aika kauheita vaatteita! tai siis ei mun tyyliä. tosiaan semmosta bb-sari-tyyliä. ei mun ylikurvikkaalla vartaolla noihin pukeuduta.

[size=9](tulee mieleen semmonen 15vee pissis teinidexin etupenkillä rööki huulessa)[/size]

Seitti

Farkut näytti olevan kivan mallisia, mutta noi kulutukset ja kuviot meni suurimmassa osassa "vähä" yli. Topeissa oli aika monta hienoakin, mutta mielestäni hinnat oli silti aika korkeita siihen nähden mitä se laatu luultavastikin on, vielä kun siihen lisää ne käsittely ja postikulut.. Miksei ne perusta oikein liikettä johonkin paikkakunnalle, mua ei tuo postimyynnin kautta tilaaminen oikein innosta. Jos pääsis näkemään oikein paikanpäälle, niin voisihan sitä tarttua aika paljon vaatetta mukaankin :)

Dancing

Fanni sulla ei ainakaan listassa ollu sitä beautiful-fashionia, siellä on mun mielestä tosi laaja ja hyvä valikoima että tsekkaa sekin, jos et oo vielä tsekannu. Toimituskin on tosi nopea ja ollu kaikki ihan ok kun olen tilaillu.

Mä tykkään kyllä ton tyylisistä vaatteista (no en nyt kaikista, en esim. mitään used-paitoja välttämättä päälleni laittais) mutta siis monet on ihan nättejä ja seksikkäitä. Lisäks kun yhdistelee ne järkevästi eikä naamassa oo kiloa pakkelia niin en mä kyllä itteäni mitenkään pissikseksi koe noissa :) En tosin muutenkaan edusta mitään trendibeibe- tyyliä vaan mun pukeutumisessa on ripaus metallihenkisyyttä. Tuolta esim joku kiva paita tuo jotain sellasta "jujua" mun pukeutumiseen. Tiedättehän, ettei oo aina ne samat tylsät tavisfarkut ja tavis t-paita joita usein näkee ja joihin olen ite jo niin kyllästyny. (Ja siis onhan niillekin toki joskus tilanteensa, eikä aina jaksa laittautua)

miss.

Aika hirveitä vaatteita.. tollasiahan löytää Fiorellasta.

Ja tosi kiva toi tyyli, et rintsikoitten olkaimet tai reunat näkyy.. huhhuh :shock:.

marieh

Fanni, sinä siis palautit tilaamasi paidan takaisin? Hoituiko ihan hyvin homma, rahat tuli tilille yms? Muistatko yhtään kuinka paljon ylimääräistä, eli esim postituskuluja jouduit maksamaan, kun palautit tuotteen?
Olen itsekin ajatellut tilata tuolta jotakin, mutta jos ei ole sopivia niin palautukseenhan ne menee. Eli haluisin siis tietää hieman etukäteen, jos joudun palauttelemaan.

Miss Blood

Katoin noita Trend One vaatteita ja ite kyllä tykkäsin monista niitä topeista mitä siellä oli sekä myös joistakin farkuista. Hinnat oli kyllä aika suolaisia, joten tilaaminen jää kyllä haaveeksi. Mutta huomasin, että esim. juuri Fiorella myy saman tyyppisiä toppeja ja siellä olen usein ihaillut niitä, mutta myös siellä tulee hinnat vastaa joten usein jää ostamatta :?

Fanni

^Kiitti tosi paljon! Ja komppaan tota mielipidettä kanssa! Toki siellä on myös niitä vaatteita jotka on niin epäkäytönnöllisiä ettei niitä vois edes pitää, esim joku napaan ulottuva toppatakki? :shock: Mutta just jotkut hienot mekot/hameet, osa farkuista ja topeista on tosi nättejä!

Svenna

Jotkut vaatteet ihan ok, mutta useat on aika ylilyötyjä. Farkut näytti ihan kivoilta, ne "normaalit" ettei mitään turhia rimpuloita..mutta en sitten tiedä uskaltaako tilata.. itsellä kuitenkin kko 32 yleensä. 34 on usein löysät..(farkuissa ainakin) että en tiiä uskaltaako tilata, meneekö liian pieneksi. :roll:

saint
Fanni
[size=18]Oliskohan muita tämmösiä samankaltasia liikkeitä mistä voi tilata netin kautta?[/size] Mä oon kolunnu jo

(Trendiks)
Top Trends
Hot fashion
Trend One
Funky Junk

kolua vielä ChicWear

el.

Nois nettikaupoissa on hienoja vaatteita, trendiksiltä ja trend-onelta oon tilannut vaatteita. Oon pitänyt noit vaatteita ihan arkipäivänäkin, kun mul ei oo erikseen arki ja biletys vaatteita.

Fanni

[size=18]Oliskohan muita tämmösiä samankaltasia liikkeitä mistä voi tilata netin kautta?[/size] Mä oon kolunnu jo

(Trendiks)
Top Trends
Hot fashion
Trend One
Funky Junk

Fanni

Muuttelin vähän otsikkoa, ja päivitin tätä aloitusviestiä...

Eli mitä mieltä ootte näistä "nuorten vaateketjuista", eli esim. Trendiks ja Funky Junk?

Mä oon nyt pari kertaa tilannu Trendiksiltä, mutta jouduin viimeks lähettää takaisin. :? Oli vähän liian iso koko ja ehkä kans vähän heräteostos. Mutta muuten tykkään kyllä, on tuolla mun mielestä kivojaki vaatteita, jotku taas sitte on et :shock: :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat