meikki pysymään kokopäivän - Muoti ja kauneus

Essie

argh, kyllä ärsyttää kun aamulla on laittanut meikit hyvin. (meikkivoide+ muu meikki, puuteria en käytä) sitten kun tulet kotiin kello 3, on kaikki meikit rumasti rupsahtaneet, ripset klöntissä kajaalit sekasin ja naama AIVAN PUNAINEN! onko mitään konstia miten saada meikki pysymään päivän, ilman että vessassa pitäisi rampata kokoajan korjaamassa, ja meikkivoidetta ei minun naamaan pysty toistakertaa päivässä lisätä, sillon naama on niin luonnoton. vaikuttaako puuteri jollakin tavalla meikin pysymiseen sitten

kiitos kosmotytöt vastauksista! :)

Kommentit (2)

Rahel

Puuteri kiinnittää meikkivoiteen ja pitää meikin parempana. Mulla on tuota samaa ongelmaa. Meikki näyttää hyvältä jonkun aikaa, mutta alkaa sitten jotenkin hävitä kasvoilta eikä sitä voi koko aikaa olla lisäilemässäkin. Kysyin kosmetologilta kerran tuosta ja sen kommentti oli, että tämä johtuu ohuesta ja herkästä ihosta eikä sille voi juuri mitään tehdä. Sain avun siitä Lumenen Red Neutralizerista, jota levitin ohuesti t-alueelle ennen meikkivoidetta, mutta sen valmistus on lopetettu. Pitää ettiä joku korvaava tuote.

pikku-kata

Tai kokeile sitten näitä meikin pohjustusvoiteita, kyllä kai ne auttaa jotenkin... Itellä ollu samaa hommaa aikasemmin, et lähinnä vaan kajal ja meikkivoiteet hävis vähäsen (vaikka puuteria oli), mut nyt se on sit loppunu... Tiiä mitä oon sitte erilailla tehny :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat