Kimalle rollerit/hiuslakat/tekoripset? - Muoti ja kauneus

Essie

hmmp, en löydä mistään kimalle rollereita, siis sellasia jota käytetään silmiin/luomiin. tarvitsisin vanhojentansseihin kimalle rollerin. Minusta joskus Rimmelillä on ollut kyseistä tuotetta? mutta eipä ole enään näkynyt. osasiko joku sanoa, millä meikkimerkillä olisi tälläisiä? Sitten toinen, kimalle hiuslakka, sitäkin tarvitsisin vanhojen tansseihin, mistäköhän sitä löytyisi? En ole vielä marketeista katsonut, ajattelin alustavasti kysästä täältä! :D

Sitten vielä tekoripsistä. onko jollakin kokemuksia? pysyvätkö ne hyvin? ovatko ne helppo laittaa? näyttävätkö ne hirveän tekaistuilta ja voiko niiden pituuksia itse leikellä? Kiitos vastauksista!! :)

Kommentit (12)

Lizzie

Kimalteista en tiedä, mutta tekoripsistä on jonkin verran kokemusta.

Tein joskus pari vuotta sitten bilettäessä sitä, että ostin jostain Seppälästä jotkut halpis tekoripset, ja sitten lyhensin niitä vähän ja leikkasin esim kahden ripsen tupsuja pari per silmä, eli meikkasin normaalit silmämeikit ripsiväreineen jne, mutta lopuksi lisäsin pari irtoripseä esim kulmiin ja keskelle. Niitä ei varsinaisesti huomannut livenä, mutta kuvissa huomaa että on hyvännäköiset ripset.

Eli ei kaikkia kerralla vaan yksitellen, jos haluaa luonnollisesti korostaa.

Essie
Lizzie
Kimalteista en tiedä, mutta tekoripsistä on jonkin verran kokemusta.

Tein joskus pari vuotta sitten bilettäessä sitä, että ostin jostain Seppälästä jotkut halpis tekoripset, ja sitten lyhensin niitä vähän ja leikkasin esim kahden ripsen tupsuja pari per silmä, eli meikkasin normaalit silmämeikit ripsiväreineen jne, mutta lopuksi lisäsin pari irtoripseä esim kulmiin ja keskelle. Niitä ei varsinaisesti huomannut livenä, mutta kuvissa huomaa että on hyvännäköiset ripset.

Eli ei kaikkia kerralla vaan yksitellen, jos haluaa luonnollisesti korostaa.

selvä, kiitoksia! :)

kolmiolääke

oon itsekin käyttänyt jo pitkän aikaa Rimmelin Metallic Stars -kimalleluomiväriä, jossa on sellanen rolleri. Mutta en ole enää huomannut niitä missään kaupoissa :shock: ..ehkä valmistus on sitten lopetettu, harmi jos näin on - ei löydy oikein vastaavaa tuotetta mistään.. :?

Essie
kolmiolääke
oon itsekin käyttänyt jo pitkän aikaa Rimmelin Metallic Stars -kimalleluomiväriä, jossa on sellanen rolleri. Mutta en ole enää huomannut niitä missään kaupoissa :shock: ..ehkä valmistus on sitten lopetettu, harmi jos näin on - ei löydy oikein vastaavaa tuotetta mistään.. :?

joo juuri tuo Rimmelin Metallic stars-kimalleväriä! ei mistään löydy! kaverilla on tälläinen ja siitä sainkin idean, hän tosin osti sen 2 vuotta sitten. voi perskele jos sen valmistus on lopetettu? mutta olisikohan sille jtn vastaavaa?

kolmiolääke

en tuota vastaavaa ole ainakaan vielä löytänyt.. vanhaa vielä jonkin verran jäljellä :)

mutta tuota kimallelakkaa on ainakin seppälässä, ei varmaankaan kaikissa, mutta tampereella olen löytänyt ainakin parista seppälästä

Essie
kolmiolääke
en tuota vastaavaa ole ainakaan vielä löytänyt.. vanhaa vielä jonkin verran jäljellä :)

mutta tuota kimallelakkaa on ainakin seppälässä, ei varmaankaan kaikissa, mutta tampereella olen löytänyt ainakin parista seppälästä

mutta voiko seppälän tuotteisin luottaa, että ne pysyisivät? :| en ole oikeen luottavainen seppälän meikkejä kohtaan :D

kolmiolääke

no itsellä ainakin on tuo kimalle pysynyt hiuksissa. lisäksi tietysti myös tavallista lakkaa jos/kun kunnon kiinnityksen haluaa :)

bananab

Jos haluaa kimalletta, ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa grimasin liikkeessä tai sitten sellainen paikka kuin peruukkiliike kuokkanen. Molemmat sijaitsevat helsingissä, sieltä löytyy myösin tekoripset ja sellaista liimaa, etteivät tekoripsesi ala repsottaa. Siellä on myös aivan ihania erikoistekoripsiä, esim. strasseilla. Tosi ihania, olen joskus bilettämässä sellaisia käyttänyt ja pysy hyvin!
Seppälän ripset toki ovat ihan päteviä myös, mutta liima niissä on surkeaa, eli siis sitä ainakin kannattaa käydä tosta kuokkasen liikkeestä ostaa. Grimasilla on nettisivutkin, www.grimas.fi

Kimallehiuslakkoja puolestaan myy (ainakin niin luulen) esim. hairstore
www.hairstore.fi

ynnej

Mä ostin vähän ennen jouluu Hennesiltä sellasta tavallista kimalletta, siis ei lakkaa, tulee vaan ne kimalteet. Sitä oli hopeena ja kultaisena ja makso vaan pari euroo :)

taizu

Keskisellä oli kimallerollereita eurolla, josta yhden ostin siskolle lahjaksi.

En muista merkkiä muuten.. enkä mene vannomaan, että onko niitä enää siellä. (olinpa iso apu ;) )

riikkish

Vinkkejä tekoripsien kiinnitykseen? en oo ikinä pistäny ripsiä ja nyt pitäs penkkareihin saada mega isot ripset silmiin eikä ne meinaa oikeen pysyä :S tiijä sit onko vika liimassa vai taidosta.

bananab
riikkish
Vinkkejä tekoripsien kiinnitykseen? en oo ikinä pistäny ripsiä ja nyt pitäs penkkareihin saada mega isot ripset silmiin eikä ne meinaa oikeen pysyä :S tiijä sit onko vika liimassa vai taidosta.

Käy ostaa oikein jytyä liimaa, edellä jo mainitsinkin että mistä sellasta saa. Ja se todellakin on hyvä investointi kun ei ala ripset repsottaa, varsinkin kun ripset on isot.

Ja kiinnitys tapahtuu siten että laitat ne mahdollisimman lähelle omaa ripsirajaa, ei kuitenkaan kiinni. Ripsiä kannattaa leikata omaan silmän malliin sopivaksi ennen kuin niitä alkaa kiinnittiää. Muuta siinä ei tarvita kuin tarkkuutta että osuvat oikeaan kohtaan. Aloita laittaminen sisänurkasta, ja "etene" varovasti ulkonurkkaan, niin se on helpointa tehdä.
Käy ostaa esim. jotku halvat seppälän tai henkkamaukan ripset ja harjoittele niillä kiinnitystä ennen penkkareita.
Ja niitä ripsiä voi muuten sitten käyttää uudelleenkin jos ottaa ne varovasti pois ja ne säilyy ehjänä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat