meikit silmien värin mukaan - Muoti ja kauneus

eew_1

vihreet silmät löytyy täältäki. Luomiväreinä käytän ruskean erisävyjä ja myös jonkin verran purppuraa ja violettia. Toisinaan myös jonkin sävyinen vihreä menee :)

Sivut

Kommentit (16)

arlene

Yritin kysyä tätä samaa asiaa jollakin muulla sivustolla, taisi olla aivan väärä paikka kun en saanut vastausta.

Toivon, että täällä on joku, jolla olisi värimaailma hallussa, eli haluaisin vinkkejä meikkaamiseen. Lähinnä värejä silmiin, että korostais mahdollisimman edustavasti. Silmät ovat tosi vihreät (auringossa jopa kellertävät), iiristen reunat tummat ja hiukset ovat suklaan ruskeat, tummat, vähän punertavat.

Kuvittelisin, että violetti olisi yksi väreistäni luomiin??? 8)

Jzzu

Miul on kans vihreet silmät ja sinimustaksi värjätyt hiukset.
Tuo violetti ja purppuran sävyt, punertavatkin on ainakin mulle ollu ihan mieluisia värejä luomille, yks kiva on kans kupariset, miusta ainakin soppiivat tosi hyvin. :wink:

antagonismi

Mulla myös vihreät silmät..
Mä oon todennu hyviksi violetin, lilan eri sävyt, sellaisen vaalean keltaisen ja jotkut vihreän sävyt(tummahkot).

Amalia

Yksi vihreäsilmäinen lisää ilmottautuu :). Oon käyttänyt myös erilaisia lilasävyisiä luomivärejä, kun oon tahtonut korostaa silmien väriä. Myös tumman luumun värinen ripsari näytti toimivan yllättävän hyvin.

Neppis_
arlene
Yritin kysyä tätä samaa asiaa jollakin muulla sivustolla, taisi olla aivan väärä paikka kun en saanut vastausta.

Toivon, että täällä on joku, jolla olisi värimaailma hallussa, eli haluaisin vinkkejä meikkaamiseen. Lähinnä värejä silmiin, että korostais mahdollisimman edustavasti. Silmät ovat tosi vihreät (auringossa jopa kellertävät), iiristen reunat tummat ja hiukset ovat suklaan ruskeat, tummat, vähän punertavat.

Kuvittelisin, että violetti olisi yksi väreistäni luomiin??? 8)

hmm.. no jotai vinkkejä. Eli korostamiseen vastavärejä .. en tarkalleen muistas mikä väri oli minkäkin.. mut esim. sun vihreisiin - punasesta violettiin, korostaa mukavasti, samoin kuin sinisimmuja.
Siniset ja muut näkyvät luomivärit kannattaa laittaa "kevyin käsin" ,muuten näyttää aika tekaistulta amatööri meikkaajalta..
ainakin miun näkökulmast...

Hmm.. voi käyttää jopa 3 eri tummuus astetta, nii että silmän ulkonurkkaan tummin. (on tosin olemas ihme tyyli et sisänurkka korostetaan tummalla... itse en oo viel kokeillu moista)

Miullakin tänään "päällä" 4 eri sävyä, kaks vaaleempaa sisäkulmas ja siit ulkonurkkaan päin tummenee (mustanruskea viim.). Nii ja kannattaa muistaa myös häivytys sutipensselillä ettei jää väkyviä rajoja/värieroja

Eipäs oikein muuta tuu näin äkkiseltään mieleen... :D

[Ja rohkeasti kokeilemaan punasta.. siinäkin löytyy eri syvyyksiä. itse olen kotikikkana käyttäny poskipunaa.. Nii no en ihan sitä tavallist tyyliä kyl edustakaan... mut eipä oo kyl haukkujakaan sadellu (alla tottakai musta, häivytetty/sutattu rajaus) :wink: ]

marimma

Mulla on sellaset vihreen-sini-harmaan-ruskeet silmät ja yleensä sillon harvoin kun luomiin kaitan jotain niin se on limen vihreetä, tuo väri kun hetken kuluttua muuttuu kullan-vihreeks ja se on ihan passeli mulle :)

pikku-kata

Mulla on vihreät silmät ja käytän ruskeata, sopii mun mielestä paremmin mulle kuin violetin sävyiset ja korostaa paremmin silmiä... Ennen oli samansävyiset hiukset kuin sulla, nyt punaiset.

Schneesturm

Vihreäsilmäinen minäkin. Olen tylsä. Käytän yleensä vaan beigeä ja ruskeaa luomiväriä. Joskus, jos haluan vaihtelua niin sitten violettia tai vaaleanpunaista/pinkkiä.

Sharon

Täältä löytyy silmät, joissa on yhtä paljon ruskeaa ja vihreää. Luomiväri on yleensä tummaa ja taittuu joko ruskeaan tai punertavaan. Violetti ja vaaleat sävyt näyttävät mulla aivan kamalilta. Tosin beigeä on usein silmän sisäkulmassa.
Miksi lehdissä aina opastetaan luomivärit vain kolmeen perusväriin vaikka vain niin harvalla silmät ovat puhtaan väriset? :roll:

Murehtija

Itsellä vihreät silmät ja kullankeltainen rinkula iiriksen ympärillä. En yleensä ole käyttänyt muita kuin pinkkiä (ei liian vaaleaa eikä kylmäsävyistä) sekä kuparia joka suorastaan saa mun silmät hyppäämään esiin.

Hiuksistahan se riippuu myös todella paljon. Nykyään mulla on taas luonnonväri hiuksissa eli keskiruskea joka taittuu vähän punakultaan kunnon valossa.

Aikoinaan kun värjäytin hiukseni lähes mustiksi niin tuntui että kylmät väritsävyt toivat silmiä esiin niin paljon kun mitä niite edes sai tuotua esiin. Nyt taas lämpimämmän värin kanssa taas lämpimät värisävyt toimii paremmin ja kylmät värisävyt saa mut näyttämään lähinnä pakkeliteiniltä :lol:

Eli aika lailla tasapainottelua sanoisin...

katti_

täällä myös vihreä-simmuinen :D luomiväreinä vaaleanpunaista ja fuksiaa ja violettia, vaaleaa sekä tummaa. Vaaleanvioletti kajaali myös saa omat silmät ainakin erottumaan tosi nätisti :)

Alina

Sharon, samasta väripaletista ollaan. Pienenä oli täysin ruskeat silmät, mutta nykyään vihreää ja ruskeaa sekaisin tasaisesti :lol: Usein käytän ruskean eri sävyjä luomiväreissä, olisi kylläkin hauskaa saada lisää vinkkejä :wink:

antagonismi
Sharon
Täältä löytyy silmät, joissa on yhtä paljon ruskeaa ja vihreää. Luomiväri on yleensä tummaa ja taittuu joko ruskeaan tai punertavaan. Violetti ja vaaleat sävyt näyttävät mulla aivan kamalilta. Tosin beigeä on usein silmän sisäkulmassa.
Miksi lehdissä aina opastetaan luomivärit vain kolmeen perusväriin vaikka vain niin harvalla silmät ovat puhtaan väriset? :roll:

Katos, sulla on samanväriset silmät ku mulla :D Mul vihreet silmät, joissa ruskeita pilkkuja :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat