Mistä laihalle ihmiselle farkut? - Muoti ja kauneus

audigirl

Itsekin painiskelen saman ongelman kanssa, painoa on liian vähän ja istuvia vaatteita hankala löytää. Paidat vielä löytyy suht helpolla, mutta auta armias jos täytyy jotain tyköistuvaa hankkia. Viimeksi tuskailin juhlamekon hankinnan kanssa.

Ja asiaan..->Yleensä ostan farkkuni esim. Tallinnasta (siellä yleensä hiukka kaposemmille tarkoitettuja vaatteita.) Pikkuputiikeista löytyy myös silloin tällöin kivoja vaatteita. :)

muoks. fiorellasta saattaisi löytyä, mikäli sen tyyppisestä tykkää. ainakin alennusmyyntien aikaan siellä oli todella pienikokoisille farkkuja. (tosin vähän meni jopa minullekin pieneksi.. :/)

Sivut

Kommentit (27)

satiny

Lähestyn teitä nyt tämmöisen probleeman kanssa :)

Olen etsinyt joka paikasta sopivia farkkuja, mutta mistään ei löydy. Eli farkkujen pitäisi sopia laihalle ihmiselle, mutta niiden pitäisi levetä lahkeista. Nykyään kun kaikki tahtoo olla semmoisia pillifarkkuja mitä inhoan :?

H&M:ltä löysin yhdet sopivat farkut. Ne ovat tuommoiset chiq farkut ja kokona on 25'. Tarkoittaako tuo tuumakoko muuten pituutta vai leveyttä vai mitä? Kun siinä oli vain tuo yksi numero. Huomaa varmaan etten tiedä mitään näistä kokoluokituksista :lol:

Mutta siis, varmasti löytäisin H&M:ltä lisää sopivia farkkuja mutta ongelma on se että minulla ei ole mahdollisuutta lähteä sinne. Lähin H&M on parin sadan kilsan päässä. Katsoin noita H&M:n nettisivuja mutta sieltäkään en tilattavista löydä hyvännäköisiä farkkuja.

satiny

^Siis?

Mulla täytyy olla hyvä tuuri että löydän itselleni sopivat farkut. Mistään ei löydy tarpeeksi kapeita mutta kuitenkin tarpeeksi pitkiä. Pituus kun on 170cm ja paino 43kg, tämän malliselle ei hirveästi istuvia vaatteita löydy :roll:

Abigail

Olet niin pahasti alipainoinen, että en yhtään ihmettele, ettei oikeakokoisia vaatteita löydy. Onko tuo alipainoisuus geeneissä vai onko sinulla syömishäiriö?

PinkPanther

öö... no mut ku miekään en löydä ihelleni farkkuja koskaan, ja oon 175, Kaikki housut ovat aivan liian lyhyitä ja joutuu etsimällä etsimään erikoispitkiä lahkeita... ja pillisääriksi vois sanoa ainoastaan sääriäni, reisissä nimittäin lihasta on, ja lantio on leveä, jolloin housujen osto vaikeutuu. Kun pitäisi olla lantiosta tarpeeksi leveät housut, mutta reisissä sitä leveyttä ei sentään samalla mitalla tarvitsisi olla.. usein käy niin, että kun pituutta tulee lisää housuihin, myös tuumakoko suurenee (esim H&M -kuvastoissa...) Eli mie joudun housuostoksille lähtemään aina Kuopioon asti, jotta saan oikean kokoisia farkkuja. ja ne maksavat... bensat vielä lisäksi..

On tämä naisena oleminen hankalaa. Kun olisin pitkä ja hoikka mies, niin vaatteita löytyis miestenosastoilta varmasti!

Cadillac

Ainakin Jim & Jillistä ja Zip'stä.. :x

Yks päivä meinaan sovittelin tuolla farkkuja ja kaikki jämähti johonki polven yläpuolelle ja pituutta oli 15cm liikaa lahkeessa.

[size=9]Ite siis olen 160 pitkä ja painoa n.60kg...[/size]

Amalia
Miffy
No huh. Musta tuntuu et farkkuja tehdään suunnilleen 170-180 -senttisille ja pillisäärisille.

Ja näyttää aika karmeelta, kun persjalkaset sulloutuu pillifarkkuihin ja kiskoo vielä saappaat lahkeiden päälle. Ikävä juttu, mutta toi yhdistelmä ei sovi kaikille.

Sharon
Jzzu
Kelle ihmeelle ne farkut on tehty jos ne ei oo laihoille, normaaleille tai lihaville?! :shock:

Nimenomaan jälkimmäisille. Ties kuinka monessa vaatekaupassa on osasto isokokoisemmille ihmisille ja alennustangot pursuavat XXL vaatteita. Kuvastoista on turha edes etsiä kun koot ovat 36-56.
Mutta kuinka monessa vaatekaupassa olet nähnyt osaston S kokoa pienemmille? Itse olen siedettävän hintaisia vaatteita XS vaatteita löytänyt vain vero modasta, onlysta ja joskus jopa laadukkaampia h&m vaatteita klettujen keskeltä. :roll:
Jostain seppälästä ja lindexistä on turha edes pienen ihmisen etsiä vaatteita.

Miffy
Amalia
Miffy
No huh. Musta tuntuu et farkkuja tehdään suunnilleen 170-180 -senttisille ja pillisäärisille.

Ja näyttää aika karmeelta, kun persjalkaset sulloutuu pillifarkkuihin ja kiskoo vielä saappaat lahkeiden päälle. Ikävä juttu, mutta toi yhdistelmä ei sovi kaikille.

Aijaa, mun mielestä kaikenkokoset näyttää hyvältä pillit ja saappaat tai tossut jalassa :)

Rahel
Amalia
Miffy

Mä harkitsen tuota yhdistelmää. :D Tulin hommaneeksi saapikkaat, joihin menis farkun lahkeetkin sisälle... Mut oon aikas lyhyt (lahkeenpituus yleensä se 32 tuumaa ja sekin on vähän liikaa), et en sit tiä näyttäisinkö ihan totaalisen pätkältä. :lol:

Anee

Huh, aloittaja on laiha. o.o Itse olen hivenen vajaa 160 pitkä, ja suunnilleen saman painoinen, ja lääkärit aina ensin kysyvät, syönkö normaalisti, kun olen "liian laiha". MInulla se tulee suoraan geeneistä myös. o.o Pelottavaa.

Mutta siis, Zip ainakin myy aikalailla kattavasti erikokoisia farkkuja naisille. Itselle ainakin sieltä löytyi kivasti housuja. Harvoista kaupoista löytyy, kun rakenteeni on hivenen omalaatuinen, ilmeisesti.

satiny
Anee
Huh, aloittaja on laiha. o.o Itse olen hivenen vajaa 160 pitkä, ja suunnilleen saman painoinen, ja lääkärit aina ensin kysyvät, syönkö normaalisti, kun olen "liian laiha". MInulla se tulee suoraan geeneistä myös. o.o Pelottavaa.

Tuo kohottikin itsetuntoa kummasti, kiitos :roll: :roll:

Jzzu
Sharon
Jzzu
Kelle ihmeelle ne farkut on tehty jos ne ei oo laihoille, normaaleille tai lihaville?! :shock:

Nimenomaan jälkimmäisille. Ties kuinka monessa vaatekaupassa on osasto isokokoisemmille ihmisille ja alennustangot pursuavat XXL vaatteita. Kuvastoista on turha edes etsiä kun koot ovat 36-56.
Mutta kuinka monessa vaatekaupassa olet nähnyt osaston S kokoa pienemmille? Itse olen siedettävän hintaisia vaatteita XS vaatteita löytänyt vain vero modasta, onlysta ja joskus jopa laadukkaampia h&m vaatteita klettujen keskeltä. :roll:
Jostain seppälästä ja lindexistä on turha edes pienen ihmisen etsiä vaatteita.

Njaa-a, itse kuulunut normaaleihin ja tällähetkellä indeksin mukaan lihaviin eikä kyllä kaupan hyllyiltä oikeen löydy istuvaa, kirppareilta kylläkin.
Kai ne joskus on tehnyt oikeille ihmisille käypäsiä vaatteita kun niitä nyt löytyy kirpputoreilta... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat